R-LINK va reprezenta o solutie de conectivitate intuitiva, multimedia pentru viitoarele modele Renault.
R-LINK este de asemenea o tableta evolutiva, datorita participarii dezvoltatorilor de aplicatii care vor imbogati treptat continutul.
Renault profita astfel de Salonul LeWeb’11 pentru a invita dezvoltatorii de aplicatii pentru a deveni parte integranta in aceasta aventura prin crearea unui parteneriat cu Paris Incubateur.
R-LINK este un ecran tactil de 18 cm, cu comenzi pe volan si recunoastere vocala care permite conducatorului auto sa controleze functionalitatile sistemului fara a-si lua ochii de la traseu. R-LINK furnizeaza solutii de conectivitate cu un set de aplicatii via AppStore (R-LINK Store).
R-LINK regrupeaza amsamblul functiilor si datelor autoturismului intr-o interfata usor de utilizat. Meniul permite accesul la universul multimedia al masinii, la sistemul de navigatie TomTom LIVE, la R-LINK Store….. In plus, utilizatorul va putea sa-si personalizeze pagina de intampinare si folderul de aplicatii favorite.
La lansare, R-LINK Store va contine peste 50 de aplicatii utile, deja utilizate pentru Smartphone, adaptate unei utilizari in masina. Aceste aplicatii pot fi descarcate direct in masina.
R-LINK va echipa modelele ZOE si noul Clio. Loial strategiei de a face inovatia accesibila tuturor, R-LINK va fi propus la un tarif fara echivalent, pentru toate viitoarele modele Renault.
Renault continua sa inoveze cu R-LINK, dupa ce a fost primul constructor care a propus comenzile radio pe volan si un sistem de navigatie integrat, a democratizat cardul maini-libere, ecranul high-res si sistemul de navigatie, Carminat TomTom la un pret de 490 € si a lansat sistemul de navigatie conectat (Carminat TomTom LIVE).
Ca si Renault, dezvoltatorii si intreprinzatorii start-up au in plan tehnologii si servicii care raspund nevoilor de mobilitate (asistenta pentru navigatie, aplicatii de info-mobilitate...)
Renault si Laboratoire Paris Region Innovation doresc sa promoveze crearea unui eco-sistem start-up pe tema « Servicii conectate si TIC pentru mobilitate ». Un nou incubator start-up pe aceasta tema isi va deschide portile in martie 2012.
Renault lanseaza o campanie de inscrieri adresata companiilor inovatoare, create in ultimii 4 ani, in curs de dezvoltare sau care au lansat deja un prim produs sau serviciu. Parteneriatul are ca scop sa permita acestor entitati sa duca la bun sfarsit activitatea de cercetare & dezvoltare in cele mai bune conditii : birouri private, finantare…
Mai multe informatii www.paris.fr/pro. Inscrierile se pot face pana pe data de 31 ianuarie 2012.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de ovyy 10 December 2011 18:48
Este o inovatie...BRAVO lor.
scris de pistruiatamica 10 December 2011 17:00
Foarte interesante caracteristicile R-LINK, mai ales recunoasterea vocala!o idee inovativa, fara indoiala!
scris de carmenflorin 7 December 2011 18:47
Mi se pare o idee interesanta si utila , ar trebui adoptata de toti producatorii de autoturisme. Oricum tehnologia avanseaza si face ca autoturismul sa ofere mai multa siguranta dar si satisfactie.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!