Foarte misto pozele! Sper sa pun si eu cateva maine, pentru ca....
MI-AM LUAT MASINAAAA!
Finally!
De miercuri e in curte la GTT, si abia asta seara la 6 am ridicat-o de la ei, dupa probleme o mie de probl. cu banca si cu firma, si vreau sa zic ca e absolut dementiala! Am condus pana la ora asta (3AM) si am facut vreo 150km cu ea prin Bucuresti. I-am pus benzina de la OMV de vreu milion (ca doar atata mai aveam dupa RCA, CASCO, taxe, etc), si-am luat-o la plimbare.
Hai sa va zic pe larg.... Miercuri cand am vazut-o, am avut un mic soc; era abia data jos de pe trailer, era super jegoasa, nu avea nici un pic de luciu, se vedea rugina pe la roti din cauza unor capace care nu erau puse, chederele de la geamuri nu era fixate bine; antena nu era nici ea la locul ei, prin masina erau aruncate tot felul de piese; a fost destul de naspa, nu trebuia sa o vad asa, pentru ca nu prea mi-a facut asa o impresie foarte placuta. Dupa asta au urmat trei zile de tamabalau cu platitul, deci mood-ul meu cand am ridicat-o nu era tocmai bun. (de aici si un sfat: lasati-i sa o pregateasca putin pana sa o vedeti
)
Asta pana azi la 6, cand mi-o facusera frumusica si ma astepta la ei in curte... Vai de mine... M-am urcat cu asa frica in ea, nu cumva sa deranjez plasticul de pe scaune, si urmatoarele doua ore de condus au fost groaznice... Mi se parea ca toti opresc prea aproape de mine, si ca taximetristii cu dacii din '80 toamna (ca a mea de altfel
) care pur si simplu nu au ce pierde, toti incearca sa dea in mine :bash: Uff.. noroc ca asta a trecut, s-a lasat usor seara, s-a mai eliberat drumu si am mers si eu mai lejer. Impresii: masina trage super, desi am incercat sa schimb numai la 3000, nu pot decat sa-mi imaginez ce urmeaza intre 4-6000. De asemenea, suspensiile mi se pare foarte confortabile, dar cand activezi butonul sport (testat pe piatra cubica) mi se pare ca masina nu prea mai amortizeaza nimic. In ambele situatii insa, masina se tine demential pe picioare. Am luat de ex. o curba la 90 de grade, intr-un loc unde era nisip pe jos, cu vreo 50-60/h, si de cand ma asteptam sa-mi fuga spatele, sa derapeze ceva, m-am trezit ca de fapt eu am compensat prea mult din volan si devenisem supravirator. Nu stiu care din ESP, UCL sau CBC luasera curba in locul meu, dar au facut o treaba a dracu de buna, masina nu s-a clintit de pe traiectorie, si masurile mele de compensare au fost cu totul in plus... trebuie sa ma obisnuiesc cu asta
. Pe de alta parte, cruise control, in special noaptea este demential; nu mai zic ce efect a avut asupra celor din masina; "Look guyz, no feet
"; urci un deal, cobori ceva, tine viteza constanta; e super super marfa. Si ce sa mai zic de AFL... pe faza mare e zi, lumineaza copacii din fata pana la vreo 5-6 m inaltime, face parca un tunel de lumina in fata, iar faza cu luat curba dupa tine, nici nu o simti, pentru ca asa trebuie sa fie. Tin minte cat ma stresa inainte la Solenza ca incepeam o curba si luminile bateau hais si eu ma uita cea. Aici, parca totul se incadreaza in normal. Misti volanul, vin si ele dupa tine. Si iarasi, la capitolul efecte, e de aratat la prieteni: fac niste miscari farurile cand le aprinzi de-ti vine sa le mananci. Senzorii de parcare sunt mult mai buni decat ma asteptam, pentru ca cei din lateral, nu bat numai in spate, ci si in parti, si "simt" un obstacol aflat de ex. in partea lateral stanga spate a masinii, ceea ce e super cool. Restul de gadgeturi s-au mai discutat.... Ce m-am mai impresionat este calitatea finisarii, grija pentru detaliu (bineinteles raportat la clasa din care face parte), sunetul, care tin sa zic ca este (varianta stock cd30mp3) de ex. peste sistemul high-end Renaul Cabasse.
Cat despre tinuta de drum, well... imi place mai mult directia decat la 325xi, iar tinuta e cam la fel. Cu butonul sport activat poate mai buna. Nu prea poti sa o scoti de pe drum, si m-am trezit ca faceam relaxat slalom de pe o banda pe alta fara sa stiu ca am 100km/h. Cand m-am uitat la viteza m-am speriat, dar masina nu dadea nici un semn ca nu s-ar descurca. Oricum flexibilitatea care ti-o dau cele doua moduri, nu poate fii decat un lucru bun.
Nu mai stiu ce sa va scriu ca-s cam obosit, mai revin maine cu pareri; daca e ceva ask
Ah, si inca ceva suparator:
- senzorul ala de centura ma scoate din sarite; port centura de obicei, dar e stresant sa-ti strige in creieri ceva cand nu vrei decat sa faci doua zeci de metri, si pasagerul din dreapta l-a injurat constant
- schimbatorul agata putin in marsharier si a-1a daca nu apas ambreiajul pana la capat, dar sper sa nu tina mult asta. Oricum daca calc pana jos ambreiajul, nu este nici o probl.
Cam atat... Concluzia: I LOVE IT! Si look-ul este demential!
Nite night!