No SSO cookie

Opel Ampera debuteaza pe sosea in drumul spre Geneva

voteaza
(0/ 0)
Opel Ampera debuteaza pe sosea in drumul spre Geneva
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel va aduce la Geneva primul prototip Ampera functionabil. Vehiculul electric va strabate distanta de 600 de km de la Russelsheim la Geneva pe sosea.

 
 

Primul prototip din productia Ampera a primit primul transfer de energie de la statia de alimentare nou instalata la sediul central al Opel. Vehiculul cu autonomie extinsa Ampera va folosi energia inmagazinata in bateria de 16 kWh litiu-ion pentru a parcurge fara emisii CO2 prima etapa din calatoria de 600 de kilometri din Russelsheim, Germania, la Salonul Auto de la Geneva in Elvetia.

La volanul masinii va fi Directorul Implementare Vehicule Electrice Opel/Vauxhall, Gherardo Corsini. “Sunt nerabdator sa adaug «kilometri» la primul nostru prototip Ampera in acest prim test pe drumuri publice,” a spus Corsini. “Cu 370 Nm de cuplu electric instantaneu sub piciorul meu drept, promite sa fie un drum foarte interesant la Geneva, unul aproape fara zgomot."
 

Cand nivelul bateriei devine scazut, dupa in jur de 60 km, motorul cu combustie interna de la bordul Ampera va incepe sa genereze electricitate pentru a pune in miscare rotile pentru restul calatoriei.

Un vehicul electric cu baterie ar avea nevoie sa gaseasca o statie de alimentare pentru a reincarca si ar trebui sa se opreasca timp de mai multe ore pentru a-si umple bateria golita inainte de a reporni la drum. Pe de alta parte, Ampera aduce mobilitate electrica fara emisii, dar fara limitarile masinilor electrice conventionale.


Masina poate rula in continuare constant si fara intreruperi mai mult de 500 km, inainte de a fi cuplata la o priza normala pentru reincarcare.  Productia de serie a Opel Ampera este programata sa inceapa la finalul lui 2011.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2662 :: 22.19MB