Chevrolet castiga pentru a doua oara consecutiv titlurile WTCC pentru piloti si producatori.
Yvan Muller a castigat cel de-al treilea sau titlu de campion in cadrul Campionatului Mondial de Turisme, pozitionandu-se cu doar trei puncte inaintea colegului sau de la Chevrolet, Rob Huff, dupa 24 de runde.
Pana la ultima cursa, Huff a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a recupera diferenta de 20 de puncte pe care o avea inaintea ultimei runde a sezonului, desfasurata la Macau. Cu toate acestea, nici macar cele doua victorii pe care le-a obtinut in acest weekend – prin care a devenit pilotul cu cele mai multe curse castigate in Campionatul Mondial de Turisme pe circuitul Guia, cu cinci succese – nu au fost suficiente.
Dupa ce a exercitat o presiune puternica asupra lui Huff in timpul primei curse, de pe pozitia secunda, Muller si-a pastrat calmul, evitand riscurile si inregistrand doua pozitii pe podium care i-au adus titlul.
Aceasta a reprezentat o incununare pentru compania Chevrolet, la finele unui sezon care a fost dominat intr-o foarte mare masura de marca apartinand grupului GM si de autovehiculele Cruze pregatite admirabil si testate de catre RML. Cifrele spun totul: 21 de victorii in 24 de curse, 19 cele mai rapide tururi de pista din 24, 256 de tururi pe prima pozitie dintr-un total de 347.
CURSA 1 - HUFF REDUCE DIEFRENTA LA 13 PUNCTE
Rob Huff a castigat prima cursa la Macau, tinandu-l la distanta pe colegul sau si liderul clasamentului, Yvan Muller, in timpul unei curse ce a fost intrerupta de doua ori de interventiile safety car-ului. Prin urmare, pilotul britanic a redus diferenta fata de Muller la 13 puncte, pastrandu-si sansele de a ajunge campion mondial in cea de-a doua cursa. Pe parcursul intregii curse, Muller a pus presiune pe Huff, schimband banda la fiecare punct de franare in incercarea de a-l face pe Huff sa greseasca. In ciuda acestui fapt, Huff si-a pastrat calmul si concentrarea, evitand sa-i lase loc pentru depasire.
CURSA 2 - HUFF CASTIGA, MULLER ESTE CAMPION
Rob Huff a inregistrat o a doua victorie, dar a pierdut titlul mondial in fata lui Yvan Muller la doar trei puncte distanta fata de acesta. Pilotul britanic a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a recupera diferenta de 13 puncte si a reusit chiar sa-i depaseasca pe Michel Nikyær si Tom Coronel (care au avut un inceput fantastic plecand din al doilea rand de pe grila de start) si sa castige cursa. Cu toate acestea, Muller a facut o cursa controlata, fara sa riste prea mult.
Pe parcursul a sase tururi, doua dintre acestea in spatele unui safety car, Huff si Muller aveau acelasi punctaj si acelasi numar de victorii (cate opt); si totusi, francezul ar fi devenit campion datorita numarului de pozitionari pe locul al doilea (opt fata de sase). In cele din urma, Muller a transat situatia in favoarea sa trecand pe locul al treilea, inaintea lui Nikyær.
Acesta din urma a castigat din nou cursa de la Yokohama, invingandu-l pe Mehdi Bennani care a obtinut cel mai bun rezultat al sau – locul sase – la Campionatul Mondial de Turisme, in timp ce Joe Rosa-Merszei si-a asigurat cea de-a doua victorie in cadrul Trofeului Jay-Ten.
Chevrolet multumeste tuturor celor care au fost alaturi de echipa sa!
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de ovyy 30 November 2011 14:31
Chevrolet Cruze este o masina relativ buna, nu am citit inca impresiile celor care detin una de serie.
scris de ianis28 24 November 2011 00:04
Felicitarile mele pt cei de la Chevrolet.Nu credeam ca o sa ajunga aici,
scris de cameluss 22 November 2011 21:44
Chevrolet Cruze este cel mai tare.
scris de ovyy 22 November 2011 12:55
Totusi daca urmariti clasamentul general la piloti veti vedea ca primele 3 locuri sunt ocupate de Chevrolet, ceea ce spune ceva zic eu.
scris de carmenflorin 22 November 2011 12:36
nu coteaza cine castiga (Chevrolet), conteaza cine se impune si acela este seat-ul
scris de bogdan7817 22 November 2011 12:03
Chiar si asa nu cred ca Seat-ul sa se lase mai prejos anul viitor, in ideea ca anul acesta e compromis
scris de ovyy 22 November 2011 10:12
La Campionatul Mondial de Turisme (WTCC) 2011, la piloti, Yvan Muller pe un Chevrolet Cruze 1.6T a fost cel mai tare.
scris de sims 22 November 2011 09:15
Si eu care nu acordam prea mult credit Chevrolet-ului ca masina
scris de ovyy 22 November 2011 08:32
Seat a scris istorie în WTCC, iar acum este randul celor de la Chevrolet, care s-au impus in mod categoric.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!