Brandul ceh al Grupului Volkswagen a avut, ca de obicei, un ditamai standul la Geneva Motor Show. Asta chiar daca peste Ocean, Skoda ramane o simpla fotografie pe internet, fiind o marca inexistenta in showroom. Asadar, Skoda a adus noua Octavia la Geneva, in ambele variante de caroserie, sedan si combi (wagon).
Skoda este considerata de catre presa de specialitate un fel de corespondent al Kia, vis a vis de operatiunile acesteia in SUA. Adica, ofera multa tehnologie pentru un pret decent. Urmand aceasta linie, Skoda a introdus pe noua Octavia o mare parte din mostenirea tehnologica a Grupului Volkswagen: asistenta la franarea de urgenta, asistenta pentru pastrarea benzii de circulatie, detectarea starii de oboseala a soferului, navigatie, touchscreen si sistem audio premium.
Sunt disponibile patru motorizari TDI, iar pentru iubitorii de benzina, exista supremul 1.8 litri, 177 CP TSI.
Si pentru ca Skoda a lansat noua Octavia cu cateva saptamani inaintea Salonului Auto de la Geneva, probabil din curtoazie, sau ca sa nu vina cu mana noutatilor goala, Elvetia a vazut versiunea inca neprezentata station wagon, adica Octavia Combi.
In general Octavia, atat in versiunea sedan cat si combi, sunt usor subevaluate pe piata internationala, desi vorbim despre un model reusit si placut vederii, cu un excelent raport calitate-pret, iar adevarul este ca incapatorul Combi este o masina cu un aspect mai inchegat, cel putin din punct de vedere optic. Asta si pentru ca imaginea sedanului a fost usor obturat-distorsionata de vederea atator fete frumoase, care, parci prin minune, lipsesc in jurul break-ului.
Iata si unul dintre primele videoclipuri de prezentare a noii Octavia, in varianta sedan:
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!