Primul Mini clasic a ajuns pe şosele în 1959, nou MINI continuă povestea de succes în 2014, iar International MINI Meeting (IMM) sărbătoreşte aniversarea în comitatul Kent.
Când primul Mini clasic, produs la
Principiul de bază al mărcii a fost confirmat încă o dată la lansarea pe piaţă a noului MINI în 2001: un concept superior a câştigat popularitate într-o gamă de forme diferite şi ulterior a devenit un reper bine stabilit. De atunci, MINI a combinat valorile clasice ale primelor generaţii cu cerinţele unui automobil modern. Foarte puţine concepte de automobile au supravieţuit o perioadă atât de îndelungată sau au câştigat un nivel comparativ de popularitate - şi niciun alt concept nu a fost aplicat unei varietăţi atât de mari de versiuni precum în cazul MINI.
În prezent, gama cuprinde un număr mare de modele: începând cu varianta clasică de caroserie MINI Hatch, portofoliul continuă cu MINI Clubman, MINI Cabriolet, MINI Coupé şi MINI Roadster, pentru a se încheia cu MINI Countryman şi MINI Paceman. În primăvara anului 2014, când a fost lansat noul MINI pe piaţă, brandul a început un capitol nou al acestei poveşti de succes. O variantă complet nouă de caroserie va intra în programul de modele cu începere din toamna anului 2014: MINI cu cinci uşi.
În primul week-end din luna august, membrii comunităţii de modele Mini clasic şi MINI s-au reunit în comitatul Kent pentru a sărbători a 55-a aniversare a celui mai de succes şi mai popular automobil britanic de clasă mică. Pasionaţii MINI au fost la fel de impresionaţi de noua generaţie a originalului în segmentul premium al clasei mici, la fel cum au fost şi de unii predecesori pe care i-au putut admira la eveniment. Automobilele prezentate au variat de la unele din primele automobile ale mărcii, care datau din 1960, la o versiune clasică Mini Clubman Estate şi la clasicul 25 Special Edition Mini din 1984, până la ultimele Mini clasice construite vreodată, în anul 2000.
Oaspeţii de onoare ai aniversării au fost Paddy Hopkirk, cel care a obţinut prima victorie a mărcii în Raliul Monte Carlo Rally - cu un Mini Cooper S, în urmă cu 50 de ani -, şi Russ Swift, cel care a făcu o demonstraţie cu o parte din trucurile şi cascadoriile sale unice.
Tradiţional, fanii mărcii se reunesc la International Mini Meeting pentru a-şi demonstra pasiunea pentru cel mai faimos automobil mic din lume. Anul acestea, ei au conceput şi au produs sute de abţibilduri individuale pe care au imprimat mesaje şi imagini. Cele mai bune designuri vor fi prezentate spre sfârşitul acestui an la o mare expoziţie MINI ce va avea loc la Muzeul BMW din München.
International Mini Meeting (IMM) a fost organizat pentru prima dată în Germania, în 1978 - la acea vreme era un eveniment de camping de trei zile, la scară relativ mică. Popularitatea lui a crescut de la un an la altul, fanii fiind pregătiţi să călătorească din ce în ce mai departe, până când organizatorii au decis în cele din urmă să-l transforme într-o reuniune internaţională. IMM are loc în fiecare an în altă
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!