Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Astra 2004
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Nonn
Probabil ca se decupleaza si TC-ul impreuna cu ESP-ul. Asa ar fi logic.
Am incercat pe zapada ce mi-ai zis si rotile patineaza maxim 1 sec., dupa care turatia scade la 1300-1400 (fara sa slabesc acceleratia), becul ESP-ului se aprinde aproape continuu si alterneaza aderenta cu patinatul, adica o fractiune de sec. are aderenta, pe urma patineaza si tot asa pana pornesti. Turatia nu depaseste niciodata cca. 1800.
Cand se usuca drumurile pe la noi voi incerca si asa, pe uscat, sa vad daca partineaza mai mult de 1 sec.
DragosV
DragosS - inseamna ca la prietenu tau cu Vectra se aplica politica Opel-ului care nu pune buton de decuplat!

Nonn - ceea ce ai zis tu din testul facut este absolut normal - exact exact asa ar trebui sa se intample (asa e si la ASR - alterneaza aderenta cu patinajul pana pleci si daca iti scade turatie e exact cum ar trebui sa fie).

ubiku - ce e cu tine de nu mai postezi? Te-ai suparat pe noi?Ce sa mai aude cu masina?
ubiku
QUOTE(Dragos39911)
ubiku - ce e cu tine de nu mai postezi? Te-ai suparat pe noi?Ce sa mai aude cu masina?


smile.gif Nicidecum... urmaresc cu interes discutia, numai ca alti luat-o pe o parte pe unde experienta mea de 2 ani de codus dacie nu e prea utila blush.gif

Abia astept sa mai treaca si luna asta, sa va zic si eu cu esepei si alte jucarii d-astea... :wave:
DragosV
nonn - unde iti scrie ca se decupleaza ESP-ul, pe display? Intreb asta din punct de vedere al gadgeturilor

Senzorul de parcare cred ca este activat doar cand bagi in march-arriere, nu?

Ce alte mesaje iti mai apar pe displey (ex. la peugeot scrie cand e frig ICE WARNING)? Ai mesaje de genul asta sau mai stiu eu ce?

AAAAaa mi-am amintit - ti-ai activat inchiderea usilor cand masina pleaca de pe loc? La 6 km/h pe ora se inchide porbagajul si la 12 km/h se inchid si usile. Activarea se face punand contactul si tinand apasat butonul de inchidere a usilor cateva secunde (scrie si in carte).
Nonn
Mesajul "ESP OFF" apare pe afisajul kilometrajului, intre cele 2 cadrane mari. Cred ca palpaie si martorul luminos, cel putin la "ON", nu mai stiu sigur.
Senzorul de parcare ce activeaza doar la cuplarea marsarierului.
Si la mine apare pe afisajul bordului "Slippery Road" cand temperatura scade sub 3 grade C. Mai sunt si alte mesaje, dar apar doar in caz de ceva defectiune sau daca scade nivelul vreunui lichid (de spalare de ex.).
De chestia cu blocarea usilor la plecarea de pe loc nu stiam. Voi incerca la dimineata. Ce nu imi place e ca usita de la rezervor nu cred ca se inchide impreuna cu inchiderea centralizata. De fapt, nici nu stiu daca se poate inchide in vreun fel. Iar busonul nu are cheie, doar se desurubeaza. Sunt curios daca au facut-o special asa. Mie mi s-a furat deja benzina din rezervor de la Dacie, m-as mira totusi sa nu fi facut astia ceva sa nu poata fi deschis de oricine. Poate pur si simplu n-am vazut eu mecanismul de inchidere al usitei? Mai verific o data maine.

Mi-am adus aminte de o chestie ciudata ce mi s-a intamplat vineri dimineata (de fapt au fost 3 simultane): cand sa o scot din garaj (cu spatele) mi-am dat seama ca senzorii de parcare nu piuie, iar dupa decuplarea marsarierului martorul luminos a ramas aprins ca la o defectiune. De asemenea, BC-ul nu mai afisa temp. ext., in loc de grade scria "F". Sa fi fost de la "Failure"? Si a 3-a chestie: luminile de pozitie din spate erau aprinse, doar ele, nimic altceva. Toate astea 3 s-au intamplat simultan si tot simultan au si disparut dupa vreo 150m. De atunci nu au mai aparut.
DragosV
Eu inclin sa cred ca se inchide si clapeta de la benzina. Oricum nu ai cum sa furi benzina din ea chiar si fara capac! De la buson pana in rezervor sunt mai multe site si filtre prin care nu ai cum sa bagi un furtun!

