Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Astra 2004
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
zefir34016
Daca n-ati vazut deja, pentru cine vrea sa vizioneze o prezentare absolut superba a noului Astra (hatchback si caravan) in Flash este aici. Chiar la ultimul tab din dreapta in Go See in sectiunea multimedia este un videoclip de 40 sec (1.6 M) demential.

Iar aici aveti road-testul facut de englezi la noul Vauxhall Astra - pentru ca in UK, in loc de Opel, se zice Vauxhall smile.gif
Concluzia lor suna cam asa:
QUOTE
Small Family Hatchback/Saloon/Estate
Road Test: Vauxhall Astra
Rating: 3 stars (out of 5)
Assets
Room, ride, handling and decent engines, making it good to drive and ride in. It's cheap to run, and provides good crash protection.
Drawbacks
Dull interiors are a major flaw, it lacks individuality and looks boring besides more modern, striking rivals. A little pricey, considering some stingy standard specs.
Verdict
Sensible, yet enjoyable to drive. If only it looked less dull, inside and out.
Nonn
QUOTE(Dragos39911)
S-a cam impotmolit topicul!! sad.gif .

Dragos ce se mai aude cu masina ta (stiu ca mai intarzie - cat?) - azi trebuia sa vina. Am vorbit cu cei de la Union si parca vorbeam la misto unii cu altii. M-au dezamagit din nou!

Fiindca nu mi se aproba leasingul in varianta in care am vrut eu deabia maine depun dosarul si vineri mi se aproba (am schimbat conditiile si e 100% sigur), asa ca tot vineri sau luni o sa dau comanda. Am mai pierdut o saptamana :evil: .

nonn - noutati?


Daca nu iti accepta dosarul de leasing poti sa incerci cu credit. Nici mie nu au vrut sa-mi accepte prin leasing asa ca am ajuns la credit si e mai bine asa.

Noutati nu prea am. Masina imi place tot mai mult pe zi ce trece, inca nu i-am gasit nici o chestie care sa ma enerveze.
Nu stiu daca ati avut ocazia sa vedeti vreun Opel cu faruri adaptative sa vedeti ce miscare misto fac farurile cand se aprind. Imediat dupa ce le aprind, fac o miscare convergenta si usor in sus, se opresc cam 1 secunda dupa care se deplaseaza divergent si mai sus pana ajung sa bata normal inainte. In special noaptea arata fantastic, si numai pentru chestia asta s-ar merita comandate sa fie adaptative si nu bi-xenon simple. :coolspeak:

DragosS, pana cand te mai amana cu masina? :argue:
Nonn
QUOTE
Dull interiors are a major flaw, it lacks individuality and looks boring besides more modern, striking rivals.


Ce ti-e si cu englezii astia! Interior plictisitor?! :wtf: Se vede ca traiesc toata viata in ceata! Sa-mi arate si mie care sunt rivalii aia mai moderni cu design mai misto! Banuiesc ca se refera la Mazda 3 si Citroen C4, ca restul competitorilor din acesta clasa chiar arata plictisitor. Astia 2 sunt singurii rivali seriosi dpdv. al design-ului si nu mi se pare ca Astra trebuie sa rusineze cu ceva in fata lor! Pana la urma, fiecare cu gusturile lui dar nici chiar asa! :bash:

QUOTE
If only it looked less dull, inside and out.
No comment! :minigun:
DragosV
QUOTE
Daca nu iti accepta dosarul de leasing poti sa incerci cu credit. Nici mie nu au vrut sa-mi accepte prin leasing asa ca am ajuns la credit si e mai bine asa.


Pai eu am vrut pe 5 ani ca sa am rata mica ca trebuie sa o platesc singur si mergea doar cu avans de 45 % care nu ii aveam. Pe 4 ani e 100 % sigur si se aproba. O sa fac leasingul cand vine masina si las garantie la Opel niste bani ca o cumpar.

Maine ma duc la dealer sa vad daca e ok (din ce am vb cu el inainte va fi bine) si poate dau si comanda.

