No SSO cookie

MINI la Salonul Auto de la Paris 2014

voteaza
(0/ 0)
MINI la Salonul Auto de la Paris 2014
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

MINI va fi prezent la ediţia 2014 a Salonului Auto de la Paris cu două modele prezentate în premieră mondială publicului

 
 

Expoziţia internaţională auto din capitala Franţei este scena premierei mondiale a noului MINI Hatch cu cinci uşi. A doua variantă de caroserie a noului MINI oferă două uşi suplimentare, precum şi spaţiu extins pentru pasageri şi bagaje. Aceasta înseamnă că, pentru prima dată în istoria de 55 de ani a brandului, MINI este reprezentat acum, în această categorie, de un model cu cinci uşi.

Două uşi suplimentare facilitează accesul în spate, unde sunt disponibile trei locuri. MINI cu cinci uşi are un ampatament care a fost extins cu 72 de milimetri, oferind astfel spaţiu mai mare nu doar pentru pasageri. Acum, portbagajul este mai mare cu aproximativ 30% faţă de cel al modelului cu trei uşi, cu un volum de 278 de litri. Mai mult, spătarul banchetei - divizat în raport 60:40, cu posibilitatea de rabatare - permite mărirea volumului portbagajului la un maxim de 941 de litri.

La lansarea pe piaţă a noului MINI cu cinci uşi, clienţii vor avea disponibile şase motoare din noua generaţie, cu trei sau cu patru cilindri, precum şi tehnologie MINI TwinPower Turbo. Propulsoarele acoperă o gamă de puteri cuprinsă între 95 CP şi 192 CP şi, în combinaţie cu tehnologia de ultimă oră a suspensiei, asigură plăcerea inconfundabilă a condusului. Alte caracteristici ale noii generaţii MINI sunt conceptul optimizat de afişare şi operare, precum şi selecţia largă de sisteme inovatoare de asistare a conducătorului.

Lansarea noului MINI cu cinci uşi este o continuare a strategiei de succes pentru extinderea popularităţii mărcii în rândul unui nou public-ţintă prin lărgirea gamei de modele. Prin acest debut, familia MINI ajunge acum la un total de opt membri. O perspectivă a viitorului mărcii va fi de asemenea prezentată la Paris Motor Show, între 4 şi 19 octombrie 2014. MINI SuperleggeraTM Vision întruchipează o interpretare de pionierat a unui concept cu o tradiţie foarte bogată: roadsterul - o combinaţie de stil britanic, atmosferă italiană, design purist, construcţie ultrauşoară şi propulsie pur electrică.

MINI Superleggera Vision este rezultatul colaborării între MINI şi producătorul italian de caroserii şi design Touring Superleggera, casa de design şi caroserii din Milano, care posedă o tradiţie bogată. Pe de-o parte, MINI Superleggera Vision este un roadster clasic, un model cu două locuri compact şi agil, care exprimă cel mai minimalist şi mai emoţional gen de automobil. Pe de altă parte, sistemul de propulsie electrică oferă maşinii o dinamică modernă distinctă. În colaborare cu MINI, Touring Superleggera a conceput şi a produs un model unic.

Cu începere din 1926, Touring Superleggera este un nume emblematic pentru "Carrozzeria" italiană. Chiar de la fondarea companiei, designul Touring este reprezentativ pentru perfecţiunea proporţiilor, a purităţii, a integrităţii şi a simplităţii, rezultatul fiind o eleganţă sportivă atemporală.

Atât în interior, cât şi la exterior, forma este redusă la maximum astfel încât să se pună un accent clar pe experienţa distinctivă a condusului. Interiorul reflectă construcţia tradiţională a caroseriilor prin materiale şi stil, combinate cu elementele principale ale designului interior MINI. Materialele de calitate superioară, precum piele, aluminiu şi crom negru, evidenţiază estetica clară a interiorului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3938 :: 22.22MB