Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Astra 2004
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
DragosV
E greu de spus cum va merge piata peste ceva ani. Eu inclin sa cred ca Opelul face pasi pozitivi si imaginea sa ca marca va creste in urmatorii 2 ani. Asta cred ca va avea impact si asupra pietei SH din romania.

Pana una alta poza cu masina vecinului care mi-a luat-o inainte cu 3 luni!
DragosS
Mie imi place mult culoarea asta pe Astra!Ce motor are masinuta vecinului tau?

In alta ordine de idei,Opel a revenit puternic cu ocazia lansarii in 2003 a modelului Vectra C.Pe urma a continuat cu Astra.Acum au lansat Zafira si Tigra.Urmeaza probabil Corsa,deci eu zic ca sunt pe drumul cel bun.Trebuie insa sa traga tare ca sa ajunga si sa depaseasca pe VW.Deocamdata eu zic ca sunt un pic sub cei din Wolfsburg dar sa vedem peste cativa ani.

Totusi as inclina sa cred ca Golful isi va pastra mai bine valoarea,mai ales in cazul unui motor TDI.
DragosV
Motorul este 1.6 twinport pentru care nu a asteptat ca a fost adusa de la gyor.

Si mie imi place culoarea dar nu stiu cum sa zic - imi place la alta masina dar nu la a mea.

Si inca o poza mai proasta cu mult soare.
DragosS
Da,exact asta am vrut si eu sa zic.Imi place foarte mult dar parca nu e pentru mine.Nu prea are agresivitate masina cu aceasta culoare.

Am spalat si eu masina azi si am mai facut niste poze.O sa le pun pe topicul Vectra C in seara asta.
Nonn
DragosS, sper ca data viitoare cand mai treci prin TM sa nu ma ignori complet! biggrin.gif

Inca astept sa ma sune pentru testul ala cu Signum. Insa intre timp m-am mai gandit ca daca insista sa-mi las masina la ei pe durata testului voi renunta la el. Nu mi se pare normal sa conditioneze testul de prezenta masinii mele la ei, nu stiu pentru ce le-o trebuie. Ca garantie? Asta inseamna ca daca vine unul cu o rabla si vrea si el sa se de macar cateva ore cu un Opel nu poate? Spun asta fiindca le-am propus Dacia cand m-am inscris si au spus "nu". Omul cu rabla puteam sa fiu chiar eu daca testul se facea in noiembrie sau decembrie inainte sa-mi comand masina. Sunt curios ce vor spune cand o sa le pun intrebarile astea. Voua, celor care v-ati inscris, v-a cerut la careva masina in schimb?
Iulian HondaFan
QUOTE(tata44765)
se pare ca noul Golf nu are un succes asa mare, dar pe site-uri cu review-uri de masini se zice ca deprecierea la Opel va fi cam mare.


Pe 2004 Golf5 a stat mult mai bine la vanzari decat AstraH si chiar si la capitolul crestere a vanzarilor fata de anul precedent. Se pare ca AstraH este mult mai aproape ( si pe alocuri chiar mai buna) de Golf5 comparativ cu pozitia Astrei G fata de Golf4...

Dragos are dreptate, daca AstraH nu da rasoale la fiabilitate e posibil ca peste 3-4 ani valoarea sa reziduala sa fie mai buna decat e in prezent... valorile reziduale tind sa se miste f. incet si nu vad insa cum ar putea sa o depaseasca pe cea Golfului. In UK dupa tiscali motoring AstraH 1,6Twinport va avea la 3 ani si 50000km 45% din pretul initial. Golf5 1,6FSI va ramane cu 60%. diferenta e enorma...
DragosS
@Nonn:eu nu am lasat masina la erebus cand am facut testul!

Sunt cam 50% sanse sa mai ajung in cateva zile din nou la Tm.Bunica mea sta in Circumvalatiunii.Si asa am ajuns sambata seara tarziu acolo si eram mort de oboseala,iar duminica dimineata am plecat din tm.Si toata noaptea a fost cred un concert in Piata Libertatii sau Piata Unirii ca se auzea foarte tare!
Nonn
Daca bunica ta sta pe Circumvalatiunii asta inseamna ca puteai sa fii la 5 minute de mine in functie de unde anume pe bulevard sta. Totusi, in weekend am fost si eu plecat la Deva asa ca tot nu ne puteam intalni.
In legatura cu testul, nici nu ti-au cerut sa lasi masina acolo?
DragosS
Nu mi-au cerut!Chiar am intrebat daca este cazul sa o las si au zis ca nu!

Bunica in al2lea bloc de la sensul ala giratoriu de langa o benzinarie LukOil si de langa viitorul Mall(parca asta am inteles ca este constructia aia mare)!
DragosV
ubiku - ce se aude cu masina?

Cred ca fierbi!!
DragosS
Nonn,diseara pe la 6 ajung in Timisoara din nou si stau doar noaptea asta.Iti dau pe PM numarul meu de telefon!
ubiku
QUOTE(Dragos39911)
ubiku - ce se aude cu masina?

Cred ca fierbi!!


Probleme cu banca... Inca o zi.... :bash:
DragosV
biggrin.gif biggrin.gif Masinuta mea a ajuns in aceasta seara la Gyor. Deci .............. stiti voi cum e. Mi-au spus ca cel tarziu o iau pe 2 Mai care e dupa paste luni.