Va tin la curent cu noutatile!
ubiku
Tocmai ma uitam pe niste cataloage de seria 6, seria 7 si seria 3 nou, si cu mare placere, am vazut ca feature-urile care le scoateau in evidenta cei de la bmw (de genul faruri adaptive, program sport cu raspuns al suspensiilor / directiei modificat) sunt si pe masinuta noastra... N-o fi ea bmw, da e foarte cool ca are atatea chestii pe ea, si cred ca e una dintre cele mai advanced la clasa compacta.... Si in nici un caz dull la design... Cel mai tare m-a rapit prima oara ecranul si mp3 playerul; restul e deja istorie biggrin.gif

PS: Dragos, cat este pretul final DDP la masinii cu reduceri incluse, si fara toate taxele aferente lizingului? (adica pretul cu banii jos...)
DragosV
Am sucit configuratia rau de tot. Masina arata acuma asa :

Cosmo pack
Vizibilitate si lumini
Asistenta conducere
Pack iarna 2
mp3
cotiera
culoare
senzor calitate aer
ids +
computer

Am schimbat tot pentru ca nu puteam sa pun cotiere fata fara seat confort 1 care este scump si este inclus in cosmo pack. Si am zis ca daca tot am pus asta sa mai pun si spalator de faruri si scaune incalzite si cum tot vroiam eu quick heat am pus pack iarna 2 care le avea pe toate.
DragosV
Datorita unui contract de confidentialitate nu mai am voie sa divulg detalii financiare. Se pare ca trebuia atins un target si am avut pret special.

De asemenea am editat alte posturi ale mele ca nu se stie cine citeste pe aici!

De acum incolo nu mai pot da detalii despre pret!

Acum dau comanda (in juma de ora). Mai incolo va zic configuratia finala.

biggrin.gif
G e o r g e
nici macar la prieteni ? :angel:
DragosS
M-am intors si eu dintr-o scurta vacanta la munte!Nu stiu exact cat mai dureaza!Se pare ca din cauza motorului intarzie!Si nu stiu exact unde e masina acum! Sper doar sa vina cat mai repede!

Deocamdata am fost multumit de cum a mers actuala masinuta pana la munte si regret despartirea de ea!Ma rog,o sa o mai tin dar nu va mai fi in centrul atentiei!
DragosV
QUOTE(G e o r g e)
nici macar la prieteni ? :angel:


George - stii ce ne cunostem? M-ai facut si o tura cu subaru' tau!

Am dat comanda si am termen de livrare 110 zile. Zici ca mi-am luat Ferrari biggrin.gif .

EDIT - Voi ce stiti cotiera fata este inclusa in Cosmo Pack? Mi asa mi-a zis dealerul! - nonn cum e? ubiku?
G e o r g e
tocmai d'aia am zis ce am zis smile.gif
ubiku
Da, e cotiera centrala e inclusa in Cosmo Pack.
DragosV
Ce am mai aflat ca la 1 Martie intra in vigoare o intelegere intre dealerii Opel prin care ei se pun de acord sa dea aceleasi preturi si sa nu treaca un anumit prag de discount care este mult redus. Pana acuma erau discounturi mari din care clientul clar castiga, opel castiga ca vindea masini si dealerii f. putin. Asa ca se schimba politica. Cine vrea si poate acum e momentul ca pleaca trenul din statie.
ubiku
Parerea mea este ca cei de la Opel dau discounturi mari pentru a se plasa intr-un anume segment de piata. Dupa probleme mari care le-au avut cu calitatea in 2001, 2002, etc. trebuie sa se reabiliteze cumva. Cand am fost de ex. la Bavaria sa ma interesez de un BMW Seria 1, cand l-am intrebat pe dealer daca ofera un discount ceva, raspunsul a fost foarte mirat: "BMW nu are nevoie de discounturi care sa vanda, pretul este cel scris pe oferta"... Daca cei de la Opel nu ofera preturi sub Volkswagen, parerea mea e ca o sa aiba mult de suferit vanzarile; De ex. daca masina nu o luam cu 18.5kE si costa 20.5kE, preferam sa iau un megane full si sa-mi mai ramana bani... La fel si cu Vectra; poti sa o cumperi cu putin noroc cu 3000E sub pretul ei din lista. Mare avantaj in segmentul mediu. Si chestia cu castigatul bani din masini nu prea tine; ei scot bani 80% din service si piese de schimb; castigul per masina e foarte mic.

