No SSO cookie

Caz clasat: NHTSA inchide ancheta asupra Chevrolet Volt

voteaza
(0/ 0)
Caz clasat: NHTSA inchide ancheta asupra Chevrolet Volt
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

NHTSA da unda verde pentru Chevrolet Volt: nu mai ia foc, totul este OK, acum.

 
 

Totul s-a incheiat cu bine in povestea dintre General Motors si Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), odata cu anuntul facut la finele saptamanii trecute, in care se anunta inchiderea anchetei asupra posibilei autoincendieri ale modelului Chevrolet Volt.

NHTSA a declarat ca dupa o ancheta care a durat opt saptamani, urmata de o rezolvare a problemei, anuntata de catre General Motors, care a suplimentat echiparea masinii, montand cateva elemente care reduc potentialul risc de penetrare a acumulatorilor in cazul unui impact lateral, "nu mai exista niciun defect".

"Bazandu-ne pe datele existente, NHTSA nu crede ca Chevrolet Volt, sau alt vehicul electric, prezinta un risc de incendiu, mai ridicat decat orice alt vehicul conventional", este o parte din comunicatul oficial remis de catre NHTSA.


NHTSA a deschis o ancheta in data de 28 noiembrie 2011, dupa ce cateva exemplare Volt au luat foc, sau au inceput sa scoata fum sau scantei, in zilele sau saptamanile urmatoare dupa efectuarea testului de siguranta la accidente.

In timpul propriei anchete, General Motors a descoperit ca problema ar putea fi carcasa protectoare din jurul sistemului de racire al acumulatorilor modelului Volt, care ar fi putut fi penetrat in urma unui accident survenit din lateral, permitand lichidului de racire sa se scurga pe un circuit electric, cauzand un scurtcircuit.

GM a dat un raspuns oficial pentru aceasta problema, in data de 5 ianuarie 2012, cand a oferit si o solutionare a acesteia, adaugand o structura mai puternica in jurul bateriei, un senzor suplimentar in rezervorul agentului de racire al acesteia, la care i-a adaugat un vas de expansiune proiectat special contra autodesfacerii busonului de alimentare.  

Mai trebuie adaugat ca niciun Volt nu a luat foc in timpul rularii pe sosea. Agentia statala releva:
"NHTSA nu are cunostinta de niciun caz de coliziune din lumea reala, care sa fi fost urmat de vreun incendiu provocat de acumulatori, in care sa fi fost implicat un Chevrolet Volt, sau orice alt vehicul electric. In general, toate vehiculele prezinta riscuri de incendiere in cazul unor accidente serioase. Totusi, vehiculele electrice poseda cateva elemente specifice, care trebuie facute clar cunoscute clientilor, echipajelor de interventie, operatorilor vehiculelor de remorcare si celor care depoziteaza masinile in caz de accident."

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.8205 :: 21.63MB