No SSO cookie

Noua Skoda Octavia obtine cinci stele Euro NCAP

voteaza
(5/ 1)
Noua Skoda Octavia obtine cinci stele Euro NCAP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Datorită nivelului ridicat de siguranţă oferit, noua ŠKODA Octavia a obţinut cinci stele la testele de impact Euro NCAP

 
 

Acest punctaj confirmă performanţele excelente ale noii Skoda Octavia, care înseamnă protecţia ocupanţilor - adulţi şi copii, protecţia pietonilor şi sisteme de siguranţă activă.

Noua Skoda Octavia se află în curs de introducere pe pieţele europene. De asemenea, la Salonul Auto de la Geneva, producătorul auto ceh prezintă pentru prima dată noua Skoda Octavia Combi.

“Siguranţa reprezintă o prioritate pentru Skoda”, declară  Dr. Frank Welsch, membru al Consiliului de Administraţie Skoda, responsabil pentru Dezvoltare Tehnică. El continuă: “Iar aceasta se dovedeşte atât de clar la noua Octavia. Obiectivul nostru este de a face călătoriile cât mai confortabile şi sigure cu putinţă, atât pentru şofer, cât şi pentru pasageri. Datorită numeroaselor sisteme de asistenţă şi pachetului complex de dotări de siguranţă pasivă, noul model este cea mai sigură Octavia din toate timpurile.”

“Rezultatele Euro NCAP confirmă încă o dată nivelul de siguranţă ridicat. Suntem încântaţi de rezultatul final: punctajul maxim, de cinci stele, acordat de experţii independenţi”, a mai precizat Welsch.

Euro NCAP a acordat numărul maxim de stele pentru protecţia generală a ocupanţilor adulţi de pe scaunele din faţă. Noua Skoda Octavia a obţinut 93% din punctele posibile la această categorie. Habitaclul se menţine stabil; manechinele de pe locurile din faţă au rămas practic nevătămate în urma testului. De asemenea, noua Skoda Octavia a obţinut rezultate foarte bune în privinţa siguranţei copiilor. Inginerii Euro NCAP au mai acordat punctaj ridicat pentru protecţia pietonilor oferită de noua Skoda Octavia. Mai mult, cei care au efectuat testele au fost impresionaţi de sistemele inovatoare de asistenţă destinate siguranţei, inclusiv dotările cuprinse în echiparea standard pentru ţările UE, precum sistemul de control electronic al stabilităţii (ESC) şi funcţia de avertizare în cazul nefixării centurilor de siguranţă ale şoferului şi pasagerului din faţă.

Noua Skoda Octavia oferă, de asemenea, sisteme active de siguranţă care până acum erau rezervate claselor superioare de automobile. Acestea includ Front Assistant cu funcţia de frânare de urgenţă  (începând din luna mai a anului 2013), Lane Assistant, care menţine Octavia pe banda de rulare, sistemul de frânare automată Multi Collision Brake,  cu ajutorul căruia sistemul de frânare intervine automat în cazul unui accident, asistentul de protecţie a ocupanţilor, pentru optimizarea siguranţei în timpul accidentelor şi Driver Activity Assistant pentru identificarea nivelului de oboseală a şoferului. Aceste sisteme ajută la evitarea accidentelor sau la reducerea gravităţii consecinţelor acestora, atât pentru pasageri, cât şi pentru alţi participanţi la trafic.

Şoferul şi pasagerii sunt protejaţi optim de pachetul complex de dotări de siguranţă pasivă. Până la nouă airbag-uri precis proiectate interacţionează cu centurile de siguranţă cu prindere în trei puncte, pentru a proteja ocupanţii rapid şi eficient. Pentru prima dată sunt disponibile în gama Skoda Octavia airbag-urile laterale pentru locurile din spate şi airbag-ul pentru genunchi la şofer (dotare standard pentru ţările UE). Mai mult, trenul de rulare precis, ampatamentul mare şi structura rezistentă a caroseriei asigură manevrabilitate superioară pentru cel mai nou model al mărcii Skoda. Noua Skoda Octavia a crescut semnificativ şi din punct de vedere al dimensiunilor, iar, mulţumită construcţiei uşoare, este acum cu până la 102 kg mai uşoară decât modelul anterior.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2101 :: 22.12MB