Parerea mea... smile.gif
DragosV
Da dar ei nu mai au banii de cerecetare, dezvoltare, masini de test-drive, publicitate. Doar se intretin si zic ei pana la urma tot clientul pierde.
ubiku
Cercetare si dezvoltare? De cand face un dealer d-astea? smile.gif

Eu zic ca ei fac asta din alt motiv: X merge la Dibas si ia 5%; X merge la GTT si zice am 5% la Dibas, da-mi 6. Poate GTT ii da 6; imediat X merge la Dibas si zice ca a luat 6% de la GTT, dar el vrea sa ia musai de la Dibas; dar nu poate sa ia asa, oricum, ii trebuie 7% biggrin.gif

Daca fac intelegerea asta, o sa stie cat de jos pot sa coboare ceilalti, si pot sa nu se mai lase santajati de clienti...

Si cum exact castiga clientul care da 1000E mai mult pe masina? smile.gif

Parerea mea... smile.gif
Iulian HondaFan
QUOTE(ubiku)
Si chestia cu castigatul bani din masini nu prea tine; ei scot bani 80% din service si piese de schimb; castigul per masina e foarte mic.


dealerii scot cel putin 1-2000 $ pe o masina, dupa preturile umflate care le au masinile in Europa as zice si mai mult poate ( e drept si taxele catre stat sunt indecente, dar sigur ramane ceva si pt. dealer)... masinile "hot" ( care au o cerere sanatoasa, cum se pare ca e si noua Astra ) se vand de regula cu profit mai bun ( poate sa ajunga la 5-8000$ pe bucata)... pe masura ce cererea se domoleste producatorul incepe sa bage discount-uri ( de regula acestea sunt tinute secret, numai dealerii si producatorii le stiu)...

discounturile care se ofera vin mai intotdeauna de la producator si nu din partea dealerului...

francisa pentru un dealership la o marca de succes ajunge si la 1-200.000$ anual, deci nimeni nu s-ar baga in afacere daca nu ar fi sigur ca face binisor peste banii acestia... e drept ca dealerul primeste in banii respectivi si mult material publicitar iar producatorul suporta si o parte din costul advertisingului local pe langa cel al advertisingului national...

e adevarat ca cea mai mare parte a veniturilor unui dealership vin din afacerea de after-market dar procentul este in general (cel putin aici in USA pe la 55-60%)...

negocierea pretului este si ea OK, aici se recomanda sa te duci catre sfarsitul lunii sa cumperi pt. ca mai toti dealerii au de regula o cota lunara pe care daca o indeplinesc primesc o prima de la producator... de aceea, daca au avut o luna mai slaba vor fi mult mai inclinati sa lase din pret pentru a-si face cota. nu stiu daca lucrurile sunt la fel inca in Ro, dar vor deveni astfel treptat cu siguranta. Din ce stiu eu piata europeana este cea mai competitiva in ultimii cativa ani pentru ca exista aprox 15-20% exces de capacitati de productie pe ansamblu ( pentru Opel, Fiat si chiar VW e sigur mult mai mare) si va deveni si mai competitiva odata cu deschiderea a noi uzine de catre Toyota si Hyundai in urmatorii 1-2 ani.
ubiku
Sunt de acord cu ce ai scris, dar de ex. am vorbit cu un tip de la GTT care spunea ca profitul lui pe masina este de vreo 5-600E, nicidecum 1.000-2000$; poate zicea prostii, nu stiu.... Oricum partea cu care nu sunt de acord este ca Astra ar fii "hot" (cel putin nu la noi); a iesit pe piata cred ca in Mai anul trecut, si s-au vandut foarte putin bucati; le poti numara pe degete pe cele din bucuresti; abia acum au inceput sa se mai miste vanzarile, si poate de asta vor sa scoata discounturile, ca daca tot cumpara lumea, sa mai iasa si banul gros..
Iulian HondaFan
600euro este aprox 1000$.. eu zic ca asta e limita lor inferioara. la un asa castig pe masina profitul global al afacerii e probabil zero.

Astra e relativ fierbinte pe ansamblul Europei din cate stiu eu ( din cauza unei proaste planificari a producerii/achizitionarii anumitor componente, Opel, desi are pe ansamblu exces nu are suficient pentru Astra), cel putin asta era cazul prin vara-toamna...

e insa posibil ca piata din Ro, fiind inca prea mica, sa nu functioneze dupa legile unei piete mature... dar faptul ca Opel are deja 3 dealershipuri in Buc sa insemne ca lucrurile vor evolua catre acest model... in final asta ar fi in avantajul consumatorilor...
DragosV
Ubiku - la Opel dealerul castiga 12.5 % din pretul CIP al unei masini. Deci la o masina de 20000 CIP el castiga 2500 nu maxim 600 cum a zis nenea Sebi de la GTT. Si la masina mea se castiga mult deoarece CIP-ul sarea de 19000 dar cum am explicat probabil aveau un obiectiv de atins si am avut optionalele moka.

