No SSO cookie

Francois Delecour şi Dominique Savignoni au câştigat Raliul Moldovei 2014

voteaza
(0/ 0)
Francois Delecour şi Dominique Savignoni au câştigat Raliul Moldovei 2014
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu şase victorii de probă specială, din cele unsprezece desfăşurate, echipajul format din Francois Delecour şi Dominique Savignoni au obţinut victoria

 
 

Chiar dacă soarele şi-a făcut apariţia în cea de-a doua zi a Raliului Moldovei 2014, probele speciale nu s-au uscat complet şi au oferit astfel câteva dueluri palpitante pentru poziţiile fruntaşe ale clasamentului general. Cu şase victorii de probă specială, din cele unsprezece desfăşurate, echipajul format din Francois Delecour şi Dominique Savignoni şi-a trecut în cont victoria la ediţia din acest an a Raliului Moldovei 2014 la bordul unui Subaru Impreza.

După ce în prima zi concurenţii au parcurs trei probe speciale în lungime de 54 de kilometri, pentru ziua de sâmbătă Raliul Moldovei a mai programat alţi 72,60 kilometri, împărţiţi în trei bucle, din care primele două identice, cu treceri pe specialele Trebeş, Hemeiuş şi Racova, cea din urma fiind parcursă doar de două ori.

Aşa cum era de aşteptat, ecarturile mici între ocupanţii primelor poziţii ale clasamentului general de la finalul primei zile s-au transformat în dueluri captivante pe probele speciale din a doua zi a Raliului Moldovei. Edwin Keleti a început în forţă ziua de sâmbătă, trecându-şi în cont o nouă victorie de specială pe chiar prima probă a zilei, pentru ca pe a doua să termine cu acelaşi timp cu al lui Francois Delecour, în timp ce victoria pe cea de-a treia specială i-a revenit pilotului francez, care a recuperat doar trei secunde pe prima buclă de dimineaţă.

Lupta pentru poziţia a treia a clasamentului general s-a dat între echipajele formate din Dan Gîrtofan/Eugen Rotaru (Skoda Fabia S2000), Gergo Szabo/Karoly Borbely (Skoda Fabia S2000) şi Bogdan Marişca/Marc Banca (Subaru Impreza R4). Cel mai mult de câştigat pe prima buclă a avut Gergo Szabo care a urcat pe locul trei în locul lui Dan Gîrtofan iar Bogdan Marişca a reuşit să se apropie de poziţia a patra ocupată de pilotul braşovean la doar 0,8 secunde, toţi trei aflându-se într-un ecart de doar cinci secunde.

Răsturnarile de situaţie au continuat la Raliul Moldovei şi după primul parc de service. Edwin Keleti a îndoit un braţ de la suspensia Fordului Fiesta R5 pe prima probă din a doua buclă iar Francois Delecour a profitat şi şi-a trecut în cont trei victorii de probă specială, reuşind să treacă la conducerea clasamentului general. Edwin Keleti a încheiat bucla a doua pe poziţia secundă la 28.9 de secunde în spatele pilotului ESD Rally Team, iar pe locul al treilea a urcat Dan Gîrtofan, care a beneficiat de abandonul lui Bogdan Marişca de la finalul specialei cu nr.8.

Ultima buclă a zilei a programat înca o trecere pe probele Trebeş şi Hemeiuş, care au fost câştigate de echipajul Napoca Rally Academy format din Simone Tempestini şi Dorin Pulpea. Cei doi au revenit pe probe în a doua zi a Raliului Moldovei graţie regulamentului super rally.

Clasamentul automobilelor cu 2 Roţi Motrice a fost dominat şi în a doua zi a Raliului Moldovei de echipajul format din Adrian Răspopa şi Cătălin Grigoriu. Cu un parcurs excelent, echipajul băcăuan a reuşit să obţină cel mai bun timp pe cinci probe speciale şi a profitat de abandonurile echipajelor din faţa sa, reuşind să se claseze pe locul patru în clasamentul general al raliului. Odată cu terminarea etapei de casă pe locul întâi, echipajul băcăuan devine şi campion naţional al clasamentului automobilelor cu 2 Roţi Motrice, graţie avansului pe care-l are şi care nu mai poate fi recuperat de contracandidaţii săi în ultimele două etape rămase de desfăşurat.

Cel mai rapid echipaj în Cupa Dacia a fost cel format din Bogdan Barbu şi Petru Paler, care s-au impus în faţa principalilor adversari, Alex Mirea şi Dragos Despinoiu, cei din urmă având parte şi de o ieşire în decor la jumătatea zilei în urma căreia au avariat puntea spate a maşinii şi au pierdut timp preţios. Poziţia a treia a podiumului Cupei Dacia a fost ocupată la Băcau de Adrian Drăgan şi Valentin Brădăţeanu.

În cea de-a doua cupă monomarcă, Cupa Suzuki, pe primele trei poziţii s-au clasat echipajele formate din Andrei Muşeţeanu – Claudiu Panait, Alex Ardelean – Horaţiu Baltador şi Andrei Stan – Liviu Lăcătuş.

f87a9315

Sursă foto: cnr.ro

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2214 :: 17.79MB