No SSO cookie

Renault, Lotus si Virgin isi schimba numele din 2012

voteaza
(0/ 0)
Renault, Lotus si Virgin isi schimba numele din 2012
Formula 1 · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Federatia Internationala de Automobilism a confirmat in mod oficial schimbarea numelor a trei dintre echipele din Formula 1, Renault, Lotus si Virgin.

 
 

Federatia Internationala de Automobilism a anuntat oficial ca va permite echipelor de Formula 1 Renault, Lotus si Virgin sa-si schimbe numele incepand cu sezonul 2012.

'' FIA, in baza sprijinului exprimat de comisia pentru Formula 1 condusa de Bernie Ecclestone, care a avut o intrunire la Geneva in data de 3 noiembrie, aproba schimbarea numelor celor trei echipe.'' a sunat comunicatul oficial al Federatiei Internationale de Automobilism.

Astfel, echipa Lotus Renault GP va deveni Lotus, Team Lotus va deveni Caterham F1 Team, in vreme ce Marussia Virgin Racing se va transforma in Marussia F1 Team.

Acest anunt oficial FIA face ca procesul dintre fostele echipe Renault si Team Lotus cu privire la utilizarea numelui de ''Lotus'' sa inceteze. De asemenea, este de mentionat ca fosta echipa Virgin va avea ca sponsor principal incepand cu sezonul viitor compania ruseasca Marussia.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (2)

scris de carmenflorin

dupa noul botez nu ne ramane decat sa le uram succes

scris de sims

ce de schimbari

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9838 :: 17.86MB