No SSO cookie

Grupul Renault, partener al Congresului international „CAR 2011”

voteaza
(0/ 0)
Grupul Renault, partener al Congresului international „CAR 2011”
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul Renault, prin Automobile Dacia si Renault Technologie Roumanie, este partener al congresului international auto „CAR2011”, organizat la Pitesti in perioada 2-4 noiembrie de Universitatea din Pitesti in parteneriat cu Societatea Inginerilor Auto din Romania (SIAR).

 
 

Timp de 3 zile, managementul si specialistii Grupului Renault vor interveni in sesiunile din cadrul congresului „CAR2011”.

Sorin Buse, director general Renault Technologie Roumanie, va reprezenta Grupul Renault la festivitatea de deschidere, iar apoi va sustine in sesiunea plenara o prezentare cu titlul „In culisele ingineriei auto".

„Participarea la „CAR2011” se inscrie in colaborarea de lunga durata pe care Grupul Renault o are cu sistemul universitar romanesc. Dupa 12 ani de investitii, Grupul Renault are in Romania toate competentele unui constructor auto, de la design, proiectare, testare, fabricare pana la vanzare si       post-vanzare. Avem nevoie de o paleta larga de competente si este si misiunea noastra sa contribuim la o mai buna adaptare a sistemului universitar la piata muncii”, a declarat Sorin Buse.

Tot in sesiunea plenara, Renault Technologie Roumanie si furnizorul dSPACE vor prezenta un subiect legat de metoda Hardware In the Loop (HIL) pentru testarea soft-urilor imbarcate.

Miercuri, 2 si joi, 3 noiembrie, specialistii Renault Technologie Roumanie si Dacia vor sustine lucrari stiintifice in cadrul diverselor sectiuni ale congresului, care sunt structurate pe teme de inginerie vehicul, inginerie mecanica, securitate pasiva, procese de fabricatie, logistica si mentenanta, combustibili.

Joi, 3 noiembrie, un grup de aproximativ 30 de profesori universitari din Austria, Franta, Serbia, Bulgaria, Germania, Turcia, Corea, Japonia, Polonia si Romania va vizita Uzinele Dacia.

Vineri, 4 noiembrie, in cadrul congresului vor fi organizate mai multe mese rotunde, moderate de specialisti din domeniul universitar sau din mediul privat. Specialistii Grupului Renault vor modera sau vor sustine prezentari in sesiunile: Industria auto, guverne si universitati – o colaborare eficienta pentru o experienta educationala mai buna; Viitorul sistemelor de propulsie auto; Accidente si siguranta rutiera.

In plus, de-a lungul celor 3 zile, Grupul Renault va avea un stand permanent la sediul Universitatii din Pitesti.

Aflat la a zecea editie, congresul „CAR2011” este organizat de Universitatea din Pitesti in parteneriat cu Societatea Inginerilor Auto din Romania (SIAR),  sub patronajul FISITA (International Federation of Automotive Engineering Societies).

Congresul se adreseaza studentilor, cadrelor universitare si specialistilor din domeniul auto. La aceasta editie si-au anuntat participarea reprezentanti ai universitatilor din Romania si din strainatate (Austria, Franta, Serbia, Bulgaria, Germania, Turcia, Corea, Japonia, Polonia).

Detalii despre programul congresului „CAR2011” pot fi consultate pe site-ul dedicat http://car.upit.ro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (2)

scris de carmenflorin

Dacia este a noastra si trebuie sa o apreciem.Am scos patriotismul din mine.

scris de sims

dacia cam incepe sa-si faca avant in media

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3999 :: 22.2MB