No SSO cookie

Porsche lansează cel mai puternic 911 din toate timpurile

voteaza
(0/ 0)
Porsche lansează cel mai puternic 911 din toate timpurile
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cel mai rapid și mai puternic 911 construit pentru șosea este pregătit de lansare: noul Porsche 911 GT2 RS își va sărbători premiera mondială la Festivalul Vitezei de la Goodwood, din Marea Britanie (30 iunie - 2 iulie).

 
 

Sub capota acestei mașini sport de înaltă performanță se află un motor boxer biturbo, de 700 CP. Având o greutate de 1.470 kg cu rezervorul plin, coupé-ul cu construcție ușoară accelerează de la 0 la 100 km/h în 2,8 secunde. Această mașină sport cu tracțiune spate atinge o viteză maximă de 340 km/h, iar datorită sistemului de propulsie similar celui din motorsport, noul 911 GT2 RS are un avantaj de 80 CP față de predecesorul său de 3,6 litri, dezvoltând un cuplu de 750 Nm (cu 50 Nm în plus).

Motorul se bazează pe cel de 3,8 litri al modelului 911 Turbo S, care generează 580 CP. Pentru a spori performanța, turbocompresoare de mari dimensiuni împing un volum mai mare de aer în camerele de combustie. Un nou sistem suplimentar de răcire asigură o ventilare optimă atunci când motorul e suprasolicitat, iar la temperaturi foarte ridicate, stropește cu apă intercooler-ul. Astfel, temperatura amestecului ajunge în gama de suprapresiune, livrând putere optimă chiar și în condiții extreme. Transmisia PDK GT cu dublu-ambreiaj și șapte rapoarte, personalizată, de pe noul GT2 RS permite ca puterea să fie transferată fără întrerupere. În plus, sistemul de evacuare, special conceput din titan ultra ușor, cântărește cu aproximativ șapte kilograme mai puțin decât cel utilizat pe 911 Turbo și oferă un sunet emoționant, fără precedent.

Pentru prima dată, Porsche Design sărbătorește debutul unei mașini sport de înaltă performanță prin lansarea unui ceas în ediție specială, care face trimitere la lumea motorsportului. Ceasul 911 GT2 RS este destinat exclusiv celor care achiziționează noul 911 și poate fi comandat numai împreună cu noul model GT.

Disciplina în sport înseamnă să stăpânești fiecare detaliu. Iar în lumea mașinilor super sport, vitezele de virare sunt la un alt nivel. Noul 911 GT2 RS atinge aceste viteze datorită șasiului proiectat impecabil, preluat de la mașinile de curse, cu direcție pe puntea spate și datorită anvelopelor Ultra High Performance (UHP). La fel ca toate modelele sport GT, noul 911 dispune de o suspensie PSM special calibrată, cu un mod Sport personalizat, pentru a oferi o dinamică optimă la condus. Prizele de aer și gurile de admisie puternice, alături de eleronul impunător subliniază faptul că aerodinamica vehiculului a determinat atât  forma, cât și designul remarcabil al exteriorului. Roțile mari și late (265/35 ZR 20 în față și 325/30 ZR 21 în spate) asigură o forță deosebită la frânare și virare. Noul 911 GT2 RS este dotat cu sistemul de frânare ceramic, PCCB, în echiparea standard. Aripile față, gurile de aerisire de pe aripi, carcasele oglinzilor exterioare Sport Design, prizele de aer de pe secțiunile

laterale din spate și anumite părți de pe puntea spate sunt realizate din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFR), la fel ca multe componente din interiorul mașinii. Capota este fabricată, de asemenea, din carbon, pentru a asigura o greutate cât mai redusă a vehiculului, în timp ce bandourile de pe plafon, disponibile în versiunea standard, sunt fabricate din magneziu. Ambele părți ale caroseriei etalează o muchie laterală reliefată, de mari dimensiuni.

