No SSO cookie

MINI se retrage din WRC

voteaza
(5/ 1)
MINI se retrage din WRC
WRC · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

MINI a anuntat ca se retrage din FIA World Rally Championship (WRC).

 
 

La fel de brusc precum a intrat in lumea celor mari din WRC, dupa zece ani de absenta, MINI, care face parte din BMW Group, a decis sa abandoneze motorsportul.

Vineri, producatorul britanic a anuntat ca isi va inceta participarea in WRC la finele anului 2012, prin retragerea sprijinului financiar acordat echipei "WRC Team Mini Portugal". Vestile proaste au fost furnizate de Kay Segler, Senior Vice President MINI Business Coordination and Brand Management.

Executivul MINI a mai declarat ca odata ce modelul de competitie dezvoltat pe baza lui Countryman John Cooper Works a dobandit acreditarile si omologarile necesare, echipele pot continua sa concureze, in cadrul seriei destinate masinilor pregatite de clienti.

BMW Motorsport va continua sa dezvolte motrul 1.6 turbo in colaborare cu Prodrive. Intr-un moment extrem de dificil, din punct devedere comercial, MINI a jucat un rol activ, asigurandu-se ca prietenii sai pot continua sa participe in motorsport. Astfel, familia MINI isi pastreaza prezenta pe diferite platforme internationale si ajunge chiar mai aproape de clientii sai."

Mai mult, producatorul britanic a dat asigurari ca Prodrive va putea in viitor sa alerge, optimizeze si chiar sa comercializeze cu modelul Countryman JCW WRC.

In scurta sa prezenta in WRC, Countryman a reusit sa adune trei prezente pe podium si mai multe in primii zece clasati, ce mai mare succes venind de la pilotul Dani Sordo (Spania), in ianuarie 2012, care s-a clasat pe locul secund intr-o cursa care a consemnat revenirea MINI in Raliul Monte Carlo.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6044 :: 17.9MB