No SSO cookie

NHTSA interzice vanzarile de Huayra in SUA

voteaza
(0/ 0)
NHTSA interzice vanzarile de Huayra in SUA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fara sisteme de protectie corespunzatoare, Huayra nu va putea patrunde pe piata americana.

 
 

Saptamana trecuta a fost livrat primul Huayra unui client din Statele Unite. Dar se pare ca Pagani mai are mult de asteptat pentru a vinde si alte masini in USA.

Incepand cu anul 2000, in Statele Unite se comercializeaza doar masini cu sisteme de protectie avansata cu airbaguri. In trecut, masini precum Tesla sau Lamborghini au fost acceptate, ca exceptie de la regula, ceea ce a facut ca Pagani sa creada ca si masinile Huayra vor primi acordul de a fi vandute in Statele Unite.
National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) a respins cererea de import a producatorului italian, ceea ce a facut ca acesta sa aibe doua optiuni: fie sa-si dezvolte sistemele de protectie airbag pentru modelul Huayra, inainte ca acesta sa fie livrat sau sa uite de piata americana, cum a facut  la Zonda.
Pagani estimeaza ca proiectarea sistemelor de airbag vor costa in jur de 5.7 milioane de dolari, ceea ce  sigur va face ca preturile pentru Huayra livrate in Statele Unite sa creasca corespunzator pentru acoperirea cheltuielilor. Ceea ce s-ar putea sa nu-i deranjeze foarte tare pe cumparatori.
Daca va opta pentru a doua varianta si nu va dezvolta sistemele de airbaguri cerute, piata americana va fi vaduvita de una din supermasinile lumii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7251 :: 17.87MB