Renasterea brandului Gordini, planuita de Renault este mai degraba o dezamagire, decat o realizare.
Dupa ce a luat startul cu pachetele speciale Gordini pentru modelele de performanta Renaultsport Clio si Twingo, Renault a ales sa se rezume la actiuni menite sa dilueze prestigiul brandului Gordini, prin aplicarea acestuia la modelele de baza Twingo si Wind Roadster, masini care se insciu in gama celor de buget redus si care nu pot emite pretentii sportive mai mari decat acelea ale prezentei dungilor longitudinale aplicate pe caroseriile lor. Acum, Clio primeste si el pachetul Gordini, un pas care nu-l ridica cu nimic deasupra celorlalte, fiind destinat doar imbunatatirii aspectului masinii.
Renault Clio Gordini inlocuieste modelul GT si vine cu celebrele dungi longitudinale, interior in culoare alba, contrastanta cu a exteriorului, jante de 16 inci, accente specifice Gordini, la interior si necesarele embleme speciale Gordini. Variantele de motorizare ale hatchback-ului in trei, sau cinci portiere, sunt un "benzinar" de 128 CP si un diesel de 105 CP.
Avem in fata, odata cu noua versiune, un strigat de disperare din partea modelelor Gordini de altadata, sau chiar din partea mai recentului Clio RS Gordini, care cel putin reabiliteaza intr-o oarecare masura numele de Gordini.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!