Este oficial, versiunea pentru productie a noului Astra din zona GTC, care se va comercializa sub denumirea de Opel Astra OPC in Europa si Vauxhall Astra VXR, este gata sa intre pe piata.
Mica galerie foto infatiseaza masina ca pe un nou hot-hatch, insa specificatiile si stilistica sa o plaseaza undeva intre celelalte doua Astra, avand ADN-ul GTC, de pe piata.
Puterea este asigurata de un motor 2.0 litri turbo, nou-nout, prevazut cu injectie directa care pompeaza combustibilul in cei patru cilindri, care produc 280 CP si 400 Nm, directionati catre puntea fata printr-o transmisie manuala cu sase trepte si un sistem special de diferential cu alunecare limitata mecanic.
Cifrele care insotesc Astra OPC il duc undeva in zona ocupata de Volkswagen Golf R si Scirocco R, sfidand restul concurentei.
Opel afirma ca Astra OPC poate atinge o viteza maxima de 205 km/h, insa nu au oferit si timpul necesar accelerarii de la 0 la 100 km/h.
Cel mai tare model Astra beneficiaza, pe langa diferitele moduri de setare ale sasiului, de frane Brembo si de un sistem de suspensie revolutionar, completat de sistemul adaptativ FlexRide, de conceptie proprie, caer vine cu trei setari: Normal, Sport si OPC, cu influente mai pregnante asupra suspensiei, acceleratiei si controlului directiei.
De asemenea, cei de la compania Opel au declarat ca setarile sasiului au fost realizate in urma multor kilometri parcursi pe infamul circuit de la Nordschleife si au fost supervizate de catre campionul Cursei de 24 de Ore de la Le Mans, Jo Winkelhock, care a afirmat: "Am creat un pachet grozav, care ii va convinge pana si pe cei mai experimentati si entuziasti soferi - si nu numai pe Nurburgring!"
Din punct de vedere stilistic, producatorul german a optat pentru elemente vizuale specifice discrete, cum ar fi noile bari fata-spate redesenate, pragurile laterale, eleron amplasat in zona plafonului si cele doua guri de evacuare proeminente, cu forma trapezoidala.
Interiorul prezinta o pereche nemaipomenita de scaune sport cu logo-ul brodat pe spatare, un volan sport cu partea inferioara dreapta si proeminente pentru contactul cu mainile, precum si un panou cu instrumente de control modificate.
Alte detalii, cum ar fi data exacta de intrare pe piata, pretul si altele, va trebui sa asteptam pana anul viitor, cand vor fi comunicate oficial.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de carmenflorin 12 December 2011 07:11
Nu sunt prea multe de comentat nici cu privire la design si nici cu privire la performantele masinii. Mai bine taci.
scris de bogdan7817 5 December 2011 00:21
super motor, sa-i vedem fiabilitatea si dupa aia vorbim
scris de sims 29 November 2011 06:14
arata bine noul model opel astra
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!