No SSO cookie

Replica Toyota Supra IV

voteaza
(5/ 1)
Replica Toyota Supra IV
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Un tanar de 18 ani a construit o replica Toyota Supra dintr-o Celica.

 
 

Cea de a patra generatie Toyota Supra (1992-2002) este un model extrem de rar, atat in Europa, cat si in SUA, iar gasirea unui exemplar ramas in viata, cu un decent kilometraj parcurs si intr-o stare buna, este o intreaga aventura, rezultatele cautarilor fiind materializate n unitati cu preturi care se invartesc in jurul a 30.000 €.

Iata probabil motivul pentru care un tanar din orasul danez Skjern a decis sa-si constriasca propria replica a supercar-ului japonez. Si nu s-a oprit la a fabrica o simpla replica, i-a mai adus si imbunatatiri. Astfel, dintr-un Toyota Celica coupe (prezentat in galeria foto),  fabricat in 1994, a rezultat un Toyota Supra IV.

In afara elementelor specifice modelului Supra, cum ar fi cele dn partile frontala si posterioara, striatiunile laterle si jantele de 19 inci cu anvelope 235/35 pe fata si 265/35 pentru spate, tanarul a imbunatatit si performantele masinii originale, incepand cu folosirea unui motor supraalimentat de 2.0 litri, provenit de la un Ceica GT-Four.
La acesta a adaugat o evacuare HKS, suspensie sport Eiback si frane mai mari. Cu toate aceste modificari, modelul produce 297 CP.

Masina este in prezent de vanzare, la un pret de 67.000 kr, ceea ce nseamna in jur de 9.000 €.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2233 :: 17.88MB