No SSO cookie

Opel mizează pe sportivitate și spațiu cu noul GSi Sports Tourer

voteaza
(0/ 0)
Opel mizează pe sportivitate și spațiu cu noul GSi Sports Tourer
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Agil și puternic datorită noului motor vârf de gamă: noul station wagon sportiv Opel Insignia GSi Sports Tourer nu cucerește doar șoferul, ci întreaga familie. Oferă plăcerea condusului fără a afecta spațiul și caracterul practic. Este pur și simplu un autovehicul care nu face compromisuri.

 
 

Noul Insignia GSi Sports Tourer oferă tot ceea ce își doresc șoferii sportivi: acest station wagon agil poate fi pus în mișcare de motorul conceput special pentru vârful de lance Opel, unitatea diesel BiTurbo de doi litri, cu putere de 210 CP și un cuplu de 480 Nm. Dotările standard includ șasiul FlexRide, tracțiunea integrală inovatoare cu vectorizarea cuplului, pneuri cu aderență ridicată și o transmisie automată nouă cu opt trepte care poate fi acționată și prin intermediul padelelor de pe volan.

Designerii Opel au conferit modelului Insignia GSi Sports Tourer un aspect sportiv pe măsura performanțelor sale. Prizele de aer cromate de mari dimensiuni în față și spoilerul spate arată fără nicio îndoială că acesta este modelul station wagon vârf de lance cu ambiții sportive. La interior, șoferul se așază la volanul sport îmbrăcat în piele, pe un scaun sport integrat, conceput special de Opel pentru GSi și disponibil opțional. Ceilalți ocupanți se bucură de confortul ridicat binecunoscut al unui Sports Tourer: cu spațiu generos pe al doilea rând de scaune, un volum al portbagajului de până la 1.665 de litri, sistemul de infotainment și conectivitatea oferite de Opel IntelliLink și Opel OnStar. Acestea transformă noul Insignia GSi Sports Tourer într-un station wagon Opel vârf de lance care aduce mai multă bucurie și distracție în fiecare zi.

opel-insignia-gsi-sports-tourer-500232


Ca și la Insignia GSi Grand Sport, inginerii au perfectat Insignia GSi Sports Tourer pe legendara secțiune Nordschleife de pe Nürburgring. Aici, în Munții Eifel, Opel deține un centru de testări pentru autovehiculele performante pe care le produce. Opel a echipat Insignia GSi Sports Tourer cu un motor de vârf pentru a puncta la capitolul performanță: noul motor de doi litri BiTurbo diesel cu supraalimentare secvențială în două etape dezvoltă 210 CP la 4.000 rpm și generează un cuplu maxim de 480 Nm la numai 1.500 rpm. GSi Sports Tourer BiTurbo accelerează de la zero la 100 km/h în doar 7,9 secunde și atinge viteza maximă de 231 km/h.

Cei care preferă un motor turbo pe benzină dinamic pentru GSi vor găsi exact ceea ce își doresc cu unitatea de doi litri și 260 CP, ce generează un cuplu maxim de 400 Nm între 2.500 și 4.000 rpm. Acesta accelerează Insignia GSi Sports Tourer de la zero la 100 km/h în 7,5 secunde, viteza maximă fiind de 245 km/h.

La baza plăcerii condusului și a puterii impresionante oferite se află noul șasiu GSi: arcurile mai scurte coboară acest station wagon sportiv cu 10 milimetri față de un Sports Tourer normal, iar amortizoarele sport speciale reduc la minim mișcările caroseriei. Șasiul FlexRide standard adaptează amortizoarele și direcția în fracțiuni de secunde. De asemenea, sistemul adaptează optim reglajele pedalei de accelerație și momentele de schimbare a treptelor pentru cutia de viteze automată cu opt rapoarte, sporind performanțele. În funcție de modelul ales – Standard, Tour sau Sport – direcția și răspunsul accelerației sunt mai moi (Tour) sau mult mai precise pentru a spori plăcerea condusului (Sport). Modul Competition este disponibil exclusiv pentru GSi și poate fi activat prin intermediul butonului ESP. Apăsarea dublă le permite șoferilor experimentați să obțină un control mai bun al direcției și anulează controlul tracțiunii. Iar dacă șoferul Insignia GSi chiar dorește un control direct asupra tuturor sistemelor, acesta poate schimba treptele de viteză ale cutiei automate cu opt rapoarte cu ajutorul padelelor de pe volan.

