No SSO cookie

Transtar Dagger GT si GT-D Outlaw

voteaza
(0/ 0)
Transtar Dagger GT si GT-D Outlaw
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Doua modele de hipermasini la care nu reusesti sa folosesti toti caii putere pe care-i are.

 
 

Toata lumea poate conduce pe autostrada, la viteza mare, o supermasina. Cel putin in teorie.

Dar sa conduci o masina care are 2000-3000 CP nu cred ca poate oricine. Si nici nu cred ca s-ar gasi prea multi nebuni care sa si vrea.

Asta insa nu i-a oprit pe cei de la Transtar Racing sa faca o masina, Dagger GT, care are 2800 CP. Cat de repede merge o masina ca asta? Pai de la 0-100 km/h face doar 1.5 secunde, iar un sfert de mila, adica aprox. 400 m in doar 6.7 secunde. Cel putin, asta declara ei.

Nu stim daca cineva oficial a urmarit testarea masinii si oricum cei de la Transtar nu au produs inca masina pentru a o testa oficial.

Transtar a anuntat acum inlocuirea modelului cu un noul model pentru anul viitor, denumit GT-D Outlaw. Noua versiune va avea 2700 CP si, spun ei, va ajunge de la 0-100 km/h in mai putin de 1 secunda.

Cu noul model GT-D Outlaw, Transtar Racing spera sa stabileasca un nou record pe distanta de 1 mila, dorind sa ajunga la o viteza de 500 km/h, cu aproximativ 122 km/h mai mult decat actualul detinator al recordului de viteza pe distanta de 1 mila, Bugatti Veyron, cu 328 km/h.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3112 :: 17.86MB