Despre foarte puţine automobile se poate spune că au acele proprietăţi care le deosebesc clar de actualul mediu concurenţial, în timp ce îşi demonstrează potenţialul clasic încă de timpuriu. Noul MINI are tot ce îi trebuie pentru a aduce mărcii britanice acest premiu şi anume o tradiţie unică a mărcii, statutul actual de original al segmentului premium din clasa mică şi tehnologie de pionierat.
Chiar şi la 55 de ani după lansarea versiunii clasice Mini, principiile de bază ale mărcii, utilizarea inteligentă a spaţiului şi manevrabilitatea agilă, cunoscută drept sentiment go-kart de către împătimiţii MINI, nu şi-au pierdut nimic din atracţie. Designul autentic, stilul unic şi plăcerea condusului sunt calităţile principale care oferă şi noului MINI o atracţie de durată în rândul publicului larg.
![]() |
Acesta este al cincilea an în care "Golden Classic Steering Wheel" este decernat. Premiul se bazează pe rezultatele voturilor cititorilor "Auto Bild Klassik", sondaj în care sunt rugaţi să-şi aleagă favoritele în mai multe categorii, inclusiv "Classics of the Year" (Clasicul Anului), "Find of the Year" (Descoperirea Anului), "Restoration of the Year" (Restaurarea Anului) şi "Classic of the Future" (Clasicul Viitorului). Astfel, printre câştigători se numără nu doar automobile emblematice pentru istoria auto, rarităţi spectaculoase şi specimene exotice salvate de la dispariţie, ci şi modele actuale a căror atracţie specială pentru cele mai noi generaţii de pasionaţi este deja evidentă.
"Golden Classic Steering Wheel" este al doilea premiu de acest fel pe care noul MINI îl primeşte în decurs de câteva luni, după ce a câştigat în primăvară voturile cititorilor "Motor Klassik". De această dată, noul MINI a ocupat primul loc în clasamentul automobilelor de clasă mică şi a fost votat şi "Classic of the Future".
![]() |
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!