Sa ne zici cu inchiderea ce ai facut.

Iar despre faza ciudata chiar ca ciudata blink.gif
ubiku
Cred ca chestii d-astea ciudate o sa se mai intample, pentru ca masina este plina de electronica... sper numai sa fie destul de fiabila incat sa nu se supere pe viata la un moment dat si sa nu mai vrea sa porneasca... Am mai auzit toti de bmw-uri de 100k care la un moment dat se opresc si nu vor sa mai plece smile.gif
Nonn
M-am mai uitat azi o data si intradevar, clapeta de la rezervor are mecanism de blocare. Numai eu am putut sa cred ca se deschide pur si simplu! blush.gif
Cu inchiderea am incercat, dar nu pare sa mearga. Am pus contactul si am tinut apasat butonul dar degeaba. O sa ma uit prin manual sa vad daca gasesc ceva, eu nu tin minte sa fi citit totusi asa ceva.
O chestie de care nu v-am spus dar poate o stiti: geamurile se pot deschide si inchide din telecomanda.
DragosV
nonn - chestia cu inchiderea sigur exista. Citeste in carte ca scrie ca trebuie activata de client. La Peugeot tot asa e - trebuie activata. SIGUR SIGUR exista. Am si o aplicatie care arata asta iar in cartea pe care o am (mai mare - e cam catalog biggrin.gif ) scrie ca trebuie activata de user (ubiku poate sa confirme cu aplicatia).

Iar chestia cu geamurile e tare, am mai avut la o masina. Ar fi foarte misto sa fie asa dar cred ca tine de alarma (sper sa nu biggrin.gif ). Cum e sistemul - ai buton pe telecomanda sau inchizi masina si daca ai geamul deschis se inchide. Poti sa le si deschizi?

Vezi cand dai raspunsul sa zici daca e de la alarma care ai pus-o sau asa era masina (sau poate nu ai alarma :angel: )
Andrei Suzuki
Chestia asta cu geamurile nu tine numai de alarma.Stiu ca un prieten cu Golf IV si-a luat masina fara alarma si cand incuia masina,dupa ce invartea cheia si usile se blocau mai tinea cateva secunde si se inchideau geamurile.Dar optiunea asta se poate pune si odata cu alarma,chiar daca masina nu e dotata cu asa ceva.
DragosV
Pai stiu ca se poate pune cu alarma ca asa am avut si eu - pe alarma. Dar e mai complicat cu alarma ca acuma dealerii OPEL sunt obligatii sa monteze numai alarme originale OPEL. Lor nu le convine dar asta este. Si alea OEM nu au optiuni de genul asta sau sa pornesti motorul din telecomanda deci singura sansa e din fabrica. Eu am intrebat ca nu am vazut pe niciunde optiunea asta mentionata de opel.
Nonn
Nu are treaba cu alarma. Eu oricum inca nu mi-am pus. Trebuie tinut apasat mai lung pe butonul corespunzator de pe telecomanda, pe inchidere pentru inchidere si invers. E misto, desi nu imi dau seama cu ce ocazie m-as putea folosi de chestia asta.
De aia cu inchiderea banuiesc ca ai citit in manualul Peugeot. Sper sa fie si la mine ca mi se pare mai utila decat asta cu geamurile.
ubiku
Iti zic si eu sigur ca treaba cu usile exista; am facut test drive cu doua masini si ambele aveau; la 6km/h ti se inchid automat...
DragosS
Chestia cu geamurile o am si eu la Seat si nu tine de alarma.Se pot deschide ori din butoanele de pe cheie daca tii mai mult apasat,ori bagand cheia in yala,rotind si mentinand cateva secunde intr-un sens sau altul.

