Chiar daca Spark este mic, mic de tot, fiind incadrat undeva la limita subcompactelor, chiar sub modelul Sonic, designerii Chevrolet au facut tot posibilul pentrua-l face remarcat in trafic.
Noul Chevrolet Spark a intrat pe scena salonului in patru culori distincte si pastelate, faruri supradimensionate, si o alura provocatoare prin disproportionalitatea sa. Avand o lungime de 3675,38 mm, Spark este ilogic de inalt, ajungand cu numai 152 mm mai scund decat Equinox, care este totusi un crossover. Acesta este si motivul pentru care Spark ofera suficient spatiu interior, unde patru ocupanti pot sta comod, desi nu se pot lafai. Ocupantii locurilor din fata au la dispozitie peste un metru (1066,8 mm) pentru a-si intinde picioarele, in timp ce pasagerilor spate, Spark le ofera 889 mm.
Motorizarea este asigurata de diminutivul Chevrolet de 1,2 litri, in patru cilindri, care ofera 85 CP la 6.400 rpm si 111 Nm cuplu motor, cuplat fie la o transmisie manuala (standard), in cinci trepte, fie la una automata, in patru trepte.
Adevarul este ca Spark nu dispune de cine stie ce resurse, insa atatea cate are se aplica la o greutate totala de numai 1031 kilograme, in varianta cea mai grea, adica echipata cu transmisie automata.
Micul hatchback are la dispozitie, optional, sistemul infotainment MyLink, dotat cu un ecran tactil de 7 inci, prevazut cu un sistem de navigatie de tip smartphone si conexiune Bluetooth pentru convorbirile telefonice hand-sfee.
In echipare standard, Spark vine cu jante de 15 inci, realizate din aliaj, care reduc zgomotul din habitaclu, comparativ cu jantele din otel ec fac parte din echiparea standard a celor mai multe subcompacte de pe piata.
Chevrolet Spark este asteptat in show-room-uri la mijlocul anului 2012.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de carmenflorin 10 December 2011 12:18
Felicitari ! Asa da! Un model de oras foarte capabil Motorul 1.2 si e foarte interesant pt un model de aceasta clasa.
scris de sims 27 November 2011 22:26
ce de culori :) masinute colorate
scris de ovyy 24 November 2011 09:11
Spark-ul vechi are 6 airbaguri pentru a proteja pasagerii din toate direcţiile, iar la testele NCAP frontale şi laterale efectuate a avut rezultate bune. Noul Chevrolet Spark vine cu ceva in plus privind siguranta?
scris de cameluss 23 November 2011 19:11
Spark-ul asa mic cum este se remarca in trafic ,,
scris de ovyy 22 November 2011 11:14
Noul Chevrolet Spark imi place cum arata la exterior, cat despre interior nu apreciez pozitionarea ceasurilor de bord pe mijloc.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!