Intelegerea dintre delaleri este sigura. Am verificat si la cei de la Erebus si au zis ca exista. Un prieten de-al meu isi ia si el Astra si a sunat sa mai intrebe daca e valabil discountul daca vine dupa 1. In cazul lui mai este valabil pentru ca a fost discutat anterior. El are discout mare (12 %) deoarece are reducere de flota din partea opelului ca o i-a pe firma. Dealerul a zis ca daca venea dupa 1 ar fi avut maxim 5 % discount cu indulgenta. Deci treaba cu discountul este reala. Ca persoana fizica o sa ai un maxim 2-3 %.

Promotia de acum de 600 de euro reducere la Astra este sustinuta jumatate de dealer si jumatate de Opel.

Si Opelul are 4 dealeri in Bucuresti.
Han.solo
Marius, citeam intr-un articol postat de tine (dupa The Economist) care sunt profiturile si marginile principalilor producatori.
Eu nu inteleg cum un dealer poate sa aiba marginea mult mai mare decat marginea producatorului.
Stiu ca la producator sunt cheltuieli semnificative, dar procentual dealerii sa castige mai bine decat producatorul? Eu stiu ca producatorii indica un MSRP; daca este sa compari discount-urile fata de acest pret se coboara frecvent cu 12-15%
DragosS
QUOTE(Dragos39911)
Si Opelul are 4 dealeri in Bucuresti.


Union Motors e in Otopeni dar peste tot apare ca fiind tot in Bucuresti!

In alta ordine de idei m-au sunat azi sa imi zica ca masina a ajuns in Ungaria!In sfarsit!
DragosV
Deci mai ai maxim 2 saptamani de asteptare.

Eu mai am 109 zile biggrin.gif
DragosS
Ce ai mai facut cu leasingul?Ti-au aprobat dosarul?
DragosV
Nu am facut nici un contract de leasing. Ei nu vroiau pe 5 ani dar pe 4 mi-au zis ca e ok. Am dat garantie la Opel si am facut comanda. Contractul de leasing il semnez cand vine masina in tara. O aduce Opelul ca le-am dat eu banii de vama (255 euro). Deci cu 2-3 zile inainte sa vina fac leasing si casco si asta e.

Cum am zis si mai sus am termen de livrare de 110 zile incepand de ieri. Vineri primesc raspuns mai exact asupra datei de livrare.
Iulian HondaFan
QUOTE(george39889)
Marius, citeam intr-un articol postat de tine (dupa The Economist) care sunt profiturile si marginile principalilor producatori.
Eu nu inteleg cum un dealer poate sa aiba marginea mult mai mare decat marginea producatorului.
Stiu ca la producator sunt cheltuieli semnificative, dar procentual dealerii sa castige mai bine decat producatorul? Eu stiu ca producatorii indica un MSRP; daca este sa compari discount-urile fata de acest pret se coboara frecvent cu 12-15%


nici eu nu stiu de ce se intampla asta...intotdeauna comerciantii fac mai multi bani decat producatorii... cred ca de aceea ii spune economie de piata... sa stii ca sunt insa si dealeri care dau faliment, de regula francisa este preluata de altcineva in aceeasi locatie...
DragosV
Nonn - cati km ai facut pana acuma? Consumul ce mai zice?


Atasez o poza cu configuratia comandata
DragosS
Frumos!O sa fie traznet masina!Numai ca o sa te confund cu ubiku in trafic! biggrin.gif
DragosV
Abia astept sa facem o intalnire cand vin masinile. Poate facem si pe parcurs cand va vin voua ca la mine vine la vara.

Diferenta exterioara dintre a mea si a lui Ubiku e ce scrie pe spate.
Ubiku - ce diferente de optionale avem. Stiu sigur de AFL.
ubiku
Yeeeeey!!! :punk: :clapping: :bounce: biggrin.gif :boxing: :wave:

Inca un viitor posesor de Astra!!! biggrin.gif

Felicitari Dragos, si sa fie intr-un ceas bun!

@DragosS: Seara n-o sa ne prea confunzi biggrin.gif, macar atat smile.gif

@Dragos

Pai...