Sunt incantat si mai am o saptamana si un pic. Se misca Opel-ul cu masina mea de zici ca o muta cu iepurasul. beer.gif
Nonn
Am avut onoarea sa-l cunosc astazi pe DragosS in timpul raitei lui pe la Timisoara. Baiat simpatic, de treaba, viitor insuratel (sper sa nu se supere de dezvaluire biggrin.gif )! Am facut si un schimb de experienta, fiecare la volanul masinii celuilalt. Urmeaza si cateva poze facute cu camera lui.

Vine careva la International Sound & Tuning la Oradea pe 22 mai 2005? www.tuning-sound.ro
DragosS
Da,a fost o mini-intalnire masini.ro,sectiunea Opel.Pun acum si pozele pe care le-am facut.Masinile erau cam murdare dar asta datorita vremii din Timisoara care era foarte urata.Apropo,pe drumul de intoarcere am prins cateva mici portiuni de drum inundate(avea cam 10-15cm apa),dar a fost ok pana la urma.
Sper ca la urmatoarea intalnire sa ne strangem mai multi.Probabil va fi in Bucuresti cu Ubiku si Dragos39911.







ubiku
Foarte misto pozele! Sper sa pun si eu cateva maine, pentru ca....

MI-AM LUAT MASINAAAA! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Finally!

De miercuri e in curte la GTT, si abia asta seara la 6 am ridicat-o de la ei, dupa probleme o mie de probl. cu banca si cu firma, si vreau sa zic ca e absolut dementiala! Am condus pana la ora asta (3AM) si am facut vreo 150km cu ea prin Bucuresti. I-am pus benzina de la OMV de vreu milion (ca doar atata mai aveam dupa RCA, CASCO, taxe, etc), si-am luat-o la plimbare.

Hai sa va zic pe larg.... Miercuri cand am vazut-o, am avut un mic soc; era abia data jos de pe trailer, era super jegoasa, nu avea nici un pic de luciu, se vedea rugina pe la roti din cauza unor capace care nu erau puse, chederele de la geamuri nu era fixate bine; antena nu era nici ea la locul ei, prin masina erau aruncate tot felul de piese; a fost destul de naspa, nu trebuia sa o vad asa, pentru ca nu prea mi-a facut asa o impresie foarte placuta. Dupa asta au urmat trei zile de tamabalau cu platitul, deci mood-ul meu cand am ridicat-o nu era tocmai bun. (de aici si un sfat: lasati-i sa o pregateasca putin pana sa o vedeti wink.gif )

Asta pana azi la 6, cand mi-o facusera frumusica si ma astepta la ei in curte... Vai de mine... M-am urcat cu asa frica in ea, nu cumva sa deranjez plasticul de pe scaune, si urmatoarele doua ore de condus au fost groaznice... Mi se parea ca toti opresc prea aproape de mine, si ca taximetristii cu dacii din '80 toamna (ca a mea de altfel biggrin.gif) care pur si simplu nu au ce pierde, toti incearca sa dea in mine :bash: Uff.. noroc ca asta a trecut, s-a lasat usor seara, s-a mai eliberat drumu si am mers si eu mai lejer. Impresii: masina trage super, desi am incercat sa schimb numai la 3000, nu pot decat sa-mi imaginez ce urmeaza intre 4-6000. De asemenea, suspensiile mi se pare foarte confortabile, dar cand activezi butonul sport (testat pe piatra cubica) mi se pare ca masina nu prea mai amortizeaza nimic. In ambele situatii insa, masina se tine demential pe picioare. Am luat de ex. o curba la 90 de grade, intr-un loc unde era nisip pe jos, cu vreo 50-60/h, si de cand ma asteptam sa-mi fuga spatele, sa derapeze ceva, m-am trezit ca de fapt eu am compensat prea mult din volan si devenisem supravirator. Nu stiu care din ESP, UCL sau CBC luasera curba in locul meu, dar au facut o treaba a dracu de buna, masina nu s-a clintit de pe traiectorie, si masurile mele de compensare au fost cu totul in plus... trebuie sa ma obisnuiesc cu asta smile.gif. Pe de alta parte, cruise control, in special noaptea este demential; nu mai zic ce efect a avut asupra celor din masina; "Look guyz, no feet biggrin.gif"; urci un deal, cobori ceva, tine viteza constanta; e super super marfa. Si ce sa mai zic de AFL... pe faza mare e zi, lumineaza copacii din fata pana la vreo 5-6 m inaltime, face parca un tunel de lumina in fata, iar faza cu luat curba dupa tine, nici nu o simti, pentru ca asa trebuie sa fie. Tin minte cat ma stresa inainte la Solenza ca incepeam o curba si luminile bateau hais si eu ma uita cea. Aici, parca totul se incadreaza in normal. Misti volanul, vin si ele dupa tine. Si iarasi, la capitolul efecte, e de aratat la prieteni: fac niste miscari farurile cand le aprinzi de-ti vine sa le mananci. Senzorii de parcare sunt mult mai buni decat ma asteptam, pentru ca cei din lateral, nu bat numai in spate, ci si in parti, si "simt" un obstacol aflat de ex. in partea lateral stanga spate a masinii, ceea ce e super cool. Restul de gadgeturi s-au mai discutat.... Ce m-am mai impresionat este calitatea finisarii, grija pentru detaliu (bineinteles raportat la clasa din care face parte), sunetul, care tin sa zic ca este (varianta stock cd30mp3) de ex. peste sistemul high-end Renaul Cabasse.
Cat despre tinuta de drum, well... imi place mai mult directia decat la 325xi, iar tinuta e cam la fel. Cu butonul sport activat poate mai buna. Nu prea poti sa o scoti de pe drum, si m-am trezit ca faceam relaxat slalom de pe o banda pe alta fara sa stiu ca am 100km/h. Cand m-am uitat la viteza m-am speriat, dar masina nu dadea nici un semn ca nu s-ar descurca. Oricum flexibilitatea care ti-o dau cele doua moduri, nu poate fii decat un lucru bun.

