No SSO cookie

MINI WRC Team pe locul doi in Raliul Frantei

voteaza
(0/ 0)
MINI WRC Team pe locul doi in Raliul Frantei
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Locul al doilea in Raliul Frantei-Alsacia este un rezultat remarcabil pentru MINI WRC Team dupa numai patru participari in etapele de mondial.

 
 

Pilotul Dani Sordo (Spania) si copilotul sau Carlos del Barrio (Spania) au purtat duelul pana la finalul intrecerii, doar 6,3 secunde separand modelul MINI John Cooper Works WRC cu numarul de concurs 37 si masina Citroen a lui Sébastien Ogier (Franta) la sosirea in Strasbourg.

Raliul din Franta a adus si primele probe speciale adjudecate de MINI. Dupa un inceput spectaculos, Dani Sordo incheia prima zi pe locul intai in clasamentul general. De-a lungul celor trei zile ale raliului, care a masurat 340 kilometri de probe speciale, Sordo nu a cedat nici un moment in batalia pentru prima pozitie pe care a detinut-o la finalul primei etape. A fost o competitie deosebit de stransa, cu multe rasturnari de lider si niciodata un ecart mai mare de 10 secunde intre primele doua pozitii.

Dani Sordo lua startul in cea de-a treia zi cu un deficit de 9,5 secunde fata de adversarul de la Citroen si incerca sa recupereze acest ecart inca din prima proba speciala, din totalul de sase programate duminica. Alegerea pneurilor a fost importanta, compozitia moale a cauciucurilor Michelin utilizata de Sordo dovedindu-se imediat alegerea potrivita. In prima speciala a zilei (PS18), Sordo a recuperat 3,1 secunde din avantajul lui Ogier, care pastra un avans de 6,4 secunde. Tendinta a continuat si in PS19, in care Sordo a fost cel mai rapid si a redus avantajul adversarului la 4,9 secunde. In PS20 Ogier se dovedea mai rapid, adaugand o secunda la ecart. Dupa penultima speciala, diferenta dintre cei doi a fost de 6,7 secunde, pentru ca Sordo sa reuseasca al doilea timp in Power Stage, in urma pilotului Ford, Jari-Matti Latvala (Finlanda) si sa termine raliul la 6,3 secunde de prima pozitie.

Al doilea MINI inscris in competitie, pilotat Chris Meeke (Marea Britanie), se afla, de asemenea, in lupta pentru podium. Din pacate echipajul a trebuit sa abandoneze dupa un accident la sfarsitul zilei a doua, in timpul probei speciale cu numarul 13.

David Richards, Team Principal: "Fara indoiala, ieri am fi putut sa alegem strategia care sa ne asigure locul al doilea, dar nu este stilul nostru si sunt mandru ca Dani a fost capabil sa lupte pentru victorie pana la final. De aceasta data, sarbatorim locul al doilea, care este o recompensa pentru intreaga echipa, in special pentru Dani Sordo. A stiut sa mentina presiunea asupra lui Sébastien Ogier de-a lungul intregului raliu si, fara indoiala, isi va pune amprenta si in raliul sau de casa, in Spania."

Dave Wilcock, director tehnic: "Locul al doilea este un rezultat absolut impresionant pentru MINI John Cooper Works WRC. Sa fi la numai 6,3 secunde in urma lui Sébastien Ogier demonstreaza clar ca suntem in ritmul dorit si, dupa doar al patrulea raliu al echipei, suntem multumiti ca ne aflam in aceasta postura. A fost un efort remarcabil pentru intreaga echipa si in special pentru echipaj. Dani a avut o evolutie fara greseala de-a lungul raliului. Nu a inregistrat nici o pana, pneurile Michelin au functionat perfect si nici macar o data nu am avut probleme cu degradarea cauciucurilor. In aceasta dimineata am luat o decizie tactica de a utiliza compozitia moale din cauza cetii si a umiditatii de pe traseu, dar si pentru ca stiam ca prima proba, care se si repeta, avea doi kilometri de macadam. A fost cea mai buna alegere. Apoi am acumulat un bonus de doua puncte in Power Stage si l-am devansat pe Ogier, ceva fantastic pentru MINI. Este o situatie pozitiva cea in care ne aflam, mai ales inaintea raliului de casa pentru Dani, pe asfaltul din Spania. Avem mult de lucru inainte etapei iberice, dar vom face tot ce este posibil pentru a repeta aceasta performanta si, de ce nu, poate inca un pas pe podium!"

Dani Sordo: "Asa cum va imaginati, sunt extrem de fericit ca am incheiat pe locul al doilea. A fost un rezultat incredibil pentru echipa, asa ca trebuie sa le multumesc, dar si lui Carlos care a fost la inaltime de-a lungul intregului raliu. Cred ca nimeni din echipa nu s-ar fi asteptat la asa ceva inainte de raliu, dar ne-am luptat pentru victorie si in final am fost la doar 6,3 secunde in urma lui Sébastien Ogier. Cand stabilesti timpi buni asa cum am reusit in Franta, ai numai motive de bucurie. Inainte de primul nostru raliu, nu ne asteptam sa obtinem rezultate asa bune prea curand. Sunt foarte fericit ca ne aflam in aceasta postura inainte de raliul meu de casa. Masina a fost foarte bine reglata aici, asa ca sunt increzator ca va fi la fel si in Spania."

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4352 :: 17.8MB