Tu ai
- una bucata super motor :naughty: :notworthy:

Eu am:
- una bucata AFL
- oglinzi rabatabile
- a doua cheie pliabila
- covorase tongue.gif

De ce mi se pare ca a ta e mai marfa? smile.gif

PS: Abia astept sa-ti vina, ca avem programate niste liniutze... aduc si niste prieteni... oferta valabila si pentru DragosS si pt. Nonn daca il prindem prin Bucuresti. Competitia este un 325xi, un Focus de 100 de cai tunat pana-n dinti, si un audi a4 de 150 de cai biggrin.gif
DragosV
Covorase am si eu - gratis biggrin.gif .

Pai zi prietenului cu 325 sa stea acasa ca nu are rost. bicycle.gif

A4 are motorul 2.5 TDI sau 1.8 T. Strans oricum ar fi.

Oricum 1000 k cel putin max 3000 de ture - rodaj. Dar cred ca ii fac in 2 zile biggrin.gif .
DragosS
Pai dintre toti prietenii tai eu pot sa il fac doar pe cel cu Focus!Si tu il vei face!De fapt cred ca ma tineam si cu Ibiza de el!Cati cai avea el din fabrica?

Audi este deja peste zic eu,indiferent care dintre motoare ar fi.Iar 325xi....poate sa imi dea vreo 5 masini si tot ma face! biggrin.gif
DragosV
Dragos eu zic ca a ta cu A4 este cam aceiasi treaba la 150 de cai.
La o cautare rapida uite ce am gasit.

QUOTE
Motorul FSI de 150 CP cu patru cilindri si injectie directa de benzina are o capacitate de 2 litri si marele avantaj de a fi foarte sprinten si de a consuma foarte putin in acelasi timp. 9,6 secunde de la 0 la 100 km, viteza maxima 218 km/h


Diferenta prea mica ca sa fie sesizabila. Totul tine de sofer. Si ce am gasit eu e benzina. Dieselul poate face putin mai slab. Asa ca merge!
DragosV
Cat despre 325 - face 7.2 pana la suta si 240 km/h.

E alta poveste!
James Kilowatt
Daca liniuta aia e pe 100m, bate ala care are controlul tractiunii cel mai performant biggrin.gif
Am vazut dezbaterea despre dealeri. Si in franta, au comisioane imoral de mari. Aici se zvoneste ca vor incepe sa vanda masini retelele de supermarket, gen metro sau carrefour. Deja se spune ca preturile vor scadea cu 10-15%. Si dealerii urla, se simt amenintati.... insa e clar ca profitul lor de deci mult mai mare de atat.
Apropo de astra:D Exista si verisune berlina, in 3 volume?
DragosV
Nu exista berlina si sper sa nu apara ca mi se pare greu la designul asta sa ii ataseze un portbagaj si sa ramana cu designul sportish.
ubiku
Hmm, stati sa va mai dau informatii

- a4 este diesel 1.9tdi, modelul vechi din 2000
- 325xi are cutie automata, si face 0-100 in 9.8, deci nonn smile.gif
- focusul avea din fabrica 100 de cai, acuma nu stiu cati mai are

biggrin.gif

Si da, pe distante scurte depinde foarte mult de sofer... Eu zic ca treaba ramane deschisa la discutii smile.gif
James Kilowatt
Designul ala numai sportish nu e... era mult mai sportiva versiunea veche, dupa parerea mea. Asta nu arata nici sportiv (fara tuning) nici elegant (fara o berlina sau un coupe) Pe mine tehnic ma tenteaza, insa designul ma lasa rece, ca sa nu zic chiar ca ma inhiba:) Insa e doar parerea mea personala smile.gif
In general nu prea imi plac hatchbackurile (desi am una biggrin.gif ) insa astra mi se pare chiar mai stearsa decat altele.
Iar vectra ma cam scoate din buget....
Nonn
Imi place ca deja faceti planuri de "liniute" dar inca nu aveti masinile! biggrin.gif Pacat ca nu voi putea participa si eu cand va avea toata lumea masina si va fi gata cu rodajul. down.gif Dar imi va spune Ubiku daca ne facem de rusine sau nu! Cred ca va depinde si de mila fiecaruia fata de masina proprie! Audi-ul si Focus-ul poate le vom dovedi, Astra lui Dragos39911 si Vectra lui DragosS poate pe distante mai scurte, dar BMW-ul nu prea. Nu va avea treaba cu schimbatul vitezelor la turatia potrivita si nici cu dozarea ambreiajului la start, doar apasa acceleratia la fund si gata!