Nu mai stiu ce sa va scriu ca-s cam obosit, mai revin maine cu pareri; daca e ceva ask smile.gif

Ah, si inca ceva suparator:
- senzorul ala de centura ma scoate din sarite; port centura de obicei, dar e stresant sa-ti strige in creieri ceva cand nu vrei decat sa faci doua zeci de metri, si pasagerul din dreapta l-a injurat constant
- schimbatorul agata putin in marsharier si a-1a daca nu apas ambreiajul pana la capat, dar sper sa nu tina mult asta. Oricum daca calc pana jos ambreiajul, nu este nici o probl.

Cam atat... Concluzia: I LOVE IT! Si look-ul este demential!
Nite night!
DragosS
Felicitari ubiku! Sa o stapanesti sanatos,fara incidente si sa ai parte de multe senzatii placute cu ea.Pana la urma,ca sa imi fac o idee,care sunt diferentele intre a lui Nonn si a ta?

Am constatat ieri la intalnirea cu Nonn ca jantele voastre sunt dementiale.Si desi sunt tot pe 16'',arata parca mai mari decat ale mele.

P.S. Ubiku-vezi ca o sa cas ochii mari dupa tine prin Bucuresti!Asa ca daca vezi o Vectra albastra in oglinda sa stii ca nu ai sanse sa scapi! biggrin.gif Nici cu butonul sport activat! blush.gif
Nonn
Felicitari, Ubiku! Cred ca ai fiert pana ti-ai ridicat-o! Sa o conduci sanatos si cat mai multi km! Bere la toata lumea! :cheers:

Prima oara cand am condus-o acasa am fost si eu ceva mai stresat. Eu am avut norocul sa nu o vad "nefardata" pe a mea, era curata, husele erau date jos, antena la locul ei, doar capacele alea la jante mai trebuiau puse. Din tot ce ai scris iti spun ca parca vorbesti de a mea. Si la mine agata cutia dar la a 2-a si trebuia apasat ambreiajul pana la capat. Si mie mi se parea ca trage bine deja de la 2500 si chiar aveam emotii oare cum merge la 4500-5000. Stabilitatea in curbe e bestiala si fara Sport, e o adevarata placere sa iei curbele cu viteze mai mari decat normal numai sa vezi cum sta pe traiectorie! AFL-ul deja mi se pare si mie absolut normal, repede se obisnuieste omul cu binele! Nu-i asa ca miscarea aia a farurilor la aprindere e tare de tot? Ai testat HSA-ul? Desi nu e neaparata nevoie de el, mie imi place cum simt ca nu aluneca masina inapoi desi dau drumul la frana.
Deja ai testat "butonul magic"? Banuiesc ca numai sa vezi cum e cu suspensia!
In caz ca o calci un pic mai tare, fara sa exagerezi totusi, sa-mi spui daca remarci si tu intarzierea aia usoara cu care raspunde motorul (datorita acceleratiei "drive-by-wire") si sa vezi ce frumos dispare in modul Sport.

Si, bineinteles, asteptam poze cat mai curand.

Ah, vezi ca piuitul ala la centura se declanseaza numai daca depasesti 25km/h, asa ca daca ai de facut o distanta de numai cativa zeci de metri se poate si fara.

Si inca ceva, vezi daca agata cutia la schimbarile rapide de viteze, la mine asa s-a intamplat de cateva ori chiar si cu ambreiajul apasat complet, mai ales la a 2-a.
Nonn
Legat de diferente, a lui Ubiku e Cosmo si a mea e Elegance. El are scaune sport cu partea laterala din piele. Eu am preferat sa-mi iau Elegance-ul din cauza insertiilor de lemn. Alte diferente nu cred ca exista, in afara de culoare, evident.
ubiku
@Nonn In afara de diferenta de culoare si cea de finisare, cred ca mai ai in plus geamuri electrice pe spate si airbaguri cortina, si nu stiu daca ai dracia aia de quick heat biggrin.gif Am fost tare atent la configuratia ta, pt. ca dupa tine m-am inspirat! biggrin.gif Oricum, Nonn, mersi de un milion de ori pentru tip-ul cu IDS+, it is THE SHIT! biggrin.gif

Ah, si inca ceva biggrin.gif oglinzile rabatabile rule the world biggrin.gif! Sunt parte din dotarile alea care incita publicul biggrin.gif