Eu cred ca o sa imi pun alarma acum cand vine masina pana la urma ca sa scap de o grija.Altfel trebuia sa ma duc eu cu ea in zilele urmatoare si numai la cateva serivice-uri agreate de Union Motors ca sa nu pierd garantia.
Johnny_Bravo
QUOTE(DragosS)
Chestia cu geamurile o am si eu la Seat si nu tine de alarma.Se pot deschide ori din butoanele de pe cheie daca tii mai mult apasat,ori bagand cheia in yala,rotind si mentinand cateva secunde intr-un sens sau altul.



La mine nu face chestia asta. :evil:
DragosS
Pai sa inteleg ca ai Seat Ibiza sau Astra?
DragosV
LOL - nici una nici alta. Are Peugeot 206 biggrin.gif
Nonn
Nu merge chestia cu blocarea usilor. Am cautat si in manual dar n-am gasit nimic de genul asta. Ubiku, ai facut drive-test pe Astra si avea optiunea asta?

Am constatat inca o data ce suspensie inconfortabila are Astra dotata cu sasiu sport. Am mers cu un Megane I al unui prieten si suspensia amortiza denivelarile mult mai bine. E misto suspensia asta sport dar nu la noi! Si cand ma gandesc ca se poate si mai tare cu programul Sport activat! Cand mi-am pus IDS+ m-am gandit ca avand suspensie controlata electronic va fi super-confortabila, dar m-am lamurit ca vine din fabrica cu o setare mai sportiva datorita includerii sasiului sport. E clar ca in curbe si la schimbarile bruste de directie e mult mai stabila dar din pacate in rest nu aduce nici un avantaj (pe dumurile noastre-trebuie mentionat). Totusi, are si o parte pozitiva si anume ca are garda la sol mai redusa decat versiunile standard. Am stat azi la un semafor langa o alta Astra rosie si categoric arata mai bine cu suspensia mai coborata, e mult mai sportiva (desi nici asta nu e chiar un avantaj la noi wallbash.gif ). Naiba sa le ia de drumuri cu tot cu aia care le repara! :minigun:
Abia astept sa ies din tara cu ea sa vad cum merge pe niste drumuri civilizate!
ubiku
QUOTE(Nonn)
Nu merge chestia cu blocarea usilor. Am cautat si in manual dar n-am gasit nimic de genul asta. Ubiku, ai facut drive-test pe Astra si avea optiunea asta?


E default pe toate Astrele. Am mai auzit pe forumuri in afara ca uneori nu merge; dar asta e clar problema de service. La 6km/h trebuie sa se inchida portbajgajul spate si la 12km/h trebuie sa se inchida usile.

QUOTE
Am constatat inca o data ce suspensie inconfortabila are Astra dotata cu sasiu sport. Am mers cu un Megane I al unui prieten si suspensia amortiza denivelarile mult mai bine.

Si sa vezi Kalosu' ce suspensii moi si belea are... si daca dai putin de volan stanga pe la 70 la ora, ti se face rau de mare biggrin.gif Clar masina e facuta sport, si trebuie sa suferi putin pentru asta smile.gif

Btw: inca nu ne-ai lamurit cum se schimba tipul suspensiei cand activezi IDS+.... Doar se intareste? Sau mai e si altceva?

QUOTE
Abia astept sa ies din tara cu ea sa vad cum merge pe niste drumuri civilizate!

Sincer sa fiu eu de asta mi-am luat-o... Abia astept sa bat toate europa cu ea :wave:

PS: Cat mai ai din rodaj? biggrin.gif Ca abia astept sa faci niste teste dinamice cu ea... Mi se par multicei aia 10.2 ala pana la 100km/h, sper ca cutia este facuta in asa fel incat sa devina mai periculoasa mai incolo, daca pana la 100 nu-si arata muschii biggrin.gif
ubiku
Postez dovada din aplicatia mea de demo:
DragosV
nonn - si eu am mers pe astra cu optiunea activata si mergea. Deci exista si este - nu stiu cum sa mai zic. Intreaba la service - da un telefon.

Cat despre susupensia sport eu stiam ca asa va fi ca am mai mers pe masini sport (chiar super super sport biggrin.gif - lucky me) si stiu ca iti cam "rup ficatii" dar am 20 de ani si vreau sportivitate si dinamism de la o masina. Daca, cautam confort si suspensie moale (pneumatica) imi luam C5. Eu sunt dispus sa fac sacrificiul asta pestru sportivitate combinata cu stabilitate si siguranta mai mare la condus sportiv (cam pleonasm biggrin.gif ).