Am facut cam 400km pana acum, consumul tot pe la 12.5. Dimineata cu motorul rece mai bine nu va spun cat e, uneori prin oras scade si pana la 10.5, dar pe urma revine la "normal".

Planuiam sa o spal azi , e jegoasa rau, dar cum a plouat n-am reusit. A spalat-o ploaia pana la mijloc, de acolo in jos nu-i mai vezi culoarea in unele locuri. biggrin.gif Voi ce ati folosi: burete clasic (mare, randament bun), burete din imitatie de piele sau piele de cerb (!)-mai mic si ar dura mai mult sau ceva lavete (ca niste carpe) din acelasi material ca buretii aia mai mici? Perie nu prea imi vine sa folosesc decat la jante ca mie teama ca zgarie vopseaua.
Iulian HondaFan
intrebarea e daca AstraH 1,6Twinport face Corolla1,6VVTi sau Civic1,6VTEC? pacat ca nu pot sa pun si Civicul nevestei ca sta si el pe la 9,5-10sec suta (1,7VTEC 127CP)...

mai conteaza si gumele, niste Bridgestone Potenza ar face treaba buna...
DragosS
Da,cauciucurile conteaza enorm la o liniuta! Pe Opel am inteles ca sunt Goodyear dar nu stiu ce model.

Iar Astra mie mi se pare ca arata destul de Sportish in comparatie cu Golf5 sau Focus.Imi mai place foarte mult Mazda3 si C4 VTS.Dar cea mai sportiva mi se pare Leon.
DragosV
Ubiku - daca este 1.9 tdi nu poate sa aiba 150 de cai decat cu cip!
325 dupa cum zici tu face enorm de mult, eu am scris ce am gasit.

MR28673 - da-mi exemplu de hatch sportiv in viziunea ta - in viziunea mea : Astra H, Seria 1, Alfa 147

Test intre Seria 1 (163 cai), Alfa 147 facelift (150 cai), Astra H (150 cai)

http://autobild.de/test/neuwagen/artikel.p...artikel_seite=0

Suprinzator Astra a castigat detasat chiar si in fata BMW-ului.
Andrei Suzuki
QUOTE(Dragos39911)
Ubiku - daca este 1.9 tdi nu poate sa aiba 150 de cai decat cu cip!


Cum sa nu? TDI-u cu toate literele rosii nu are 150 de cai?
DragosS
Da,TDI de la VAG are 150cp.E disponibil pe A4 si Leon din cate stiu eu.

FSI de care ziceai tu oricum este motor nou si nu este disponibil decat pe noul A4.
Iulian HondaFan
QUOTE(Dragos39911)
Test intre Seria 1 (163 cai), Alfa 147 facelift (150 cai), Astra H (150 cai)...
Suprinzator Astra a castigat detasat chiar si in fata BMW-ului.


Alfa147 1,9JTD si Astra1,9CDTI au de fapt acelasi motor...
Iulian HondaFan
QUOTE(DragosS)
FSI de care ziceai tu oricum este motor nou si nu este disponibil decat pe noul A4.


si pe Golf5...
DragosV
TDI rosu (150 cai) nu a fost disponibil decat pe Leon si Bora. La A4 a fost doar versiunea de 130 de cai.

Pentru A4 150 de cai a avut V6 de 2.5 Tdi.

Astra si Alfa au acelasi motor dar la Astra are 15 Nm in plus.
DragosV
2.0 FSI este la VW, Audi, Skoda si Seat. Este disponibil la toate!!!
DragosS
QUOTE(Marius-Iulian)
QUOTE(DragosS)
FSI de care ziceai tu oricum este motor nou si nu este disponibil decat pe noul A4.


si pe Golf5...


Da,si pe G5.Dar eu ma referam la faptul ca el nu este disponibil pe vechiul A4.Asa FSI-ul mai este disponibil si la Octavia,Altea,Toledo,noul Passat,A3,etc.
Iulian HondaFan
cand am scurtat mesajul tau mi-a ramas TDI, ma refeream la FSI2,0 pe benzina...

e ceva in neregula cu Alfa, motorul poate fi cipuit pt. cuplu mai mare dar consumul la Astra e mai mic, performantele egale si greutatea cu 200kg mai mare... doar daca transmisia la Alfa este f. proasta s-ar putea explica toate acestea.

apropos, AstraH are diferential autoblocabil? istetii astia de la VW la GTI4 cu 180CP nu au pus un diferential autoblocabil.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.