No SSO cookie

Iata ce suma de bani va scoate noua taxa auto din buzunarele voastre

voteaza
(5/ 1)
Iata ce suma de bani va scoate noua taxa auto din buzunarele voastre
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Taxa va creste in cazul autovehiculelor Euro 3 si Euro 4, dar va scadea in cazul vehiculelor Euro 1, 2 si non-euro.

 
 

Iata ca va aducem un set nou de informatii cu privire la taxa auto. Din cate se pare, Guvernul a definitivat forma acestei taxe care va fi aplicata sub forma deja celebrului timbru de mediu.

Odata cu noua formula de calcul va creste si pretul platit de catre soferi. Mai exact, in cazul masinilor Euro 4 si Euro 3 suma care va trebui platita va creste cu aproximativ 10%. In cazul autovehiculelor Euro 1, 2 si non-euro suma care va trebui platita va scadea cu o valoare cuprinsa intre 60 si 90%.

Conform acestei formule de calcul, suma de plata va scadea cu 60% in cazul autovehiculelor Euro 2, cu 80% in cazul vehiculelor Euro 1 si cu 90% in cazul vehiculelor non-euro.

Taxa pentru masinile Euro 2, Euro 1 si non-euro va fi mai mica, mergandu-se pe ideea ca au o durata mai scurta de functionare si astfel vor polua mai putin.

Sa luam niste exemple. Pentru un autovehicul Dacia Duster Euro 5 de 1461 cmc, fabricat in 2012, taxa auto va fi de 119 euro, fata de 164 euro cat era inainte.
Pentru un Volkswagen Golf 1390 cmc, Euro 4, fabricat in intervalul 2001-2003, taxa va creste de la 147 euro la 264 euro.

Dupa cum am mai spus si in alte articole, acest timbru de mediu va fi aplicat doar in cazul masinilor M1, destinate transportului de persoane cu cel mult opt locuri. In cazul tirurilor, autocarelor, microbuzelor, se va achita in continuare actuala taxa auto.

Taxa pentru timbrul de mediu se va plati o singura data, la prima inmatriculare pe piata din Romania, sau la prima transcriere. Taxa auto creşte în medie cu 10% la Euro 4 şi Euro 3, scade cu 60-90% la Euro 2,Euro 1 şi non-euro


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2835 :: 22.11MB