Deci vezi ce faci su inchiderea aia! Poate incerc sa aflu eu!
DragosV
Asta vroiam sa fac si eu ubiku. - screenshot

Nonn - vezi ca si scrie ca trebuie activata de customer - cum am zis
Nonn
Deci e clar ca exista chestia dar ar trebui sa scrie de ea si in manual iar eu n-am gasit nimic. Ciudat. Oricum, daca exista dar nu merge eu nu ma duc la service sa-si bage aia degetele in masina doar pentru asta, la nevoie pot si eu sa apas butonul de pe bord si gata. Ma mai joc maine si poate se intampla minunea!
Ubiku, suspensia pur si simplu se intareste mai mult (nu, multumesc!-cel putin nu in oras biggrin.gif !) asigurandu-ti o stabilitate si mai mare, mai ales in curbe. Altceva nu se intampla, sa-ti mai reduca garda la sol nu e posibil ca nu e suspensie pneumatica. Eu n-am testat decat o data sistemul, si asta la drum drept, cu usoare denivelari, asa ca nu pot sa apreciez cum e cu stabilitatea ci doar cu simtitul gropilor. Am facut cam 650km asa ca mai am pana termin rodajul. Eu sunt multumit de astea 10 sec., mi se pare o valoare suficienta deocamdata.
Dragos, si eu sunt tanar (un pic mai batran ca tine dar mai am pana la 30) si imi place sportivitatea, de aia am si ales Astra cu IDS+, dar crede-ma ca te saturi sa te tot scuture la fiecare drum. Nu vei conduce toata ziua pe autostrazi sau pe drumuri de munte perfecte cu inlantuiri de curbe ca sa poti savura avantajele oferite de sistem la maxim, ci vei conduce in majoritatea timpului in oras si te vei satura sa simti fiecare santulet si denivelare cat de mica! Asta nu inseamna ca regret alegerea facuta, doar ca imi doream poate un pic mai mult confort.
Andrei Suzuki
Deci IDS-u asta isi merita pana la urma banii sau nu?
eddie
QUOTE(Nonn)
Chiar azi am avut ocazia sa conduc pe un fel de lapovita depusa bine pe drum si reuseam sa patinez mai mult decat imi doream. Mai ales la plecarea de pe loc patinam intruna, iar daca acceleram in curba trebuia sa am grija sa nu ajung pe sensul opus sau sa ma proptesc in vreun trotuar. Trebuie sa recunosc ca ma asteptam parca la mai mult de la controlul asta al tractiunii. Din cate stiam eu, TC taie din putere, indiferent cat apesi aceleratia, suficient cat sa nu patinezi de loc dar sa obtii cea mai buna plecare de pe loc. Oricum ar fi, banuiesc ca tot mai bine cu el decat fara. Si intradevar se aprinde becul ESP-ului. La franare categoric e mai bine cu ABS, cel putin aici nu aveam probleme.

Cauciucurile sunt Continental PremiumContact. Stiti ceva de ele? Nu m-as mira sa fie facute chiar la noi, la fabrica din Timisoara. Scrie pe ele "Engineered in Germany" dar nu cred ca e chiar acelasi lucru cu "Made in Germany". Masina e fabricata in Belgia, voi ce credeti?

Probelema aia o am si eu cu un Opel Zafira, aceleasi cauciucuri, am TC fara decuplare,ABS,EBD dupa cate stiu cred ca nu am, dar pe gheata,in panta sunt PA! Sclipeste becul de la bord,se invart cauciucurile in gol(sau nu,ca nu amiesit afara sa vad),dar nu plec decat incet....sau deloc .La pescuit pe marginea unei garle am ramas pe un pamant putin moale,nu s-au infundat deloc cauciucurile,maxim 2-3 cm si nu am iesit de acolo decat tras de un prieten cu un Nissan Patrol.Nici balansul nu te ajuta,cine are,cunoaste,astept si eu pareri,ce facem ,schimbam cauciucurile,decuplam TC-ul sau schimbam pur si simplu masina? :angel:
Nonn
QUOTE(Andrei Suzuki)
Deci IDS-u asta isi merita pana la urma banii sau nu?


