No SSO cookie

Caz clasat: NHTSA inchide ancheta asupra Chevrolet Volt

voteaza
(0/ 0)
Caz clasat: NHTSA inchide ancheta asupra Chevrolet Volt
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

NHTSA da unda verde pentru Chevrolet Volt: nu mai ia foc, totul este OK, acum.

 
 

Totul s-a incheiat cu bine in povestea dintre General Motors si Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), odata cu anuntul facut la finele saptamanii trecute, in care se anunta inchiderea anchetei asupra posibilei autoincendieri ale modelului Chevrolet Volt.

NHTSA a declarat ca dupa o ancheta care a durat opt saptamani, urmata de o rezolvare a problemei, anuntata de catre General Motors, care a suplimentat echiparea masinii, montand cateva elemente care reduc potentialul risc de penetrare a acumulatorilor in cazul unui impact lateral, "nu mai exista niciun defect".

"Bazandu-ne pe datele existente, NHTSA nu crede ca Chevrolet Volt, sau alt vehicul electric, prezinta un risc de incendiu, mai ridicat decat orice alt vehicul conventional", este o parte din comunicatul oficial remis de catre NHTSA.


NHTSA a deschis o ancheta in data de 28 noiembrie 2011, dupa ce cateva exemplare Volt au luat foc, sau au inceput sa scoata fum sau scantei, in zilele sau saptamanile urmatoare dupa efectuarea testului de siguranta la accidente.

In timpul propriei anchete, General Motors a descoperit ca problema ar putea fi carcasa protectoare din jurul sistemului de racire al acumulatorilor modelului Volt, care ar fi putut fi penetrat in urma unui accident survenit din lateral, permitand lichidului de racire sa se scurga pe un circuit electric, cauzand un scurtcircuit.

GM a dat un raspuns oficial pentru aceasta problema, in data de 5 ianuarie 2012, cand a oferit si o solutionare a acesteia, adaugand o structura mai puternica in jurul bateriei, un senzor suplimentar in rezervorul agentului de racire al acesteia, la care i-a adaugat un vas de expansiune proiectat special contra autodesfacerii busonului de alimentare.  

Mai trebuie adaugat ca niciun Volt nu a luat foc in timpul rularii pe sosea. Agentia statala releva:
"NHTSA nu are cunostinta de niciun caz de coliziune din lumea reala, care sa fi fost urmat de vreun incendiu provocat de acumulatori, in care sa fi fost implicat un Chevrolet Volt, sau orice alt vehicul electric. In general, toate vehiculele prezinta riscuri de incendiere in cazul unor accidente serioase. Totusi, vehiculele electrice poseda cateva elemente specifice, care trebuie facute clar cunoscute clientilor, echipajelor de interventie, operatorilor vehiculelor de remorcare si celor care depoziteaza masinile in caz de accident."

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1198 :: 17.81MB