No SSO cookie

Geneva LIVE: Renault Clio Gordini RS

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Renault Clio Gordini RS
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault a prezentat astazi la Salonul Auto de la Geneva noul model Clio Gordini RS.

 
 

Dupa lansarea de anul trecut a micului, dar puternicului Twingo Gordini RS, din gama Renault Sport, Renault prezinta la Salonul Auto de la Geneva noul Clio Gordini RS.


Noul Gordini beneficiaza de cele mai recente tehnologii dezvoltate de Renault Sport Technologies pentru Clio RS, reflectand in acelasi timp renumele de masina de curse al Gordini. Clio Renault Sport este o masina renumita pentru placerea la conducere.Un sasiu eficient, armonizat perfect cu motorul de mare putere. Magicienii de la Renault Sport Technologies au fost elogiati adesea pentru optimizarile aduse Clio RS, acesta fiind, conform presei automobilistice, cel mai bun autovehicul sportiv din clasa sa.
 

Versiunea Gordini detine toate ingrediente care au transformat modelele Renault Sport in retete de succes:

- doua platforme personalizate - versiunea standard a Renault Clio Gordini RS este prevazuta cu sasiu Sport, dar optional, este disponibil si sasiul Cup,

- suspensia fata cu pivot independent asigura putere de tractiune si precizie a directiei, indiferent de circumstante,

- capacitate de franare superioara, asigurata de discurile de frana foarte mari si etrierele Brembo,

- un motor de inalta performanta care genereaza o putere mai mare de 100cp pe litru – puterea maxima este de 147,5kW (203cp).

Caracterul puternic al Clio Gordini R.S. este pus in evidenta de mai multi factori. Printre acestia se numara culoarea albastru Malta si cele doua celebre dungi albe, accentele de negru stralucitor de pe bara din fata si difuzorul de aer spate si carcasele oglinzilor exterioare si spoilerul inferior fata cu ornamente de culoare alba.

 

Emblema Seria Gordini de pe ambele flancuri trimite simbolic la Cupa Gordini, in cadrul careia rundele de calificare purtau numele de „serii”. Jantele de aluminiu de 17 inchi, de culoare neagra „diamond-effect” contribuie si ele la finisajele caracteristice acestui design exclusivist.

Cea mai bine vanduta masina de la prima lansare din 1990, Clio reprezinta standardul clasei sale de douazeci de ani (peste 10 milioane de unitati vandute). Cu peste 70 000 de unitati vandute din 2000, Clio RS a devenit cea mai populara masina de curse din Europa, fiind utilizata atat pentru curse, cat si pentru raliuri. La ora actuala, Clio ocupa locul al doilea din clasa sa, in Europa, in ceea ce priveste vanzarile.


Lansarea versiunii Gordini R.S., cu aspectul sau original si rafinat, raspunzand celor mai ridicate exigente ale clientilor, aduce un aliat puternic in tabara Clio. Numele Gordini simbolizeaza genele sportive din ADN-ul Renault si adauga o amprenta specific frantuzeasca gamei sport Clio.


Clio Gordini R.S. se diferentiaza de autovehiculele concurente printr-o serie de elemente specifice:

 

  • patru culori de caroserie: albastru Malta, negru perlat, alb Glacier si givre perlat,

  • jante de aluminiu de 17 inchi, de culoare neagra, „diamond-effect”,

  • senzor de ploaie si activare automata a farurilor,

  • lumini de viraj dedicate,

  • oglinzi exterioare actionate electric,

  • sistem de navigatie Carminat TomTom® cu software IQ Routes™*

  • sistem de reglare a vitezei cu limitator de viteza,

  • card „maini libere” pentru acces si pornirea motorului,

  • sistem de control automat al temperaturii,

  • scaune incalzite,

  • sistem ESP care poate fi deconectat complet,

  • radio-CD cu MP3 80W, cu afisaj separat, actionat cu comenzi montate pe volan,

  • mufa RCA pentru conectarea de echipamente audio portabile (iPod si alte cititoare Mp3),

  • luneta cu tenta.

    Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2115 :: 17.79MB