Tracțiunea integrală Twinster cu vectorizarea cuplului, unică în această clasă, face o pereche perfectă cu șasiul sportiv. Un sistem cu dublu ambreiaj înlocuiește diferențialul convențional de pe puntea spate și asigură transmiterea mai precisă a puterii către fiecare roată. Aceasta înseamnă că Insignia GSi Sports Tourer se deplasează exact pe traiectoria dorită de șofer (și subvirarea, când roțile față împing spre exteriorul virajului, ceea ce poate cauza deraierea autovehiculului de la traiectorie, este eliminată).

opel-insignia-gsi-sports-tourer-500234


Pentru a transfera eficient puterea, inginerii au montat pe Insignia GSi Sports Tourer pneuri cu aderență foarte ridicată, Michelin Pilot Sport 4 S, pe jante mari de 20 de inch. Pentru o decelerare impecabilă la viteze mari, frânele Brembo cu patru cilindri (diametru de 345 de milimetri) preiau sarcina. Toate acestea, împreună cu designul ușor, binecunoscut al modelului Insignia Sports Tourer, asigură o experiență a condusului de neegalat, directă și sportivă, la care nu ne așteptăm în mod normal de la un station wagon.

Același lucru este valabil și la interior: modelul GSi station wagon combină spațiul generos și nivelul ridicat de confort al Sports Tourer cu aerul distinct al unui autovehicul de curse. Aceasta face ca Insignia GSi Sports Tourer să fie la fel de plăcut pentru pasageri ca și pentru șofer, care se bucură de confortul scaunului tip bucket special conceput de Opel pentru GSi. Scaunele premium opționale, certificate AGR (Campania pentru un spate sănătos) cu spătar înalt și tetieră integrată, având logoul GSi brodat, oferă un suport lateral excelent în virajele abordate la viteze mari și un confort extraordinar pe distanțe lungi. Acestea sunt asigurate de combinația familiară de la Sports Tourer: ventilație, încălzire, funcție de masaj și suporturi laterale reglabile. Volanul sport din piele cu partea inferioară plată și pedalele din aluminiu sporesc senzația de sportivitate din interior.

Ampatamentul de 2.829 de milimetri al Insignia GSi Sports Tourer oferă o senzație extraordinară de spațiu. Aceasta poate fi sesizată în special pe al doilea rând de scaune, unde pot călători confortabil trei pasageri, iar cele două scaune exterioare sunt încălzite. Toți ocupanții se bucură de divertismentul și conectivitatea de top oferite de sistemele IntelliLink de ultimă generație compatibile cu Apple CarPlay și Android Auto. De asemenea, la bord este și revoluționarul asistent personal de service și conectivitate Opel OnStar, are oferă acum noi servicii, cum ar fi rezervarea camerelor de hotel și căutarea unui loc de parcare.

opel-insignia-gsi-sports-tourer-500235


Datorită 4G LTE WLAN-Hotspot toți ocupanții autovehiculelor Insignia Sports Tourer au acces rapid și ușor la internet pe dispozitivele mobile.

Imaginea sportivă și atrăgătoare a Insignia GSi Sport Tourer cu prizele de aer frontale și țevile de eșapament cromate și spoilerul spate distinctiv care asigură forța deportantă necesară pe puntea spate îmbracă un autovehicul deosebit de practic. Ca și celelalte modele ale seriei, portbagajul oferă un volum extraordinar, cuprins între 560 și 1.665 de litri și o banchetă cu rabatare 40/20/40 disponibilă opțional pentru o configurare foarte flexibilă a spațiului de încărcare. Pentru a facilita cât mai mult încărcarea, hayonul controlat de un senzor se deschide și se închide fără atingere, prin simularea unei mișcări de lovire cu piciorul sub bara de protecție spate. Șoferii Insignia GSi Sports Tourer beneficiază și de o gamă de tehnologii de vârf, de la revoluționarul sistem de iluminare IntelliLux LED cu matrice la sistemul de avertizare privind o coliziune frontală cu detectarea pietonilor și frânare automată de urgență. Toate acestea fac din Insignia GSi Sports Tourer un model pe cât de agil, pe atât de practic și, mai presus de toate, un station wagon sigur și confortabil pentru întreaga familie.

Insignia GSi continuă o lungă tradiție a modelelor sportive Opel denumite GSi. Primele modele care au stârnit emoții a fost Manta GSi și Kadett GSi (115 cp din 1,8 litri) în 1984. După numai patru ani, motorul de 2,0 litri DOHC cu 16 supape de pe Kadett 2.0 GSi 16V dezvolta 150 cp. Primul Astra oferea, de asemenea, o alternativă de 1,8 litri și 125 CP în Astra GSi. Au mai existat variante GSi pentru diferite generații de Corsa, începând cu Corsa A de 100 cp (1988) care a devenit un model clasic râvnit.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2794 :: 22.14MB