No SSO cookie

Skoda Octavia este in topul preferintelor romanilor

voteaza
(5/ 1)
Skoda Octavia este in topul preferintelor romanilor
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Cu vanzari de peste 3000 de masini in primele 11 luni ale lui 2012, modelul Skoda Octavia isi pastreaza pozitia de lider in topul preferintelor romanilor si in acest an, atat in categoria clasa medie compacta cat si printre modelele auto de import.

 
 

La nivel national, Skoda se bucura in continuare de increderea si loialitatea romanilor care i-au asigurat in 2012 o cota de piata de aproape 9%, clasandu-se printre primele pozitii in categoria masinilor de import.

Romanii au optat pentru modelul Skoda Octavia, datorita caracteristicilor sale ce se muleaza perfect asteptarilor lor: raportul excelent calitate-pret, spatiul extrem de generos si util, confortul ridicat si costul de intretinere rezonabil. Pe pozitia secundara in topul preferintelor Skoda este modelul Fabia, urmat de noul model Skoda Octavia Tour, care desi a iesit din fabricatie la mijlocul anului, a obtinut o cota foarte buna.
Cele mai noi modele Skoda lansate in 2012 pe piata din Romania, Citigo si Rapid au inregistrat vanzari timide, dar reprezinta un potential bun pentru 2013.

Din punct de vedere al motorizarilor, romanii au preferat motoarele Skoda pe benzina de 1.2 TSI/105 CP si respectiv diesel de 1.6 TDI/105 CP. Observam astfel pastrarea tendintei de orientare spre masini pe benzina datorita silentiozitatii, demarajului si pretului mai accesibil.

In materie de echipare auto, se observa faptul romanii vor sa evite orice fel de compromis cand vine vorba de confortul si siguranta lor, optand pentru dotari precum: climatronic, geamuri electrice, cotiera, 4 airbag-uri, proiectoare de ceata si computer de bord.

Aspectul are o influenta considerabila in decizia de cumparare a unui autoturism, iar culorile preferate in general de romani sunt cele deschise, metalizate, cum ar fi gri platinum, dar si negrul, in special pentru modele din segmentul limuzina.

Toate aceste aspecte indica faptul ca masinile Skoda vin in intampinarea nevoilor clientilor romani care apreciaza lucrurile traditionale si clasice, dar si o tehnologie de top si un consum econom.

In ultimii doi ani de zile, in contextul economic actual, comportamentul romanilor in ceea ce priveste achizitia de masini s-a schimbat. Astfel, ei au devenit mult mai precauti si analitici, iar termenul de schimbare al masinii a crescut de la 3 ani la 5 ani de zile.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3180 :: 18.68MB