No SSO cookie

Audi participă cu noi proiecte la „Electric Mobility Showcase”

voteaza
(0/ 0)
Audi participă cu noi proiecte la „Electric Mobility Showcase”
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi oferă experiența mobilității durabile, continuându-și implicarea în programul „Electric Mobility Showcase” inițiat de guvernul German. Începând cu mijlocul lunii aprilie, 40 de vehicule Audi A3 Sportback e-tron vor ajunge pe drumurile publice în cadrul a trei proiecte având ca temă propulsia electrică.

 
 

Participanții la testul din Berlin vor utiliza 15 autoturisme Audi A3 Sportback e-tron pentru a se deplasa între casă și locul de muncă, în mediul urban. Cele 10 vehicule destinate proiectului din München pun accentul pe modalitățile publice de încărcare și acțiunile candidaților ce nu dispun de un punct de încărcare propriu. În cele din urmă, 15 autoturisme A3 Sportback e-tron vor fi utilizate pentru gospodării private și servicii de livrare în Stuttgart.

a3e150001_large


Programul „Electric Mobility Service” reprezintă o inițiativă a guvernului German și a industriei auto având ca obiect dezvoltarea Germaniei în ceea ce privește mobilitatea electrică. Proiectele anuale primesc suport de la Ministerul de Transporturilor și Infrastructurii Digitale, Ministerul Finanțelor și Energiei, Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Conservării Naturii și Siguranței Nucleare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4018 :: 18.69MB