No SSO cookie

Scuterul Aprilia SRV850 - De la 0 la 100 km/h in mai putin de sase secunde

voteaza
(4/ 1)
Scuterul Aprilia SRV850 - De la 0 la 100 km/h in mai putin de sase secunde
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
4.0

De la 0 la 100 Km/h inmai putin de 6 secunde cu scuterul?Incepand din Iulie 2012, Aprilia a pus in vanzare Super Scuterul SRV850 ABS / ATC dotat cu cele mai performante echipamente, in Romania prin United Motors.

 
 

După redefinirea limitelor maxime ale lumii scuterelor, Aprilia SRV850 merge chiar mai departe, cu o nouă versiune echipată cu sisteme ABS si ATC controlate electronic, in Romania prin United Motors.

Performanţa celui mai puternic scuter din lume, se combină cu siguranţa electronicelor de ultima generatie provenite din experienţa Aprilia in lumea curselor.

DESIGN SUPER SPORTIV

SRV 850 este derivat din experienţa castigata de Aprilia in zeci de ani de succese în competiţiile mondiale cele mai prestigioase şi mai selective, inclusiv cu Max Biaggi in Superbike, care este în prezent încă o dată ca lider în clasamentul campionatului. Inrudirea cu superbikeul Aprilia RSV4, câştigătorul la clasa 1000 cc supersport in majoritatea comentariilor comparative efectuate în 2012 de către revistele de specialitate din Europa cu cea mai mare autoritate, este clara doar observand designul. Liniile indraznete sporesc caracterul dinamic al vehiculului şi subliniaza caracteristicile sale tehnice, unice cu adevărat. Secţiunea frontală este rezumatul stilistic Aprilia: faruri triple, prizele de aer dinamice sub blocul optic şi carenajul inspirat de cel de curse de sunt elemente pe care SRV 850 le are în comun cu motocicleta (RSV4) care a revolutionat lumea Super Sport. De fapt, SRV 850 se vrea un punct de contact între scutere şi motociclete. Detaliile nu trădează aşteptările, de la cele două jumătăţi de ghidon din aluminiu, panoul de instrumente complet, cu un ecran digital multi-funcţie, pana la iluminatul spate cu tehnologie LED

TEHNOLOGIE DE PRIMA MANA.

Tehnologiile rafinate de catre Centrul Aprilia de Cercetare & Dezvoltare au permis SRV 850 ABS/ATC atingerea obiectivul ambiţios de maximă siguranta prin introducerea ABS şi ATC pentru prima dată pe un vehicul din această categorie: ABS previne blocarea roţilor în timpul frânării, in timp ce ATC asigură o aderenţă maximă a rotii din spate în timpul accelerării, în orice condiţii. In premiera, sistemul  ABS /ATC este cu dublu circiut, ajungând astfel la un nivel de sofisticare tehnică rezervata până acum motocicletelor cele mai exclusiviste de pe piata.

Sistemele ABS şi ATC instalate pe SRV 850, utilizează fiecare o unitate de control electronic dedicat, conectata direct la cei doi senzori situati pe ambele roţi, care citesc mişcarea prin intermediul unor discuri speciale. Prin urmare, în ciuda faptului ca ambele sisteme utilizează aceeaşi senzori, activitatea este dirijata spre două sisteme diferite: pentru ABS, sistemele de detectare de pe roţi măsoară viteza lor instantaneu. Atunci când o decelerare a unei roti este mai mare decât a celeilelte, sistemul este activat. Unitatea de control electronic trimite un semnal la o altă unitate de control hidraulic printr-o supapa servo care elimină sau restabileşte presiunea pentru sistemul hidraulic până când se ajunge la o valoare care permite ca aderenta sa fie recuperata. În acest fel este posibila cea mai bună performanţă de frânare în funcţie de condiţiile de asfal,  garantandu-se stabilitatea vehiculului şi siguranţa pilotului.

