Renault Scenic si Grand Scenic au primit in urma cosmetizarii cate o parte frontala noua, prevazuta cu lumini de zi LED, elemente in negru lucios, scoase in evidenta de piese cromate, care se prelungesc si pe lateral, pana la partea posterioara, lampi spate redesenate - pentru Scenic, varianta cu 5 locuri si evacuare redesenata, pozitionata mai jos si bare longitudinale pe plafon - pentru Grand Scenic.
Sub capota au aparut doua noi unitati diesel "Energy", care se alatura ofertei de motorizari. Primul motor, este dCi 110 care ofera un consum de carburant cu 12% mai bun decat varianta anterioara, oferind o cifra demna de invidat: 4,1 l/100 km si emisii de CO2 de 105 g/km.
Cel de al doiea motor, dCi 130, desi ofera un consum mai mare, 4,4 l/100 km, este cel care vine cu cea mai spectaculoasa reducere fata de modelul pe care-l inlocuieste: 20% economie fata de motorul 1.9 dCi 130. Emisiile de CO2 sunt de 114 g/km.
Primavara urmatoare, un al treilea motor isi va face loc sub capota Scenic/Grand Scenic, unul nou-nout, TCe 115, un "benzinar" supraalimentat turbo, care potrivit Renault, ofera un consum cu 20% mai bun decat al actualului motor 1.6 l de 110 CP, pe care-l inlocuieste.
Si interiorul a primit cateva mici modificari, care cuprind o decorare noua si diferita, de culoare bej - disponibila pentru variantele de echipare Expression si Privilege/Initiale si una negru-carbune pentru Privilege/Initiale.
Exista, de asemenea, tapiterii noi si optional, piele Alcantara, in timp ce variata de top, Bose Edition, care a fost lansata ca editie limitata, devine acum varianta standard disponibila ca nivel de echipare.
Cele doua MPV-uri sunt primele automobile ale producatorului francez, care primesc Visio System. Acesta foloseste o camera video pentru a controla depasirea benzii de circulatie si sistemul de ajustare automata a luminilor, prin detectarea luminilor celorlalti participanti, sau cele ale mediului inconjurator, ajustand lumina proprie in functie de acestea.
Comenzile pentru noile Scenic si Grand Scenic s-au deschis de astazi, cu preturi care pleaca de la 21.350 € pentru Scenic si 24.850 € pentru Grand Scenic. Cele doua modele vor fi disponibile initial pentru pietele din Europa, inca din ianuarie 2012, urmand ca restul pietelor sa urmeze imediat dupa aceasta.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de ovyy 2 December 2011 19:20
Vad ca este cu 7 locuri, asta imi place.
scris de ovyy 2 December 2011 19:18
Este o schimbare in bine, dar nu pe deplin...mai trebuie lucrat.
scris de bogdan7817 2 December 2011 12:51
o masina de familie cu un aspect cat mai placut.nota 9 pentru renault
scris de carmenflorin 2 December 2011 12:34
fata de ce au scos pana acum Renault, astea 2 chiar atata bine ,mie imi plac
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!