No SSO cookie

ANALIZĂ COMPLETĂ: Noul Porsche Cayenne Turbo

voteaza
(0/ 0)
ANALIZĂ COMPLETĂ: Noul Porsche Cayenne Turbo
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

După premiera mondială în cadrul celui de-al 67-lea Salon Internațional de la Frankfurt, noul Porsche Cayenne Turbo își ocupă locul din vârful gamei. Modelul de top complet nou din cea de-a treia generație Cayenne ridică încă o dată ștacheta pentru performanțe sportive în segmentul său.

 
 

Motorul de patru litri V8 biturbo livrează 404 kW (550 CP). Dinamica sporită la condus se bazează pe combinația de tehnologii ingenioase, cum ar fi aerodinamica activă care include spoilerul de pe acoperiș, suspensia pneumatică controlată cu trei camere, anvelopele mixte și noua frână de înaltă performanță. Cu opțiuni suplimentare, precum direcția pe puntea spate sau stabilizarea electrică a ruliului cu un sistem de 48 de volți, SUV-ul poate ajunge chiar și la caracteristicile de condus ale unei mașini sport veritabile. Noul Cayenne Turbo accelerează de la zero la 100 km/h în 4,1 secunde (3,9 secunde cu pachetul Sport Chrono) și atinge o viteză maximă de 286 km/h.

high_cayenne_turbo_2017_porsche_ag_1

 

Cu o parte frontală unică și cu farurile principale LED ale sistemului Porsche Dynamic Light System (PDLS), Cayenne Turbo are un aspect dominator și independent. Noaptea, noul Turbo se distinge de alte modele Cayenne prin luminile față dispuse pe două rânduri. Aspectul lateral este caracterizat de roțile Turbo standard de 21 de inch, rezervate în mod special pentru modelul de vârf, cu pasaje extinse ale roților, cu margini vopsite în culoarea exterioară. Tevile de eșapament gemene, specifice pentru Turbo, sunt caracteristicile cheie distinctive pentru spate. Tocurile ușilor și șorțul spate sunt vopsite în culoarea caroseriei. Interiorul complet nou demonstrează sporirea capacităților modelului Cayenne Turbo: mai mult sportivitate și, în același timp, mai mult confort. Practic, toate funcțiile SUV-ului complet conectat pot fi afișate și operate cu ajutorul ecranului tactil de înaltă rezoluție al cabinei Porsche Advanced Cockpit. Printre acestea, de exemplu, se află sistemul BOSE Surround Sound cu 710 wați, disponibil în pachetul standard. Șoferii și pasagerii experimentează acest model de ultimă generație în scaunele sport cu ajustare în 18 direcții. Tetierele integrate sunt o caracteristică nouă și amintesc, de asemenea, de modelul 911. Toate scaunele și volanul sport multifuncțional cu un design exclusiv Turbo sunt încălzite ca dotare standard.

high_cayenne_turbo_2017_porsche_ag_6

 

Inima modelului Cayenne Turbo este noul motor V8 de patru litri, cu turbină dublă. Cu o putere de 404 kW (550 CP), acesta depășește motorul predecesorului său cu 22 kW (30 CP), în timp ce cuplul maxim de 770 Nm reprezintă o creștere de 20 Nm. Noul Tiptronic S cu opt trepte se face simțit atât la accelerație, cât și la viteză, cu ajutorul sistemului Porsche Traction Management (PTM) cu tracțiune integrală activă. Noul Turbo accelerează la 100 km/h în 4,1 secunde (3,9 secunde cu pachetul Sport Chrono) și atinge o viteză maximă de 286 km/h. Așa cum este caracteristic pentru noile generații de motoare, turbocompresoarele pe evacuare sunt aranjate în interiorul cilindrului V. Căile scurte de evacuare dintre camerele de combustie și turbocompresoare indică faptul că motorul este deosebit de receptiv, în timp ce structura turbo centrală are ca rezultat o îmbunătățire semnificativă a puterii. Un alt avantaj este construcția compactă a motorului. Aceasta permite o poziție de instalare inferioară, aspect ce are un efect pozitiv asupra dinamicii de condus: centrul de greutate este mai jos și precizia la viraje este mai mare.

Noul șasiu ușor al modelului Cayenne Turbo combină cele mai bune trei aspecte: precizia unei mașini sport, confortul unei berline și adaptabilitatea unui vehicul off-road. Combinația dintre noua suspensie pneumatică cu trei camere și sistemul PASM de absorbție a șocurilor extinde gama în mod considerabil. Conceptul noilor anvelope mixte cu dimensiuni standard de 285/40 în față și 315/35 în spate vine de la construcția mașinilor sport și produce o transmisie de putere mai bună longitudinal și lateral. Trei camere de aer pe fiecare amortizor sunt utilizate în proiectarea suspensiei pneumatice adaptive, prin urmare șasiul este capabil să identifice rate diferite de amortizare. Cu șase niveluri de înălțime care pot fi selectate, distanța la sol poate fi ajustată manual pentru a se potrivi condusului off-road. Acestea sunt, de asemenea, controlate activ, prin intermediul a cinci noi programe de condus pentru călătorii pe șosea și în off road. Completat de sistemul opțional de direcție pe puntea spate, de stabilizarea electrică anti-ruliu Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) conectată la un sistem electric de 48 V și de Porsche Torque Vectoring Plus (PTV +), noul Cayenne Turbo atinge dinamica de condus a unui automobil sportiv. În același timp, este îmbunătățită capacitatea sa de zi cu zi în ceea ce privește manevrele de parcare și de întoarcere, precum și nivelul de confort.

high_cayenne_turbo_2017_porsche_ag_4

 

Noul Cayenne Turbo este primul SUV care are un spoiler ajustabil ca o componentă a aerodinamicii sale active. În funcție de poziția sa, acesta optimizează eficiența, mărește deportanța pe puntea spate și, în poziția airbrake, scurtează distanța de frânare de la viteze mai mari. La o frânare maximă de la 250 km/h, SUV-ul se oprește cu până la doi metri mai devreme. Sistemul aerodinamic completează, prin urmare, efectul noii frâne de înaltă performanță Porsche Surface Coated Brake (PSCB), care se ocupă de încetinirea vehiculului Cayenne Turbo ca opțiune standard. Stratul de carbură de tungsten aplicat discurilor din oțel sporește performanțele de frânare și rezistența la uzură, reducând în același timp praful de frână, ceea ce înseamnă mai puțină murdărie pe jante. Sistemul superior din program rămâne opționalul Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Noul Cayenne Turbo este disponibil acum pe comandă, lansarea pe piață în Europa fiind programată pentru sfârșitul anului 2017. În Germania, modelul de top al vehiculului SUV costă 138.850 de euro, inclusiv TVA, cu pachetul standard specific țării.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9793 :: 22.22MB