Pentru sistemul ATC, cei doi senzori de viteză permit unitatii de control determinarea vitezei vehiculului la un moment dat si informarea prin sistemul sofisticat de comunicare CAN-Bus a ECU. Atunci când viteza de rotaţie a roţii de tracţiune este considerata a fi mai mare decât cea a roţii din faţă, unitatea de control determină alunecarea roţii din spate şi intervine în avansul de aprindere şi de injecţie pentru a limita cuplul produs de motor, astfel prevenind pierderea de aderentei. În acest fel pilotul se poate concentra la condus, avand întotdeauna garanţia celui mai bun transfer de putere la sol. Acest sistem Aprilia ABS / ATC, în afară de a fi pornit sau oprit, poate fi ajustat la una din cele două poziţii Sport (mai puţin intruziv, cu certitudinea că sistemul ATC va interveni în cazul în care este absolut este necesar) sau Standard (menţine pilotul, indiferent de cât de experimentat, în siguranţă în orice condiţii, atât de vreme cat şi de asfalt).

Frabele sunt din gama Brembo Gold, cu dublu piston, dublu disc de 300mm in fata si 280 in spate. Este prezenta si o frana de parcare ce poate fi actionata cu piciorul.

MOTOR UNIC

Aprilia SRV 850 ABS / ATC este propulsat de un bicilindru puternic, V 90 °, 839.3 cc, primul si singurul instalat pe un scuter Maxi, capabil de a-l face cel mai rapid şi mai puternic din lume(viteza maxima 194 Km/h; 0-100 Km/h in 5.7 sec; raport putere/greutate 3.4). Dispunand de 4 supape pe cilindru SOHC şi dubla aprindere (Twin Spark), este racit cu lichid şi alimentat prin injecţie electronică. Se ajunge la o putere maximă de 55,9 kW (76,0 CP) la 7750 rpm, cuplul maxim este de 76,4 Nm (7,8 kgm) la 6.000 rpm, specificaţii care introduc SRV 850 ABS / ATC in varful categoriei sale. În scopul de a reduce vibratiile motorul este montat pe cadru într-un mod elastic, în timp ce sistemul de evacuare este liber. Bascula din aluminiu, pe de altă parte, este solid fixata la cadru, ceea ce garantează stabilitate şi tracţiune, aceasta din urmă perfecţionata de lanţul de final. Arborele cotit şi grupul de transmisie sunt proiectate cu o mişcare de rotaţie opusă rotilor, în scopul de a obţine o semnificativă reducere a inerţiei de rotaţie şi a efectului giroscopic, aducand avantajul unei manuiri mai usoare a scuterului.

Cadrul cu un aspect leagăn dublu, realizat din tuburi de oţel cu plăci de ranforsare determina un coeficient de stabilitate la putere pe deplin similar cu cel al unei motociclete (1 rad/sec), aproape de două ori mai mare ca al unui scuter convenţional. Nivelul ridicat de rigiditate se traduce într-un sentiment extraordinar de control, SRV 850 ABS / ATC putand ajunge la unghiuri în ture mici de până la 45 °. Suspensia este alcătuit dintr-un amortizor hidraulic montat lateral într-o poziţie orizontală, un arc pretensionat, reglabil în şapte poziţii şi o furcă din aluminiu de 41mm.

Roata stil motocicletă, jante (16 "în faţă şi 15" pe spate), cu cinci spite tubulare, fabricate din aluminiu, în scopul de a minimiza masa, anvelope radiale de 120/70 în faţă şi 160/60 spate.

SRV 850 ABS / ATC este disponibil in doua scheme de culori, Competition Black si Racing White.

Ca accesorii mentionam: evacuarea Arrow din titan si carbon, omologata pentru strada (Euro 3) care ofera un sunet mai profund si mai sportiv; o şa sport cu gel; kit top case echipat cu spatar; alarma electronica; parbriz fumuriu si mai inalt; suporturi prntru picioate din aluminiu; suport GPS, etc.

Pretul acestui super scuter este de 9700 Euro (la importatorul United Motors)

Citeste mai mult: De la 0 la 100 Km/h in mai putin de 6 sec cu scuterul - Aprilia SRV850 ABS/ATC

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1704 :: 18.69MB