Volkswagen şi-a asigurat podiumul, pentru al doilea an consecutiv, la cea mai importantă competiţie dedicată autovehiculelor 100% electrice. Profilul alpin al raliului testează adaptabilitatea maşinilor electrice, marea provocare fiind modalitatea în care acestea recuperează cantitatea de energie folosită la urcarea dealurilor, prin reîncărcarea bateriilor pe secţiunile de drum în pantă. Traseul de 362 de kilometri a fost împărţit în 3 zile de concurs. A fost cu adevărat o provocare pentru maşinile electrice să străbată zilnic 109 km, 118 km, respectiv 134 km, pe şosele aflate la 2000 m înălţime.
Volkswagen e-Golf a obţinut locul I general, pentru a 3-a oară, în timp ce Volkswagen e-up! a fost cel mai eficient autovehicul electric, dintr-un total de 23 de modele participante. Echipa Tino Laue / Ruth Holling a reuşit să câştige cu un consum de numai 9.17 kWh/100km, cu 28% mai puţin decât consumul standard declarat al lui Volkswagen e-up!, de 11.7 kWh. Totodată, echipa a obţinut şi locul al treilea în clasamentul general al raliului.
Momentan, modelele Volkswagen e-Golf şi e-up! sunt comercializate doar în
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!