No SSO cookie

Renault Clio Gordini e doar un Clio cu alta vopsea.

voteaza
(0/ 0)
Renault Clio Gordini e doar un Clio cu alta vopsea.
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault galoneaza versiunea de baza Clio cu o editie speciala Gordini.

 
 

Renasterea brandului Gordini, planuita de Renault este mai degraba o dezamagire, decat o realizare.

Dupa ce a luat startul cu pachetele speciale Gordini pentru modelele de performanta Renaultsport Clio si Twingo, Renault a ales sa se rezume la actiuni menite sa dilueze prestigiul brandului Gordini, prin aplicarea acestuia la modelele de baza Twingo si Wind Roadster, masini care se insciu in gama celor de buget redus si care nu pot emite pretentii sportive mai mari decat acelea ale prezentei dungilor longitudinale aplicate pe caroseriile lor.  Acum, Clio primeste si el pachetul Gordini, un pas care nu-l ridica cu nimic deasupra celorlalte, fiind destinat doar imbunatatirii aspectului masinii.


Renault Clio Gordini inlocuieste modelul GT si vine cu celebrele dungi longitudinale, interior in culoare alba, contrastanta cu a exteriorului, jante de 16 inci, accente specifice Gordini, la interior si necesarele embleme speciale Gordini. Variantele de motorizare ale hatchback-ului in trei, sau cinci portiere, sunt un "benzinar" de 128 CP si un diesel de 105 CP.


Avem in fata, odata cu noua versiune, un strigat de disperare din partea modelelor Gordini de altadata, sau chiar din partea mai recentului Clio RS Gordini, care cel putin reabiliteaza intr-o oarecare masura numele de Gordini.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6578 :: 22.21MB