Cat despre asteptare, a fost un stres enorm; in cele 3 zile de cand a venit pana am ridicat-o, efectiv mi-am pus tot pe hold, si zilele astea nu cred ca o sa conduc prea mult, pentru ca am mult de recuperat. Si cel mai nasol a fost momentul in care am semnat un Ordin de Plata cu 9 cifre, si m-am dus pe urma la Opel (drum care mi-a luat 50min) sa vad daca-mi dau aia cheile sau nu :bash: era sa fac vreo 3 accidente minore pt efectiv imi tremurau picioarele pe pedale biggrin.gif ... era si primul meu OP, si mai era si pe o suma ridicol de mare... got to get used with paying like this, si nu cu metoda traditionala cu sacu' de bani blush.gif

Cat despre luatul curbelor f. tare, aici este o mica problema, pentru ca m-am obisnuit sa compensez ca pt. solenza, sau dacia mea, si de ex. la 325xi cand intra DSC-ul, tot timpul ma trezeam ca iau curba prea strans; la fel si la Astra acum; trebuie sa capat incredere in ESP ca o sa o puna la loc, insa ma gandesc cum o sa fie cand ma duc pe o masina care nu are, si o sa ma trezesc in gard cu ea... blush.gif Oricum, mare dreptate ai avut, poti sa iei curbele la viteze ridicole, cel putin dupa ce am luat curba aia pe pietris, ma gandeam OMG daca aluneca putin masina ma trezeam direct in gard....

Butonul magic l-am testat doar pentru suspensii, nu m-am dumerit inca cum aranjeaza si directia, dar am gustat putin si din efectul acceleratiei smile.gif Eram cu piciorul apasat pe pedala si mentineam viteza constanta, si cand l-am apasat, m-a bagat putin in scaun biggrin.gif moment in care l-am scos instant blush.gif si-asa abia ma chinui sa o tin sub 3000 biggrin.gif

Am testat si HSA in timp ce stateam intr-o panta la OMV. Este super ok, nu mai stai sa te joci cu frana de mana, sa sari repede pe acceleratie si sa o forjezi, none of that... Totusi nu intra in pante mai micute; exista un threshold peste care intra? Si intra la ambele tipuri de inclinari?

Si in orice caz, cum va prind, aveti de la mine toti o beer.gif biggrin.gif numai ca stati putin pana sa ma prindeti, ca sunt efectiv lefter smile.gif La ultimii cu care m-am intalnit ieri le-am luat doar niste sucuri biggrin.gif ca ramasesem in pana rau smile.gif

Si inca ceva smile.gif astre au aparut destul de multe, si chiar eu am vazut doua negre, cu motor de 1.8 si Cosmo, asa ca daca vreti sa ma gasiti prin trafic, uitati-va la numere wink.gif

PS: Poze sper pe la 2-3; over&out smile.gif
ubiku
Ah, si inca ceva; mi se pare ca cruise control "has a mind of his own" biggrin.gif Inca nu mi-am dat seama de patternul dupa care functioneaza, uneori se activeaza, uneori nu...; azi dimineata m-am uitat in cartea tehnica si cica trebuie sa fii apasat frana de x ori inainte sa-l cuplezi... ramane sa mai incerc...

PS: Si inca ceva: s-a lamurit careva cum se activeaza inchiderea automata a usilor?
DragosS
1.Eu unul nu m-am lamurit cum e cu inchiderea aia automata a usilor.

2.Si eu am patit o data asa cu cruise-controlul.Pur si simplu nu vroia sa se activeze.Apoi,peste vreo 2 km nu a fost nici o problema.Acum la aceste 2 drumuri pana la Tm a fost foarte util in unele zone.Vezi ca nu trebuie sa ai piciorul nici pe frana si nici pe ambreiaj cand il apesi parca.
DragosV
Am lipsit si eu 2 zile si s-au facut intalniri, s-au primit masini ........... biggrin.gif

Felicitari ubiku pentru masina! Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte numai de bucurii cu ea.

Si pe mine ma tot apasa problema inchiderii dupa plecare. La masinile de la erebus este activata, la cele de la GTT la fel. Deci ubiku - intreaba la GTT cum se face. Am inteles ca ar trebui activata din service deoarece este o chestie de software.

O sa intreb si eu cand apuc la Erebus sau daca nu intreb la di-bas cand imi ridic masina (sper sa fie de lunea viitoare in cat mai putine zile biggrin.gif ).

Asteptam pozele de la tine ubiku si sper sa facem o intalnire dupa ce imi vine si mie masina.

soon, very soon
DragosS
Ubiku,daca poti,pune o poza si cu bordul sa vad cum arata decorul la tine!
ubiku
There she is biggrin.gif :






ubiku
@Nonn: mi se pare ceva ciudat in legatura cu motorul: In a5a la 3000 de ture am doar 100km/h. La tine este la fel? Mi se pare destul de naspa, pentru ca la drum lung, ca sa mergi economic ar trebui sa mergi in ultima treapta la ~2500 de ture (am vazut ca am 6% consumul asa), si inseamna ca masina abia s-ar misca cu vreo 90 la ora :wtf:

PS: @DragosS: Fac poze si cu bordul in a doua sesiune smile.gif

Anywayz, masina arata cu adevarat bine noaptea... E ca o felina, si cu farurile alea nesimtite... Ufff smile.gif

PS2: @Dragos! Thanks mate! Asteptare usoara, cat a mai ramas! smile.gif

PS2: Dacia aia albastra din fundal e ex-a mea biggrin.gif
Nonn
E foarte frumoasa masina, banuiesc ca Dacia aia albastra va aduna praful de acum incolo ca si a mea biggrin.gif .

