No SSO cookie

Modelele Volkswagen e-mobility se lansează în Romania

voteaza
(0/ 0)
Modelele Volkswagen e-mobility se lansează în Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

În 2015 se lansează în România modelele e-up!, e-Golf, Golf GTE şi Passat GTE.  Aflate sub umbrela “Volkswagen e-mobility” cele patru modele reprezintă versiunile 100% electrice sau hybrid plug-in ale celor clasice, alimentate cu combustibili fosili.

 
 
volkswagen-e-golf-1

 

e-Golf va avea o autonomie de până la 190 kilometri dintr-o singură încărcare (24,2 kWh) şi va putea atinge o viteză maximă de 140 km/h, fiind dotat cu un arsenal de opţiuni şi echipări high-tech. Consumul de energie anunţat este de 12,7 kWh / 100 km. e-Golf se bucură de trei moduri de condus intuitive (Normal, Eco şi Eco+) şi de 4 niveluri de frânare cu recuperare a energiei (D1, D2, D3 şi B), care contribuie la folosirea maximului potenţial din fiecare încărcare a bateriei. Deşi este un autoturism full-electric, e-Golf accelerează în 10,4 secunde de la 0 la 100km/h.

volkswagen-e-up-101


Volkswagen e-Golf şi Volkswagen e-up! sunt marii câştigători ai raliului electric organizat în cadrul Silvretta Classic, despre care am scris aici, dedicat autovehiculelor 100% electrice. Încă din 2014, Volkswagen e-up!, primul vehicul 100% electric de serie al Volkswagen, s-a clasat pe prima poziţie a Raliului Silvretta. Cuplul e-up! atinge 210 Nm, fără scăpări de tracţiune între reprizele transmisiei, la cei 82 de cai putere din dotare şi cu o autonomie a bateriei Li-Ion de până la 160 de kilometri. Spre deosebire de up!-ul cotidian, pe combustibili fosili, designul micului electric în patru locuri este optimizat pentru un coeficient de aerodinamică cât mai performant şi este completat de jante de aliaj de 15″.

vw-golf-7-gte-2014-3


La o prima vedere, oricine poate confunda Golf GTE cu omologul său pe carburant fosil, GTI. Golf GTE are două motoare: un propulsor 1.4 TSI şi 148 CP şi un motor electric de 101 CP. Cele două motoare formează un sistem hibrid (plug-in hybrid) de 201 CP, cu care GTE atinge 0-100km/h în 7,6 secunde. Una dintre surprizele cu care Golf GTE promite să îşi câştige publicul este că accelerarea în modul full-electric se poate face până la 130km/h. Însă nu este singură: maşina anunţă o autonomie de până la 939 km dintr-o singură încărcare, 3,5 ore pentru încărcare 100% a bateriei, top speed de 222 km/h şi o putere de 150 kW (echivalentul a 204 CP). Consumul este de numai 1,5 litri + 11,4 kW la fiecare 100 km parcurşi. Emisiile lui Golf GTE ajung la 35 g CO2/km, adică de 5 ori mai puţin decât dacă ai pune la fiert un litru jumătate de apă.

2015-volkswagen-passat-gte-front-side


Prezentat întâia oară la Salonul Auto de la Paris, în această toamnă, Passat GTE cu sistem de propulsie hibrid va fi disponibil în variantele Limuzina şi Variant. Sistemul hybrid plug-in este format dintr-un motor 1.4 TSI care livrează 156 CP şi un motor electric de 115 CP. Cei 218 CP propulsează maşina în 8 secunde de la 0 la 100 km/h şi pot atinge viteza maximă de 220km/h. Consumul pentru Passat GTE este de 2 litri + 13 kW la fiecare 100 km parcurşi. Autonomia totală a sistemului hybrid plug-in de pe Passat GTE este de 1.000 km.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2977 :: 15.08MB