Cea de a patra generatie Toyota Supra (1992-2002) este un model extrem de rar, atat in Europa, cat si in SUA, iar gasirea unui exemplar ramas in viata, cu un decent kilometraj parcurs si intr-o stare buna, este o intreaga aventura, rezultatele cautarilor fiind materializate n unitati cu preturi care se invartesc in jurul a 30.000 €.
Iata probabil motivul pentru care un tanar din orasul danez Skjern a decis sa-si constriasca propria replica a supercar-ului japonez. Si nu s-a oprit la a fabrica o simpla replica, i-a mai adus si imbunatatiri. Astfel, dintr-un Toyota Celica coupe (prezentat in galeria foto), fabricat in 1994, a rezultat un Toyota Supra IV.
In afara elementelor specifice modelului Supra, cum ar fi cele dn partile frontala si posterioara, striatiunile laterle si jantele de 19 inci cu anvelope 235/35 pe fata si 265/35 pentru spate, tanarul a imbunatatit si performantele masinii originale, incepand cu folosirea unui motor supraalimentat de 2.0 litri, provenit de la un Ceica GT-Four.
La acesta a adaugat o evacuare HKS, suspensie sport Eiback si frane mai mari. Cu toate aceste modificari, modelul produce 297 CP.
Masina este in prezent de vanzare, la un pret de 67.000 kr, ceea ce nseamna in jur de 9.000 €.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!