Sa o luam cu inceputul. La dotari, intradevar tu ai in plus quick-heat, eu am geamuri electrice in spate si airbag-uri pt. cap. Ma bucur ca iti plac oglinzile rabatabile electric, cel putin in cazul meu este una dintre dotarile pe care le folosesc zilnic de nevoie. Si in plus arata misto cum se rabateaza. La IDS+ nici eu nu m-am prins inca cum influenteaza directia, doar restul.
HSA se activeaza doar daca panta (de fapt rampa) are de la un anumit numar de grade in sus, cat exact nu stiu. Si numai daca apesi frana. In panta (in jos) nu functioneaza.
Tempomat-ul se activeaza doar de la 30km/h in sus si se dezactiveaza automat daca apesi ambreiajul sau frana. Banuiesc ca tu incercai sa-l activezi de la viteze mai mici sau in timp ce apasai una dintre aceste 2 pedale. La mine nu facut nici un fel de faze. Si nici nu am auzit de apasatul franei de nu stiu cate ori. Desi parca am o vaga amintire ca nu reuseam sa-l activez odata, nu mai stiu exact. Deh, varsta asta! biggrin.gif
Nu m-am uitat niciodata ce viteza am in a 5-a la 2500-3000. Dar cand o sa fac un drum prin afara orasului ma uit. Ce pot sa iti spun este ca la 190km/h ai vreo 5800rpm deci mai ai pana la viteza maxima.

Vezi ca poza aia cu bordul sa o faci de pe bancheta din spate printre scaunele din fata ca sa-l prinzi tot.

Si da-ti jos plasticul ala de pe scaune. :evil:

Am uitat sa-ti zic ca poti sa si accelerezi si sa franezi cu tempomat-ul.
ubiku
QUOTE(Nonn)
Tempomat-ul se activeaza doar de la 30km/h in sus si se dezactiveaza automat daca apesi ambreiajul sau frana. Banuiesc ca tu incercai sa-l activezi de la viteze mai mici sau in timp ce apasai una dintre aceste 2 pedale. La mine nu facut nici un fel de faze. Si nici nu am auzit de apasatul franei de nu stiu cate ori. Desi parca am o vaga amintire ca nu reuseam sa-l activez odata, nu mai stiu exact. Deh, varsta asta! biggrin.gif


Exact asa am facut: cand incerc sa-l activez am peste 30km/h, fara apsat de ambreiaj / frana (stiu ca astea il decupleaza), eram doar cu piciorul pe accelearatie. Si mi s-a intamplat de multe ori sa nu mearga blink.gif Sper sa nu fie vreo probl ceva... :evil:


QUOTE(Nonn)
Si da-ti jos plasticul ala de pe scaune. :evil:


Haha, m-ai prins blush.gif, guess ca inca sunt prea protectiv cu ea biggrin.gif
ubiku
QUOTE(Nonn)
E foarte frumoasa masina, banuiesc ca Dacia aia albastra va aduna praful de acum incolo ca si a mea biggrin.gif .


Mersi frumos smile.gif

Chiar ma gandeam... ce trecere... cred ca e diferenta tehnologica de cel putin 30 de ani intre cele doua biggrin.gif This way i'll get 2 appreciate my little Astra even more smile.gif
Nonn
Nu cred ca e vreo problema cu tempomat-ul, mai ales ca si lui DragosS i s-a intamplat. Si dupa ce mi-am stors un pic neuronul mi-am adus aminte ca mi s-a intamplat si mie, insa doar o data chiar cand veneam de la dealer. Altfel, e in regula.
La tine cat e consumul? Eu am facut plinul ieri cu benzina normala de 95 la MOL si dupa 40 km prin oras cu climatizarea pornita si condus normal (adica schimbat pe la 2800rpm) am 11.3-11.4%! E cel mai scazut consum de pana acum.

Sa stii ca dupa ce te obisnuiesti cu Astra o sa fii de-a dreptul socat cand te vei urca in Dacie. Dupa 4 saptamani numai cu Astra am avut de facut un drum cu Dacia si am cand m-am urcat in ea prima oara m-a apucat un ras isteric, in hohote, de nu ma mai puteam opri! Banuiesc ca tocmai realizasem ce diferenta uriasa era intre cele 2 masini si socul a fost prea mare! Tot drumul mi-a venit sa rad, eram tot cu gura pana la urechi, cu ochii in lacrimi, nu stiam cum sa ma abtin ca ma vedeau unii si probabil credeau ca sunt diliu! Nimic nu mi se parea in regula: pozitia in scaun, ambreiajul, cutia de viteze. Spre rusinea mea mi s-a oprit de 2 ori motorul chiar dupa ce l-am pornit prima oara, nu imi dadeam seama daca e in viteza sau nu, asa juca schimbatorul! Si cand te gandesti ca am condus-o vreo 8 ani si acum parca nu mai stiam sa conduc! :doh:

Am facut si o panorama cu masinile noastre, daca iti pui si poza cu bordul le bag si pe alea:
ubiku
Super misto colajul!

