No SSO cookie

Atentie la Chevrolet Volt! Ia foc singur!

voteaza
(0/ 0)
Atentie la Chevrolet Volt! Ia foc singur!
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

NHTSA pune Chevrolet Volt sub ancheta, dupa un incident in care acumulatorii au luat foc.

 
 

Regulile federale privind siguranta impun o ancheta amanuntita, ceea ce s-a s intamplat, dupa ce un Chevrolet Volt a fost cuprins de flacari intr-o parcare a centrului de testari apartinand National Highway Traffic Administration (NHTSA).

Un oficial al agentiei a declarat ca incidentul a avut loc la trei saptamani dupa ce modelul Volt a trecut cu succes prin testele de impact adica pe data de 12 mai, anul curent.
Incidentul Volt a obligat autoritatile americane sa puna prducatorilor auto, care comercializeaza masini echipate cu baterii lithium-ion, in SUA, printre care General Motors, Nissan si Ford, o serie de intrebari referitoare la potentialul risc de incendii am masinilor.

Acumulatorii lithium-ion, cum sunt cele care echipeaza Chevrolet Volt sau Nissan Leaf, sunt cosiderate a fi mai eficiente decat cei care au in componenta nichel-metal, folosite de Toyota Prius Hybrid.

Pana si Toyota se pare ca va renunta la cele clasice si va trece la tehnologia lithium-ion, atat pentru modelul Prius, cat si pentru RAV-4EV, care va fi curand lansat in SUA.

Compania General Motors, impreuna cu NHTSA au incercat, fara succes, sa reconstituie evenimentul din mai, prin efectuarea unui tst de impact nou, in iunie. Purtatorul de cuvant GM, Greg Martin, a declarat pentru televiziunea Bloomberg, in cadrul unui interviu prin telefon, ca exista niste proceduri standard impuse de companie, privind manevrarea modelului Volt s a bateriilor acestuia, dupa ce a survenit un accident, adaugand: "daca acestea ar fi fost respectate, n-ar fi existat niciun incendiu."

Ieri, 11 noiembrie, Jime Frederico, inginer-sef General Motors, divizia vehicule electrice, a facut urmatoarea declaratie:

"Intai si intai, vreau sa fac urmatoarea precizare: Volt este o masina sigura. Lucram in cooperare cu NHTSA pe intreg parcursul anchetei. Oricum, NHTSA a conchis, pe baza datelor preliminare, ca Volt nu reprezinta un pericolde incendiu mai ridicat decat orice alta masina traditionala, echipata cu motor termic.
Procedurile pentru siguranta in cazul vehiculelor electrice sunt in mod clar o grija a concernului. La GM, printre masurile de siguranta, am precizat ca in cazul unui accident semnificativ este obligatoriu sa decuplezi bateria vehiculului.

Avem in lucru, alaturi de alti producatori auto, echipaje de prim ajutor, echipaje de depanare si remorcare si echipe de intervntie, un protocol de implementare a unor reguli generale obligatorii in astfel de cazuri."

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (2)

scris de carmenflorin

nu cred nimic, orice producator isi testeaza masina, altceva este la mijloc

scris de sims

pai si ce altceva puteau sa spuna?

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.0789 :: 17.89MB