Normal ca se merita, cata vreme ai de gand sa-l folosesti! biggrin.gif Singurul dezavantaj este confortul mai redus la trecerea peste denivelari, dar daca am trai intr-o tara civilizata nu ar fi o problema.

Eddie33, vezi ca am mai detaliat mai incolo, nu e chiar asa naspa cum zis prima oara. Pe gheata e normal sa nu ai aderenta deloc, acolo trebuie dezactivat ESP-ul sa poti sa ambalezi totusi motorul, ca altfel iti tot taie turatia. Noroiul ala in care ai ramas blocat probabil ca s-a comportat ca gheata d.p.d.v. al aderentei, de aia ai avut probleme.
Andrei Suzuki
Pai tu zici ca si asa suspensia este f tare.Te intreb eu...chiar atat de mare e diferenta in timpul condusului "sportiv" intre suspensia aia f tare si suspensia intarita de IDS? Diferenta care sa faca 500e sau cat e?Ca nu sunt tocmai putini bani.Bani de care ai putea sa iti iei alte chestii.
DragosV
In 650 de km ai apasat SPORT doar o data. Eu cred ca il apasam de 100 de ori. La 5Gear (prezinta Tiff Needle) daca stiti emisiunea am vazut un test misto la un Volvo S60R care avea buton pentru Sport. Cum era : cu setarea Confort trecea peste denivelari tip valuri dese cu un pahar jumatate plin cu apa si apa doar facea niste mici valurele dar nu se varsa nici o picatura. Pe acelasi drum in aceleasi conditii dar cu Sport apasat apa din pahar a sarit pe camera, pe bord, pe sofer si s-a varsat aproape toata. Si arata si de afara rotile. Cu Confort cursa amortizorului era foarte mare si se misca roata sus-jos iar sasiul foarte putin. Cu Sport rotile aproape ca nu se miscau deloc sus-jos dar in schimb se misca toata masina.

Cu riscul de a ma lovi cu capul de geamuri sper sa fie asa si la Astra. Cand vine masina fac 1000 de teste cu toate cele.

Sunt si la noi drumuri pe unde poti merge lejer cu sport si chiar cu viteza mare. ex. - bucuresti-iasi-iesire in moldova (4 benzi - drum nou, cred ca sunt 500 km), buc-constanta (sunt deja 110 km autostrada iar pana la vara o sa mai fie), buc-brasov si continuare pana la arad prin sibiu.

Iar de la Gyor nu mai vb - doar radarele te mai incetinesc.
DragosV
QUOTE(Andrei Suzuki)
Diferenta care sa faca 500e sau cat e?


Pai in 500 aia sunt ESP plus, TC, EBD, UCL - understeer control logic, CDC - continuos damping control, CBC - cornering brake control (nu sunt sigur de denumire) si dupa aia sasiu sport cobarat cu 15mm.

Deci e mai mult decat suspensie sport

P.S. Deci e "multe" biggrin.gif
Nonn
QUOTE(Dragos39911)
In 650 de km ai apasat SPORT doar o data. Eu cred ca il apasam de 100 de ori. La 5Gear (prezinta Tiff Needle) daca stiti emisiunea am vazut un test misto la un Volvo S60R care avea buton pentru Sport. Cum era : cu setarea Confort trecea peste denivelari tip valuri dese cu un pahar jumatate plin cu apa si apa doar facea niste mici valurele dar nu se varsa nici o picatura. Pe acelasi drum in aceleasi conditii dar cu Sport apasat apa din pahar a sarit pe camera, pe bord, pe sofer si s-a varsat aproape toata. Si arata si de afara rotile. Cu Confort cursa amortizorului era foarte mare si se misca roata sus-jos iar sasiul foarte putin. Cu Sport rotile aproape ca nu se miscau deloc sus-jos dar in schimb se misca toata masina.

Cu riscul de a ma lovi cu capul de geamuri sper sa fie asa si la Astra. Cand vine masina fac 1000 de teste cu toate cele.