Si niste poze cu bordul:









PS: Fatzaul din oglinda nu e al meu biggrin.gif
ubiku
QUOTE(Nonn)
La tine cat e consumul? Eu am facut plinul ieri cu benzina normala de 95 la MOL si dupa 40 km prin oras cu climatizarea pornita si condus normal (adica schimbat pe la 2800rpm) am 11.3-11.4%! E cel mai scazut consum de pana acum.


Eu am consumul super jos acum, pe la 10 si ceva %; poate e si din cauza ca am pus OMV super 100... dunno
De condus am apasat-o, dar doar pana la 3500 max....
DragosS
Hehe!Pana sa vad PS-ul,exact asta am vrut sa intreb:daca tu esti jumatatea aia de fata care se vede! biggrin.gif Pai poate iti faci si tu o poza in oglinda in calupul 3 de poze! biggrin.gif

P.S. Consumul iese mai mic cu OMV 100!Asta am constatat si eu la Seat!
ubiku
Hehe, io ies bocciu tare in poze biggrin.gif Prefer sa nu biggrin.gif

Q: Unde in cartile de mi le dadura de la Opel citesc despre rodaj?
Q: Ce acte/altele ati primit impreuna cu masina
Q: Care sunt pasii pentru a avea o masina complet legala? (Stiu ca trebuie sa fac RAR soon, dar nu stiu nici macar cu ce ma ajuta :| )

Si big sad.gif am aflat ca nu pot iesi pentru inca ceva vreme cu masina din oras pentru ca nu am rovignieta si nici nu pot sa-mi cumpar pentru ca nu am talon / carte de identitate sad.gif asta sux, pentru ca vroiam ca rodajul sa-l fac si eu la drum intins... sad.gif
Claudiu-Florin45236
In nici o ordine de idei:
Ubikutz, sa o stapanesti sanatos man, si vezi sa nu iei bordurile cu ea cum le luai cu jeepu' de dacie, ca nu merge smile.gif)
La a mea am putut sa iau rovinieta in ziua in care mi-a dat cheile. Am luat-o de la un Petrom, pe baza actelor pe care mi le-a dat dealeru (nici eu nu am talon, doar o copie dupa cartea de identitate si inca o dracie cu inmatriculare provizorie) Si avand in vedere ca a mea e in leasing, cred ca am mai putine acte decat tine...
Baga si tu niste poze noaptea. Incearca sa faci si la bord cand e iluminat cu un iso foarte mare (400) si fara blitz, ca sa capete indicatoarele un halo misto in jurul lor.
Cand vii cu ea pe la facultate? Teoretic ar trebui sa-l faci pe alex rosiu, nu?
Nonn
Despre rodaj scrie in manualul masinii, te uiti la cuprins, si acolo gasesti capitolul numit... "Rodaj"! biggrin.gif E spre sfarsitul cartii, oricum nu scrie mare lucru.
Nu prea mai tin minte ce acte am primit la masina cand am ridicat-o. Cred ca aveam RCA-ul si o "Autorizatie de Circulatie Provizorie" in loc de talon. Pe asta l-am primit cam peste o saptamana impreuna cu ceva acte de vama. Nu stiu ce treaba ai tu cu RAR-ul, la mine totul s-a rezolvat de catre dealer. Ce trebuie tu sa faci e Casco si inmatricularea definitiva, asta ultima in maxim o luna pana nu expira autorizatia aia de care ziceam. Tot dupa o luna expira si RCA-ul facut de dealer, deci trebuie rezolvat si ala. Cam atat am facut eu ca sa fiu "legal".

M-ai facut curios in legatura cu ce viteza ai la 3000rpm cu a 5-a, asa ca am luat-o spre Arad si ai avut dreptate, practic la 3000rpm in a 5-a ai 100km/h si un consum care variaza intre 6.5-6.7%. Nu mi se pare asa o problema, e drept ca poate o viteza a 6-a nu ar strica, dar asta este!

Si inca un colaj cu bordul:
DragosV
Ubiku cand am vazut ce masina frumoasa (putin spus) ai a crescut inima in mine pentru culoarea aleasa si faptul ca a mea va arata la fel. Te felicit pe tine si ma auto-felicit pentru culoarea aleasa (din nou biggrin.gif ).

Sincer pe Astra mai sunt doar 2 culori care imi plac cum arata : rosu (si asta nu ca are nonn ci ca chiar imi place), si breze blue;

Momentul prezentarii masinii tale coincide cu momentul in care am facut rost de o suma mai mare de banii (si neasteptata) cu care s-au strans banii de masina. Deci nu mai am nici o piedica pana vine masina si daca pana acuma nici nu am simtit 2 luni (care se implinesc azi) parca acuma fiecare zi e un chin.

Astept cu interes si mini-intalnirea clubului Astra+Vectra de pe forum!
DragosS
Pai trebuie sa facem cat mai repede intalnirea!Asteptam sa iti vina si tie masina si punem lucrurile la cale!3 masini suntem sigur! Si vedem ce mai strangem!

