Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 18 July 2010 09:57
abureala...aceasta masina nu poate sa scota 500km/h si 2000 de cp probabil va fii limitat electronic.in primul rand luam in calcul aerodinamica care este destul de slabuta vrea sa pateasca ca bugatti care la 380 de km/h in test caroseria a luat foc,ar trebui cel putin sa semene cu masina de formula 1. dupa aceea ar urma pneurile care ar exploda la viteza respectiva,ar trebui sa aibe slikuri ca dragsterele si cutia de viteze care este manuala xcu rapoarte lungi si nu scurte,intrebarea este in cat timp se schimba treapta ca cel putin la fxx evoluzione este 60ms.Momentan trebuie dovedit ca este capabil de aceste performance nu de visat,este usor de visat dar greu de demonstrat.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!