No SSO cookie

NHTSA a decis: vehiculele electrice trebuie sa produca zgomot

voteaza
(5/ 1)
NHTSA a decis: vehiculele electrice trebuie sa produca zgomot
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

National Highway Traffic Safety Administration a publicat o  lista de reguli la care trebuie sa se supuna producatorii de vehicule electrice.

 
 

Unul dintre principlale argumente pro vehicule electrice, in afara faptului ca sunt eco, nu produc noxe si nu te ard la buzunar este silentiozitatea generata de motoarele electrice. Insa National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) a decis ca acesta nu este un atu, dimpotriva, ca reprezinta un pericol si pentru ca NHTSA actioneaza pe teritoriul SUA (Slava Domnului!), trebuie sa-i ocroteasca pe americani, care pot fi surprinsi de iminenta aparitie a unui vehicul care nu face zgomot.
De aceea, in urma unui studiu care releva ca prin implementarea unor sisteme de facut zgomot, masinile electrice vor salva in jur de 35 de vieti, NHTSA a publicat la inceputul acestui an, lsita de reglementari aferenta.

In fapt, noile indicatii ii vor afecta numai pe producatorii de vehicule hibrid, deoarece masinile electrice produse in prezent sunt deja dotate cu diferite emitatoare de sunete, capabile sa-i avertizeze pe pietoni de existenta lor pe strada.
NHTSA doreste ca orice masina care circula cu viteze de pana la 18 mile/ora, adica sub 40 km/h, sa isi anunte prezenta printr-un sunet, nu neaparat identic cu al motoarelor cu combustie interna. Mai mult si masinile care stationeaza cu motorul (electric) pornit, trebuie sa produca un sunet care sa releve acest cumul de fapte: ca exista, ca stationeaza si ca da, motorul functioneaza!

NHTSA a prevazut si posibilul dezacord al producatorilor auto, care vor argumenta ca o crestere a costurilor de productie le va afecta si mai tare vanzarile, astfel ca a publicat si pretul estimativ al implementari unui sistem de acest gen: 30$/vehicul. Insa cand pui in balanta studiul NHTSA care releva ca peste 2.800 de posibile accidente vor fi evitate si cum spuneam mai sus, in jur de 35 de vieti salvate, deci 30$/vehicul, adica in jur de 671.300$, cat inseamna cresterea totala a preturilor vehiculelor hibrid pentru anul 2016, inseamna ca nu mai vorbim de un capat de tara!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2460 :: 17.79MB