P.S. Ubiku- o sa testezi programul sport pe pantele alea din politehinica?
ubiku
QUOTE(DragosS)
Pai trebuie sa facem cat mai repede intalnirea!Asteptam sa iti vina si tie masina si punem lucrurile la cale!3 masini suntem sigur! Si vedem ce mai strangem!

P.S. Ubiku- o sa testezi programul sport pe pantele alea din politehinica?


Hehe, nu ma tenta biggrin.gif Vreau sa incerc o gramada cu masinuta, dar inca nu am facut nici 200km cu ea, azi nu am mai mers deloc pentru ca am avut de lucrat sad.gif

Mai ar fii ceva... ieri am facut niste "jaloane" la viteza mare (vreo 80-90) trecand de pe banda 1 pe 3 si inapoi (eram singur pe ditamai drumu, sens unic biggrin.gif), si pe urma mi s-a parut o vreme ca masina trage putin stanga; este posibil sa stric ceva asa?

Cat despre inalniri, just say where & when biggrin.gif

PS: Am citit in manualul de rodaj ca sub nici o forma nu trebuie sa mergi cu motorul subturat, dar nici turat prea tare; totusi nu se precizeaza nici o turatie drept exemplu; so.. care este plaja indicata pentru rodaj? 2000-3500 rpm?

Si.. treaba asta tine doar strict prima mie de kilometri? Cum fac 1001 pot sa o duc linistit la 5000? Si.. unde sa-i fac mai bine rodajul? La drum intins, sau in oras, sau mixt... ? Guess ca astea sunt intrebari generale de rodaj... In manual, vorba lui Nonn, nu scrie mai nimic...
DragosS
Eu din cate stiu este bine sa nu depasesti 3000-3500.La mine chiar nu a fost nici o problema fiind diesel.Eu rodajul l-am facut aproape numai in bucuresti.Oricum chestia cu 1000km este relativa.Sa nu crezi ca daca pe la 900 de km ii dai 5000 ture o sa se strice ceva!!

Referitor la jaloanele pe care le-ai facut si la faptul ca ti se parea ca masina trage stanga eu zic ca nu e nici o problema.De regula doar daca iei o groapa foarte mare sau mai multe gropi in timp, masina ajunge sa traga stanga sau dreapta.Uneori poate sa ti se para ca trage intr-o parte deoarece este drumul denivelat sau inclinat!

Ziceai ca trebuie sa mergi la RAR!Esti sigur?Asta inseamna ca in tara sunt sub 10 masini cu echiparea Cosmo si motorul 1,8!Vezi ca o sa te enervezi pe acolo!Eu cand am fost a vrut unu de acolo sa ii dau cheile sa imi mute el masina pana la testele de noxe.Dupa ce m-am rastit la el si-a dat seama ca nu are de ce sa faca teste de noxe ca masina este noua.Si o sa pierzi vreo 2-3 ore sigur!Cred ca si Dragos sigur va trebui sa se duca,pentru ca nu cred ca sunt 10 Astre cu motorul de 150cp.
DragosV
In rodaj nu se recomanda mersul subturat (<2000 rpm) sau prea turat (maxim 2/3 din turatia maxima, adica pana la rosu - asta inseamna la benzina 4000 rpm), viteza maxima din nou 2/3 din vitaza maxima a masinii. Se recomanda mersul in toate treptele cutiei si alternarea pe cat de mult posibil a vitezei de deplasare. Astfel nu este recomandat sa faci 1000 km cu 120/h pe autostrada. Trebuie mers in toate felurile in care poate merge masina atata timp cat nu incalca regulile de mai sus.

Oricum motorul este rodat din fabrica pe banc dar exista si notiunea de rodaj pentru restul asnablelor din masina (cauciucuri 500 km, frane 200 km, ...........). Si daca va spun ca in vest nici nu prea exista notiunea de rodaj nu ma credeti. Ei nu prea fac rodaj (in sensul celor spuse mai sus) la o masina noua.

ubiku - si acuma poti sa ii dai 6000 rpm si nu se intampla nimic. Rodajul este mai mult o masura preventiva si se zice ca ar prelungi viata motorului cu xxx km (suma nesemnificativa in viata unui motor). Dar este bine totusi sa respecti ce am scris mai sus pe cat posibil.

Deja ma doare capul de RAR.
ubiku
Thanks guyz!

Ma duc sa o mai rodez putin biggrin.gif
Nonn
Ubiku, ti-am spus ca tu nu ai de ce sa te duci la RAR. Daca trebuie facuta ceva omologare asta e treaba dealer-ului. Si la mine a fost vorba sa fie dusa la RAR unde cica urma sa stea poate chiar si 1 zi, pana la urma cred ca a stat vreo 2-3 ore si gata, si repet, oricum asta a fost treaba dealer-ului, nu a mea.
ubiku
QUOTE(Nonn)
Ubiku, ti-am spus ca tu nu ai de ce sa te duci la RAR. Daca trebuie facuta ceva omologare asta e treaba dealer-ului. Si la mine a fost vorba sa fie dusa la RAR unde cica urma sa stea poate chiar si 1 zi, pana la urma cred ca a stat vreo 2-3 ore si gata, si repet, oricum asta a fost treaba dealer-ului, nu a mea.