Sunt si la noi drumuri pe unde poti merge lejer cu sport si chiar cu viteza mare. ex. - bucuresti-iasi-iesire in moldova (4 benzi - drum nou, cred ca sunt 500 km), buc-constanta (sunt deja 110 km autostrada iar pana la vara o sa mai fie), buc-brasov si continuare pana la arad prin sibiu.

Iar de la Gyor nu mai vb - doar radarele te mai incetinesc.


Te miri ca l-am activat doar o data? Pentru ce sa-l activez daca nu am mers dacat prin oras cu masina de cand o am? Sa simt gropile si mai bine? Crede-ma ca mi-as fi dorit sa pot face n-spe drumuri in afara orasului, la munte si sa-l testez dar pur si simplu n-am avut cand. Exista un drum la vreo 2 ore de mers de TM., numai curbe intr-o zona muntoasa, ar fi perfect, visez sa ma duc acolo de cand am luat masina, dar nu a fost posibil.
Da, exista drumuri pe care sa mergi cu viteza si la noi dar cat de des mergi tu pe ele? Nu cred ca o faci prea des, si nici eu. Tot in oras tragi de masina mai tot timpul.
Sistemul pe Astra functioneaza la fel ca ala de pe Volvo. Si la noi se reduce cursa amortizoarelor. Daca n-ai facut-o pana acum, uita-te pe site-ul Opel.de si te vei lamuri.
DragosV
Pai stiu cum este sistemul in teorie dar astept sa vad si in practica.

Drumuri interurbane fac destul de des vara - nu concediu si alte alea, drumuri cu munca.
daca te mai bagi si mai ales daca circuli prin bucuresti si in oras te ajuta sport uneori. Timisoara nu se compara cu traficul din bucuresti ca am fost de multe ori in tm.

Oricum sa nu mai aprofundam asta ca fiecare are alt stil de condus in alte conditii si in alte circumstante (ex. - uneori am 15 min ca sa traversez tot bucurestiul si sunt nevoit sa circul pe unde pot si mai imi fac si loc :angel: dar asta e).

Si oricum vorbim de Astra asta care nu ma mai lasa sa dorm biggrin.gif .
eddie
QUOTE(Nonn)
Eddie33, vezi ca am mai detaliat mai incolo, nu e chiar asa naspa cum zis prima oara. Pe gheata e normal sa nu ai aderenta deloc, acolo trebuie dezactivat ESP-ul sa poti sa ambalezi totusi motorul, ca altfel iti tot taie turatia. Noroiul ala in care ai ramas blocat probabil ca s-a comportat ca gheata d.p.d.v. al aderentei, de aia ai avut probleme.

Mai spun o data, ESP stiu ca nu am,daca voi ma convingeti ca am ,m-as bucura...iar TC-ul nu se decupleaza, asta e buba, sclipeste la bord beculetul si oha.. tractiune !
eddie
[quote="Dragos39911"

Iar chestia cu geamurile e tare, am mai avut la o masina. Ar fi foarte misto sa fie asa dar cred ca tine de alarma (sper sa nu biggrin.gif ). Cum e sistemul - ai buton pe telecomanda sau inchizi masina si daca ai geamul deschis se inchide. Poti sa le si deschizi?

Vezi cand dai raspunsul sa zici daca e de la alarma care ai pus-o sau asa era masina (sau poate nu ai alarma :angel: )[/quote]

Eu iti spun ca totul e din masina... inchiderea masinii(scrie si in cartea tehnica a masinii).Eu am un Opel Zafira si alarma nu inchide geamul, doar cheia tinuta putin mai mult invartita in yala il inchide prin exterior,sincer sa fiu,rupi gura targului,dar nu vad daca e practic,la ce iti foloseste?Am aceeasi alarma pe doua masini,dar numai la Opel pot inchide geamul...e din inchiderea masinii...cealalta e frantuzeasca si nu a invatat sa inchida geamul inca.
Nonn
Pai nu ai spus ca n-ai ESP, ai zis doar de TC, ABS si EBD. E nasol ca nu se poate deculpa TC-ul. Tot ce pot sa-ti recomand e sa-ti cumperi macar 2 cauciucuri de iarna. Astea pe care le ai acum, la fel cu ale mele, nu iti pot oferi tractiune prea buna iarna caci sunt de vara, pentru uscat-ploaie. Pe zapada, totusi, aderenta mi sa parut buna. Probleme am avut doar pe polei (normal) si, partial, pe lapovita.

