Prototipul BMW Seria 3 plug-in hybrid va combina un motor pe benzină, cu patru cilindri şi tehnologie TwinPower Turbo, din noua gamă de motoare Efficient Dynamics cu un electromotor, oferind standarde de performanţe sportive la acelaşi nivel cu cele ale unui model BMW Seria 3 echipat cu un motor convenţional cu şase cilindri, şi o reducere semnificativă a consumului.
De curând cititorii revistei germane "Auto Bild Klassik" afirmă faptul că ultima generaţie a automobilului premium de clasă mică are deja tot ce îi trebuie pentru a deveni un clasic de durată. Aceştia au votat noul MINI "Classic of the Future" (Clasicul Viitorului) în categoria automobilelor de clasă mică şi compactă. Datorită acestor voturi, noua ediţie a originalului britanic a fost distinsă cu "Golden Classic Steering Wheel".
Volvo FH16 a fost timp de mulţi ani prima alegere pentru transportatorii cu cele mai exigente cerinţe privind performanţa, eficienţa, puterea şi confortul. Graţie noului Volvo FH16, ştacheta a fost ridicată la un nivel cu totul nou.
Mitsubishi confirma lansarea modelului Mirage pentru piata din Europa, la Salonul Auto de la Paris.
Doua locuri, 160 kW/218 CP, frane sport, jante de 17 toli, din aliaj, suspensie reglabila elemente aerodinamice suplimentare, acceleratie de la 0 la 100 km/h in 6,3 secunde, viteza maxima 242 km/h, cel mai bun timp pe un tur al buclei Nordschleife de la Nürburgring: 8m23s - acesta este cel mai rapid MINI construit vreodata. Premiera oficiala va fi la Salonul Auto de la Paris 2012 – urmand a fi produs intr-o editie limitata de maximum 2.000 de unitati, cu incepere din 2012. Debutul pe piata din Romania este anuntat la sfarsitul acestui an, pretul de inceput fiind de 34 285 Euro, fara TVA.
De la 0 la 100 Km/h inmai putin de 6 secunde cu scuterul?Incepand din Iulie 2012, Aprilia a pus in vanzare Super Scuterul SRV850 ABS / ATC dotat cu cele mai performante echipamente, in Romania prin United Motors.
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.