Pai mie tot dealerul mi-a facut programare la RAR, si cica "intalnirea" o sa fie chiar in curte la Opel GTT pe 2005-05-03. In orice caz, o sa ma duc sa-mi activeze inchiderea automata a usilor, si atunci o sa-i descos in legatura cu RAR-ul asta...
Nonn
Ce vroiam eu sa spun era ca tot ce tine de RAR era treaba dealer-ului si ca nu ar trebui sa te mai cheme pe tine pentru nu stiu ce intalnire, totul trebuia rezolvat de catre ei inainte sa-ti ridici tu masina. Cel putin asa a fost in cazul meu.
DragosS
Depinde daca trebuie sa iti faca si omologare!La mine a fost cazul asa ca trebuia dusa masina de 2 ori la RAR!Si ca sa nu stea aiurea masina la dealer 1 saptamana cat dureaza intre programari, am luat-o imediat cum a iesit liberul de vama si peste 1 saptamana si ceva am mers eu la RAR cu masina!
Nonn
Si a mea a trebuit omologata, chiar mi-au spus ca inca nu s-au adus suficiente Astre cu motor de 1.8 (la momentul respectiv) si de aia trebuia omologata. Doar ca la mine totul a durat cateva ore si gata, iar eu nu am mai avut nici o treba cu RAR-ul. Nu stiu ce anume au facut sau cum dar asta a fost tot.
DragosV
ubiku te mai tin de vorba pana imi vine si mie masina biggrin.gif

Ce impresii mai ai (eventual cu SPORT on)? Ce consum ai ca vad ca lui nonn i-a mai scazut consumul. E si de la vreme mai calda dar si motorul care s-a mai lasat.
ubiku
Cand am plecat cu masina de la Opel mai avea 35 de km autonomie, si pe bord nu mai stiu daca 10 sau 20 de km; am ajuns la OMV pe la 20km autonomie, am pus de 1 mil benzina, si am umplut exact jumate de rezervor. Autonomia a devenit atunci ~280km. Acum am 212km pe bord, mai am de facut 45km pana raman fara benzina, si consumul dupa BC este de ~10.5%. Am mers numai in oras, jumate in aglomeratie, jumate seara, ci viteza medie destul de mare, cred ca peste 30. De obicei incerc sa tin masina intre 2500 si 3500, dar in trafic de obicei sunt fortat sa schimb si sa o aduc la 2000 pentru ca la 2500 deja incepe sa traga, si nu am unde sa ma duc cu ea, trebuie sa franez in spatele celui din fata... Deci estimez autonomia in oras pe la 500km, si in afara la 650-750 in functie de mers, dar asta cu OMV100 care e 40k/l sad.gif

Am avut astazi placerea sa fug cu 140 si senzatia este superba, nu simti deloc viteza. Pe la 100 ma simt asa de normal incat am facut cateva schimbari de banda foarte bruste sa vad cat tine masina. Pe la 100 daca schimb de pe banda 1 pe 3 si pe urma inapoi pe 1, are un mic moment in care derapeaza, dar doar atat. Cred ca asta este delay-ul ESP-ului. De asemenea, am luat o curba la 90 de grade pe la 50-60 la ora si am accelerat puternic. De asemenea spatele a fugit pentru o fractiune de secunda, dupa care am auzit un mic scrasnet de roti, si masina a stat perfect pe traiectorie. Nu pot decat sa zic ca senzatia este superba, este prima masina in care incep sa prind incredere.

Si astazi am facut o mare, mare, descoperire, si anume ca jantele la masina asta se pot zgaria... Cu daciuta mea, eram obisnuit sa parchez milimetric langa bordura, sa dau cu ea in toate gropile, si puteam sa urc cam orice. Azi am parcat-o pe micutza langa o bordura, si s-a zgariat :cry: Mi-e asa de mila de jantele mele acum sad.gif Si am mai facut si o zgarietura (milimetrica ce-i drept) pe o portiera cand am deschis-o intr-o parcare... I hate this stuff... Nu mai zic ca am inceput sa urasc zona politehnica, titan, dristor, si multe altele care nu sunt facute pentru astfel de masini, mi se rupe efectiv inima cand mai iau o groapa...
ubiku
Am incercat si cu sport mode on, asa am prins 140. Nu prea puteam sa tin masina sub 4000 de ture, pentru ca createa prea repede in turatie, asa ca schimbam in draci smile.gif Intr-adevar pedala se schimba, si parca masina nu mai are nici o jena, da tot ce poate biggrin.gif

Iar suspensiile mama, mama... Trebuie incercat musai pe piatra cubica, pentru ca acolo se vede clar. No sport mode, totul realtiv ok. Sport mode, fiecare pietricica iti zdruncina masina de zici ca nu-i adevarat; se reduce destul de mult cursa amortizoarelor.

La directie inca nu m-am prins care e faza... Oricum, nu prea stiu daca vreau sa-mi si varieze multiplicatorul, si sa fie directia mai scurta, pentru ca nu mi se pare prea ok sa te obisnuiesti cu o cursa a volanului, si pe urma sa para dintr-o data mai scurta. Si ce n-am fost prea atent, este daca se intareste directia la viteza mare. Poate ne zice Nonn smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.