Dragos, ai dreptate, fiecare cu stilul lui de condus. Totusi, eu nu vad ce avantaje iti poate oferi IDS-ul in circulatia urbana. La drumuri interurbane, intradevar, iti aduce un plus de distractie. Din pacate, de cateva saptamani s-au inchis niste bulevarde prin TM. pentru reparatii la liniile de tramvai asa ca seamana tot mai mult cu Bucurestiul. :bash:
DragosV
biggrin.gif biggrin.gif In bucuresti se repara la liniile de tramvai de 5 ani!!

HHmmmm cu ce o semana Bucurestiul - :minigun: :bandit: :bash:
Nonn
Sper sa nu tina si la noi 5 ani! Sa se limiteze la vreo 2-3! biggrin.gif
Bucurestiul mai seamana si cu :argue: bicycle.gif :death: :stretcher: wallbash.gif etc.
guerilla
scuze de off topic.
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p=35196#35196

poate va intereseaza smile.gif
DragosV
CristianT - in functie de timpul pe care o sa il am poate voi venii la unele intalniri. In medie cam cati sunteti la o intalnire?

ubiku - ce sa mai aude cu masina. Ai mai sunat? Care este ultimul termen dat de ei?
ubiku
Uite sunasi acuma, si mi-au mutat termenul din nou; daca primul a fost 23 martie, dupa ce am pus AFL s-a dus pe 6 aprilie, si acum cand am sunat mi-a zis 13 aprilie....

Mi-e sa nu fii incurcat robotelu ala mic care se ocupa de masina mea din cauza ca am facut modificarea, si acuma sa-mi vina cu 8 roti, cu volan si pe stanga si pe dreapta, si cu xenoane si-n spate ca vad ca dureaza deja 3 luni sa mi-o faca....

:'(( :thumbdown:
Andrei Suzuki
Dragos n-am stiu ca ids cuprinde esp si toate prostiile alea. blush.gif
La ultima intalnire nu cred ca au fost mai mult de 10.Adica sa nu te astepti la coloane de masini... smile.gif Dar oricum e o atmosfera f misto.
DragosV
ubiku - masina ta unde se face. A lui nonn a fost facuta in belgia iar a mea tot acolo a fost repartizata. Sunt curios daca asa o fi pentru noi, adica .ro.

DragosS - la tine cum e?
ubiku
Asta chiar dunno... Tipa de la GTT mi-a zis ca nu stie unde efectiv se produce masina; o sa mai intreb next time cand ma duc pe acolo...
Nonn
Probabil ca si masina lui Ubiku va fi tot din Belgia. Asa ar fi logic daca si a mea si al lui Dragos39911 sunt de acolo.

Dupa discutia avuta aseara cu Dragos39911 am hotarat sa merg cu programul Sport activat tot timpul astazi si... mama-mama biggrin.gif ! Cand m-am dat jos din masina la un butic nu mai puteam sa-mi sterg ranjetul de pe fata! Merge masina de parca ar fi pe steroizi! Cand simti ce instantaneu raspunde la apasarea pedalei uiti de gropi, denivelari, santuri, nu mai stii nimic, tot ce vrei sa faci e sa accelerezi in continuare! Ca sa nu mai vorbim de viteza cu care poti sa iei curbele sau ce ferma si exacta e directia! Am facut un sens giratoriu la o viteza la care cu Dacia cred ca ma rasturnam! Si asta fara scartaieli din roti! De astazi e clar, apas butonul magic de cum am iesit de pe strada mea (care e o catastrofa neasfaltata)! Reprizele nu sunt mai bune decat in modul normal dar felul in care raspunde la acceleratie iti da senzatia ca ai avea mai multa putere. Fara Sport exista o intarziere sesizabila la apasarea pedalei, compensata partial daca o calci tare, dar in modul Sport dispare ca prin minune si ti se pare ca pleci ca din pusca! Nu pot decat sa-i fiu recunoscator tipului de la vanzari care m-a convins sa-mi pus IDS+. Aveam ce pierde! Abia astept ziua de maine sa dau niste ture mai lungi cu ea.
Exista totusi si 2 dezavantaje: unul ar fi consumul, care a crescut instantaneu de la 12.7 la 13.3, si al doilea - te face sa conduci intr-un mod mai periculos decat ti-ai dori. Totul e sa te poti abtine, ceva ce eu nu am reusit astazi, conducand intr-un mod care in mod normal nu imi place si il condamn daca il vad la altii. Dar ma manca pur si simplu prea tare in talpa sa ma pot abtine! biggrin.gif Sper sa ma pot controla mai bine data viitoare!
ubiku
Daca ai stii ce ranjet am si eu acuma biggrin.gif Abia astept sa fug cu nebuna asta de masina biggrin.gif

