Va salut pe toti!
Asta e primul meu post pe acest forum. Am citit azi toate paginile topicului asta si mi-a placut foarte mult, am gasit oameni cu pasiunea pentru masini la fel de aprinsa ca si a mea.
Pentru Nonn felicitari si s-o stapanesti sanatos, iar pentru tine Ubiku iti doresc asteptate usoara ( stiu cum e pentru ca si eu astept o masina, respectiv una second pe la 8000 + Euro dar mai am de asteptat pana in aprilie chiar mai)
Nu mai stiu cine a scris faza cu “mi s-au inmuiat picioarele dupa ce am semnat contractul “ sau ceva de genul asta, dar m-a impresionat foarte mult. Si eu vreau sa traiesc aceasta experienta si ar fi extraordinar daca s-ar intampla in maxim 10 ani de acum incolo.
Dar subiecul aici este OPEL AAAAAAAAAASTRA !!!
Trebuie sa va spun ca am avut sansa sa o conduc si eu! Asa ca am sa impartasesc experienta ( chiar daca Ubiku o sa simti niste dureri de inima – dar stai linistit, dupa ce o sa pleci cu masina de la dealer parca nici n-o sa-ti mai amintesti de aceasta perioada)
Sunt din BV, deci am fost la dealer-ul de la noi Opel Victoria, acum o sa sar peste cat mi-a trebuit sa ajung sa fac DRIVE-TEST-ul cu NEW ASTRA si sa va spun cum a fost : am condus 1,6 105 CP. M-a impresionat tinuta de drum si directia precisa si variabila in functie de viteza, ce mai superb. Trebuie sa spun ca avea jenti pe 16” si ma simteam excelent, pe drumul unde am condus-o erau denivelari ( un drum cu placi de beton de alea de pe vremea lu’ nea Nicu,i ar la rosturi s-au format santuri care au fost astupate, dar cum face romanu cu cativa cm mai mult fata de nivelul drumului). Auzeam cum pneurile incaseaza aceste denivelari frecvente, dar confortul nu era alterat deloc. Dupa ce am mers pana unde trebuia sa intorc (trebuia sa fac la stanga) mai aveam in fata vreo doua masini care semnallizau si asteptau sa efectueze manevra. Eu nu am pus frana mai din timp pentru ca vroiam expre sa vad franele la sarcina. Insotitorului i-am dat putine emotii (saracul de el), apoi venim inapoi, ii dau ceva tratii , schimbam cam dupa 5000 rpm si am avut timp in portiunea de drum destul de mica (vreo 2-3 km cred) sa ajung la 160 km/h. Eram pe banda a doua si unu se baga de pe banda 1 pe banda mea sa depaseasca. Eu l-am vazut cu destul de mult timp inainte, dar acceleram sa ating ceva viteza, iar apoi camarazilor cand m-am apropiat serios am pus frana brutal ( senzatia a fost extraordinara) Cred ca au intrat toate sistemele in functiune, am simtit ABS-ul cum a lucrat pentru ca s-a auzit pe asfalt cum incercau rotile sa patineze, dar ABS-ul isi facea datoria ireprosabil. Cand am ajuns pe la 80-90 la ora cat avea ala din fata mai aveam cativa metrii pana la el, dar oricum senzatia a fost super, eram in masina cu tot cu mine 3 persoane si ceilalti 2 (insotitorul de la dealer si un coleg care statea in spate) cred ca au ramas cu gura cascata, iar colegul meu din spate l-am proiectat serios in scaunul meu (el statea in stanga), nu ca atunci la prima frana.
Ar mai fi de spus ca mi-a placut cum retrograda, schimbam din a 4-a in a 3-a si apoi acceleratie (simulare a unei manevre de depasire in care aveam nevoie de demaraj mai puternic) si motorul suna super, caroseria avea un tangaj care de altfel mi-a placut, parca si-ar fi incordat toti muschii ca o pantera in atac.
Cred ca mai scriu vreo jumate de ora, dar amintirile sunt foarte placute. Sper ca v-ati delectat cu randurile de mai sus si ma mai gandeam la niste pareri, ca de exemplu cred ca jenti de 16” sunt suficiente pentru drumurile noastre, iarna merg cele de 15”. CU cele de 17 e adevarat ca te simti mai bine din punct de vedere sportiv, dar are vreun rost cand avem drumurile astea, si im plus nu iti rapesc chiar atat de mult din performantele masini (cred eu) ca doar nu mergi in stil sportiv 80% din km, iar cele de 18” cred ca iti cam macina piatra la rinichi (scapi de doctor).
Un sfat ar mai fi : nu exagerati totusi, chiar cu toate sistemele gen ESP, ABS etc. nu va salveaza in situatii extreme si e pacat sa nu va bucurati de masina. Spus asta si pentru ca am avut in noiembrie un accident din care cei care au vazut masina au ramas uimiti cum am scapat (Vectra 1.6i 92) si trebuie sa spun ca centura de siguranta mi-a salvat viata si im plus nu am ramas cu nici o problema fizica (multumumesc lui D-zeu ca am avut masina nemteasca), iar masina nu avea nici un airbag, nici ABS nimic, daca intereseaza pe cineva va pot da detalii impresionante, dar sunt putin OFF topic.
Va doresc drum liber si fara surprize si sa treaca perioada de asteptare a masinii pentru cei in cauza cat mai repede, iar pentru cei care o au deja sa ne spuna impresii.
Am scris partea de mai sus si cand sa postez si eu vad ca din 16 pagini acum sunt 18 in interval de nici 10 ore :angel: e super fierbinte Astra! asta e motivul