Deşi este un simplu concept-car, Beetle Dune este finalizat într-o formă ce poate intra oricând în producţia de serie. Acest Volkswagen este proiectat pentru a rula în orice tip de teren. Comparativ cu un Beetle standard, caroseria a fost înălţată cu 50mm iar roţile sunt mai mari, având un diametru de 19 inch.
Nervurile aripilor şi spoilerele au fost ranforsate cu materiale plastice care feresc caroseria de zgârieturile plantelor mai înalte. În partea din spate a fost montat un sistem de prindere pentru un „sandboard”, un fel de surfboard pentru dunele de nisip. Iarna, în acest loc se pot transporta schiurile.
Partea mecanică a lui Beetle Dune este împrumutată din producţia de serie, având motorul TSI de 210 CP cuplat la o transmisie DSG cu şase trepte. Performanţele oferite de această motorizare nu sunt tocmai de ignorat: 0-100 km/h în 7,3 secunde iar viteza maximă atinsă este de 227 km/h. În America, această viteză va fi suficientă pentru circuitele amenajate pe plajă iar în Germania Beetle Dune nu se va face de ruşine pe Autobahn, acolo unde viteza nu are limită.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!