No SSO cookie

Pozitia Grupului Renault Romania privind timbrul de mediu

voteaza
(5/ 1)
Pozitia Grupului Renault Romania privind timbrul de mediu
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Grupul Renault consideră că industria auto are nevoie în România de un cadru legislativ durabil care să garanteze perenitatea investițiilor majore realizat

 
 

În acest cadru, existența unei taxe de poluare este extrem de importantă atât în ceea ce privește protecția mediului, sănătatea publică și siguranța rutieră cât și în ceea ce privește investițiile, stabilitatea locurilor de muncă în industria auto și dezvoltarea producţiei şi comercializării de vehicule ne-poluante.

"Considerăm că principiile noului proiect de lege privind timbrul de mediu sunt în direcția cea bună și permit descurajarea importului masiv de vehicule de ocazie ale căror caracteristici tehnice pot avea, în timp, un impact incalculabil asupra mediului, a traficului rutier și a industriei auto din România.
Cu toate acestea, considerăm că proiectul poate fi îmbunătățit și dorim să propunem două modificări:

Introducerea unui prag minim pentru taxa actuală aplicată vehiculelor Euro 2, Euro 1 şi non-Euro pentru a frâna importurile de maşini de ocazie foarte uzate, poluante şi care pun în pericol siguranţa rutieră.
În cazul vehiculelor Diesel Euro 3 şi Euro 4, sugerăm să se evite scăderea prea mare a valorii timbrului față de taxa actuală întrucât acest lucru ar conduce la creşterea puternică a importurilor de maşini de ocazie diesel poluante în materie de emisii de oxizi de azot, de hidrocarburi şi de particule, care sunt vectori de poluare la fel de importanţi ca CO2.

Ori, cu ocazia introducerii normei Euro 5, constructorii de automobile au investit mult tocmai pentru a reduce drastic aceste emisii, în special în cazul motoarelor diesel.

În plus, considerăm că introducerea noului timbru de mediu trebuie să fie însoţită de măsuri specifice pentru vehiculele înmatriculate în România înainte de 2007, măsuri care să favorizeze înnoirea acestora."

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2383 :: 17.87MB