Saptamana trecuta a fost livrat primul Huayra unui client din Statele Unite. Dar se pare ca Pagani mai are mult de asteptat pentru a vinde si alte masini in USA.
Incepand cu anul 2000, in Statele Unite se comercializeaza doar masini cu sisteme de protectie avansata cu airbaguri. In trecut, masini precum Tesla sau Lamborghini au fost acceptate, ca exceptie de la regula, ceea ce a facut ca Pagani sa creada ca si masinile Huayra vor primi acordul de a fi vandute in Statele Unite.
National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) a respins cererea de import a producatorului italian, ceea ce a facut ca acesta sa aibe doua optiuni: fie sa-si dezvolte sistemele de protectie airbag pentru modelul Huayra, inainte ca acesta sa fie livrat sau sa uite de piata americana, cum a facut la Zonda.
Pagani estimeaza ca proiectarea sistemelor de airbag vor costa in jur de 5.7 milioane de dolari, ceea ce sigur va face ca preturile pentru Huayra livrate in Statele Unite sa creasca corespunzator pentru acoperirea cheltuielilor. Ceea ce s-ar putea sa nu-i deranjeze foarte tare pe cumparatori.
Daca va opta pentru a doua varianta si nu va dezvolta sistemele de airbaguri cerute, piata americana va fi vaduvita de una din supermasinile lumii.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!