No SSO cookie

Dublă victorie Volkswagen la Raliul Silvretta

voteaza
(0/ 0)
Dublă victorie Volkswagen la Raliul Silvretta
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen e-Golf şi Volkswagen e-up! sunt marii câştigători ai raliului electric organizat în cadrul Silvretta Classic, anul acesta

 
 

Volkswagen şi-a asigurat podiumul, pentru al doilea an consecutiv, la cea mai importantă competiţie dedicată autovehiculelor 100% electrice. Profilul alpin al raliului testează adaptabilitatea maşinilor electrice, marea provocare fiind modalitatea în care acestea recuperează cantitatea de energie folosită la urcarea dealurilor, prin reîncărcarea bateriilor pe secţiunile de drum în pantă. Traseul de 362 de kilometri a fost împărţit în 3 zile de concurs. A fost cu adevărat o provocare pentru maşinile electrice să străbată zilnic 109 km, 118 km, respectiv 134 km, pe şosele aflate la 2000 m înălţime.

Volkswagen e-Golf a obţinut locul I general, pentru a 3-a oară, în timp ce Volkswagen e-up! a fost cel mai eficient autovehicul electric, dintr-un total de 23 de modele participante. Echipa Tino Laue / Ruth Holling a reuşit să câştige cu un consum de numai 9.17 kWh/100km, cu 28% mai puţin decât consumul standard declarat al lui Volkswagen e-up!, de 11.7 kWh. Totodată, echipa a obţinut şi locul al treilea în clasamentul general al raliului.

Momentan, modelele Volkswagen e-Golf şi e-up! sunt comercializate doar în Germania.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3497 :: 17.87MB