One thing thou: Daca vrei sa respecti rodajul ad-literam, printre altele scrie si ca nu ai voie sa apesi pedala la mai mult de 75% din cursa; cum modul sport nu face decat sa scurteze cursa pedalei, e ca si cum ai calca-o la blana in mod normal, so... smile.gif Poate ca ar trebui sa o mai menajezi o leaca pana se face mare (1000km biggrin.gif).
DragosV
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Vezi despre ce ziceam nonn! Te face sa uiti de tot!

Consumul a crescut nu de la SPORT in sine ci de la padala apasata mai accentuat (indirect tot de la Sport este biggrin.gif ca te impinge de la spate).

Eu zic ca sport e mai util in oras ca te ajuta sa te bagi si esti mai manevrabil. La drum lung mergi mult cu viteza constanta si nu ai nevoie mereu de Sport. Doar pe serpentine sau cand te apuca fugareala cu altul biggrin.gif .

In concluzie - mi-a placut mesajul tau nonn. Chiar m-a incantat.

P.S. Acuma nu trebuie sa mergi mereu cu SPORT biggrin.gif
ubiku
BTW, ca ai mentionat de reprize: La ce viteza si turatie bagi a 2a, a 3a, etc, si cum trage in diverse viteze / turatii?
ubiku
QUOTE(Dragos39911)
In concluzie - mi-a placut mesajul tau nonn. Chiar m-a incantat.


Cam asta a fost si reactie mea, lolz; m-am ranjit la post vreo 3 minute
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Nonn
Ma bucur ca v-a placut ce am scris! Si acum m-am trezit cu un zambet pe fata holbandu-ma la ce ati scris si amintindu-mi cum a mers masina! biggrin.gif M-am simtit asa de bine dupa tura asta! Imi crescuse si pulsul si nivelul de adrenalina de nu mai stiam ce-i cu mine! blink.gif
Ai dreptate Ubiku, ar trebui sa o las mai moale pana fac macar 1000km dar va fi foarte-foarte greu acum ca stiu ce-i poate pielea! biggrin.gif
In ciuda felului in care am mers, n-am exagerat cu turatiile nedepasind 5000rot/min. In principiu de pe la 2500 in sus simti ca trage bine, dar cand ajunge la 3600-3800 acolo se simte efectiv cum intra cuplul, senzatia cred ca se aseamana cu o masina cu turbo cand intra in functiune turbina (desi normal nu chiar asa de intens). E o senzatie foarte placuta, pana la ce turatie tine nu stiu ca n-am depasit 5000. In a 2-a am bagat pe la 40-50, a 3-a pe la 80, a 4-a n-am mai prins ca si asa am depasit 100km/h si nu am vrut chiar asa sa exagerez. Cum spuneam, n-am depasit 5000rot/min. si avand in vedere ca la drive-test am mers cu a 3-a la 130 cu motorul de 1.6 se poate si mai violent, depinde cata mila ai in tine. biggrin.gif
DragosV
nonn - senzorul de parcare la ce distante e setat? Adica de ex. la ce distanta incepe sa piuie in continuu?
Nonn
Cred ca am mai spus asta, de la 30cm piuie continuu. De la ce distanta incepe sa piuie intermitent nu stiu, cred ca 0.5m si creste ritmul pe masura ce te apropii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.