No SSO cookie

Renault Clio Gordini e doar un Clio cu alta vopsea.

voteaza
(0/ 0)
Renault Clio Gordini e doar un Clio cu alta vopsea.
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault galoneaza versiunea de baza Clio cu o editie speciala Gordini.

 
 

Renasterea brandului Gordini, planuita de Renault este mai degraba o dezamagire, decat o realizare.

Dupa ce a luat startul cu pachetele speciale Gordini pentru modelele de performanta Renaultsport Clio si Twingo, Renault a ales sa se rezume la actiuni menite sa dilueze prestigiul brandului Gordini, prin aplicarea acestuia la modelele de baza Twingo si Wind Roadster, masini care se insciu in gama celor de buget redus si care nu pot emite pretentii sportive mai mari decat acelea ale prezentei dungilor longitudinale aplicate pe caroseriile lor.  Acum, Clio primeste si el pachetul Gordini, un pas care nu-l ridica cu nimic deasupra celorlalte, fiind destinat doar imbunatatirii aspectului masinii.


Renault Clio Gordini inlocuieste modelul GT si vine cu celebrele dungi longitudinale, interior in culoare alba, contrastanta cu a exteriorului, jante de 16 inci, accente specifice Gordini, la interior si necesarele embleme speciale Gordini. Variantele de motorizare ale hatchback-ului in trei, sau cinci portiere, sunt un "benzinar" de 128 CP si un diesel de 105 CP.


Avem in fata, odata cu noua versiune, un strigat de disperare din partea modelelor Gordini de altadata, sau chiar din partea mai recentului Clio RS Gordini, care cel putin reabiliteaza intr-o oarecare masura numele de Gordini.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
7.0373 :: 22.21MB