No SSO cookie

TUNING: Audi R8 modificat de Prior Design

voteaza
(5/ 1)
TUNING: Audi R8 modificat de Prior Design
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Cei de la Prior Design au realizat un program de tuning interesant pentru modelul Audi R8.

 
 

Daca e sa vorbim de anumite standarde, va spunem ca Audi R8 tinteste intotdeauna sus. Nici macar nu ar fi nevoie de un program de tuning pentru acest model avand in vedere ca versiunea de baza arata deja mult prea bine.

Totusi, exista o serie de companii de tuning care ofera tot felul de programe de tuning pentru acest model. Printre acestea se numara si germanii de la Prior Design care vin cu o propunere interesanta. Ei ofera un kit care schimba aspectul total al masinii, oferind modelului Audi R8 un aspect care poate ca e departe de a fi agresiv, dar e unul elegant.

Programul de tuning a fost denumit PD GT650 si este potrivit pentru modelele coupe Audi R8. Au fost aplicate modificari in partea din fata, in partea din spate, dar si la nivelul pragurilor. Poate va intrebati cat costa acest program de tuning. Ei bine, daca sunteti interesati va spunem ca va trebui sa scoateti din buzunar in jur de 19.900 de euro. Un "mizilic" pentru cei ce isi permit o astfel de masina.

In continuare noi va invitam sa urmariti imaginile publicate in cadrul articolului si de asemenea asteptam impresiile voastre fie pe aceasta pagina, fie pe pagina de Facebook.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2323 :: 17.87MB