Performanța poate fi întotdeauna dusă la următorul nivel – chiar și în cazul lui 911 GT2 RS. De aceea, inginerii Porsche au dezvoltat pachetul opțional Weissach, care asigură o reducere a greutății de aproximativ 30 kg. Pachetul include elemente suplimentare din plastic ranforsat cu fibră de carbon și din titan. De exemplu, plafonul și barele antiruliu sunt fabricate din carbon, la fel cum sunt și tijele de cuplare de pe cele două osii. Jantele de magneziu, prin greutatea lor brută redusă, conferă numeroase proprietăți impresionante șasiului. Hayonul compartimentului pentru bagaje și plafonul în finisaj cu textură de carbon sunt ornate cu o bandă centrală, la culoare cu restul caroseriei, pentru un efect vizual distinct.

Compartimentul pentru pasageri al noului 911 GT2 RS este dominat de tapițerie Alcantara roșie, piele neagră și accente în finisaj cu textură de carbon, în versiunea standard. Volanul sport GT2 RS, cu padele de schimbare a vitezei, permite trecerea rapidă și sportivă dintr-o treaptă de viteză în alta. Conducătorul auto și pasagerii vor experimenta dinamica de condus a mașinii sport de înaltă performanță din scaunele sport, cu confort sporit, în finisaj cu aspect de fibră de carbon. La fel ca în fiecare 911, Porsche Communication Management (PCM) este unitatea centrală de control pentru funcțiile audio, de navigatie și de comunicare. Modulul Connect Plus și aplicația Porsche Track Precision sunt, de asemenea, incluse în echiparea standard, permițând înregistrarea, afișarea și analizarea informațiilor de la volan pe smartphone.

Pachetul opțional Chrono extinde funcțiile PCM, pentru a include afișarea performanțelor pe șosea, putând fi utilizat pentru citirea, salvarea și evaluarea timpilor efectuați pe circuit. Pachetul include, de asemenea, un cronometru poziționat pe consola centrală, cu afișaj analogic și digital. În plus, pachetul Chrono de pe modelul 911 GT2 RS vine cu un dispozitiv pentru cronometrarea tururilor de circuit. Utilizând aplicația Porsche Track Precision, în combinație cu marcajele externe de pe traseu, acest declanșator permite conducătorului auto să cronometreze durata tururilor de circuit cu un înalt nivel de precizie.

Porsche Design a colaborat cu Porsche Motorsport pentru a crea ceasul 911 GT2 RS, destinat clienților noii mașini super sport. Ceasul este rezervat exclusiv pentru viitorii proprietari ai noului 911 GT2 RS. Acesta este, la bază, primul ceas creat de Porsche Design, fiind rezultatul a trei ani de muncă. Calibrul 01.200 include o funcție flyback și un certificat oficial de autenticitate COSC. Carcasa ceasului este fabricată din titan ușor.

Funcția flyback este inspirată din motorsport și reprezintă o caracteristică specială a ceasului Porsche. Pe un cronograf tradițional, butoanele trebuie apăsate de trei ori pentru a măsura intervale de timp consecutive: prima apăsare oprește cronograful, a doua îl resetează și a treia repornește procesul de cronometrare. Pe ceasurile cu funcție flyback, aceste procese au loc automat și în succesiune rapidă. Funcția de oprire și afișarea timpului curent sunt clar delimitate prin marcaje galbene. Multe

dintre detaliile ceasului sunt inspirate de mașinile sport de înaltă performanță. Designul rotorului din tungsten este modelat după jantele modelului 911 GT2 RS. Partea frontală a ceasului este realizată din carbon, iar designul afișajului e la culoare cu elementele mobile și cu tahometrul. 911 GT2 RS și ceasul cu același design sunt disponibile exclusiv la centrele Porsche din întreaga lume. Vehiculul și ceasul sunt produse individual, în conformitate cu dorințele clienților și livrate împreună.

În România, prețurile pentru modelul 911 GT2 RS pornesc de la 307.883 EUR, inclusiv TVA.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2690 :: 22.2MB