No SSO cookie

Salonul Auto Paris 2014: Volkswagen prezintă patru premiere mondiale

voteaza
(0/ 0)
Salonul Auto Paris 2014: Volkswagen prezintă patru premiere mondiale
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen prezintă patru modele noi la Salonul Auto de la Paris care mai este deschis până pe 19 octombrie. Alături de conceptul XL Sport, un highlight în ceea ce priveşte sistemul de propulsie, eficienţa şi caracteristicile aerodinamice, noul Passat GTE debutează la Paris cu un sistem hibrid plug-in. Prezenţa Volkswagen la salonul auto este completată de premiera mondială a modelului Golf Alltrack cu tracțiune integrală şi premiera mondială a sportivei versiuni Polo GTI.

 
 

Volkswagen prezintă un automobil super-sport, sub forma prototipului XL Sport. Maşina de 200 CP, cu o viteză maximă de 270 km/h, a fost creată în baza XL1, automobilul cu cel mai eficient consum de combustibil din lume. Highlight-ul tehnic al conceptului de propulsie este un motor V2 modificat de la noul Ducati 1199 Superleggera, cel mai puternic motor de motocicletă cu doi cilindri din lume. Acesta este montat în partea din spate a prototipului XL Sport şi împreună cu o transmisie DSG cu 7 trepte accelerează de la 0 la 100 de km/h în 5,7 secunde şi atinge turaţii de până la 11.000 rpm. Oferind valori de vârf în ceea ce priveşte eficienţa şi caracteristicile aerodinamice, automobilul sport are la bază de asemenea designul XL1. Proporţiile modificate, ampatamentul mai lung, aripile semnificativ evazate şi jantele mai mari conferă maşinii o postură lată, joasă şi impresionantă pe şosea.

După modelul Golf GTE, Volkswagen prezintă acum la Paris modelul Passat GTE. Hibridul plug-in dispune de un motor TSI de 1,4 litri cu 156 CP, combinat cu un motor electric de 115 CP, care este alimentat cu energie electrică de la o baterie litiu-ion. Împreună, cele două unităţi generează o putere de 218 CP şi asigură o autonomie de peste 1.000 km. Propulsat exclusiv electric, automobilul poate parcurge o distanţă de peste 50 km. Hibridul plug-in furnizează un cuplu maxim de 400 Nm. Consumul eficient în ciclul NEDC este de 2,0 l/100 km şi 13,0 kWh/100 km, iar emisiile de CO2 sunt mai mici de 45 g/km. Maşina cu tracţiune faţă, cu transmisie cu dublu ambreiaj şi 6 trepte de viteză accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,0 secunde şi atinge o viteză maximă de peste 220 km/h. Cu propulsie exclusiv electrică, este posibilă o viteză maximă de 130 km/h, suficient de mare pentru rularea pe orice drum din România. Passat GTE poate fi comandat în versiunile limuzină şi Variant.

La Golf Alltrack, Volkswagen a creat conexiuni tehnice şi vizuale între caracteristicile de design ale automobilelor pentru pasageri şi ale SUV-urilor, cu o imagine distinctă de off-road. Designul independent, tracţiunea integrală 4MOTION inclusă în echiparea standard, modul de condus off-road şi garda la sol mărită cu până la 20 mm, asigură caracteristicile necesare deplasării în off-road. Golf Alltrack putând fi comandat cu unul dintre următoarele motoare: un nou TSI de 1,8 litri şi 180 CP, un TDI de 1,6 litri cu 110 CP, un TDI de 2,0 litri cu 150 CP şi cu în prezent cel mai puternic motor Golf, TDI-ul de 2,0 litri care furnizează 184 CP. Prin polivalentul Golf Alltrack, Volkswagen face uz de versatila caroserie a versiuni Variant. Este a 12-a versiune a noului Golf prezentată în ultimele 24 de luni.

A patra generaţie GTI continuă istoria de aproape 40 de ani a acestui Polo sportiv. Puterea de 192 CP a noului motor TSI de 1,8 litri este mai mare decât cea a modelului anterior (180 CP). În conformitate cu performanțele caracteristice tuturor modelelor GTI, şi acest nou model accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,7 secunde şi atinge o viteză maximă de 236 km/h. Cuplul maxim este de 320 Nm. Pentru prima dată, va fi oferită o transmisie manuală cu 6 trepte de viteză, ca alternativă la transmisia automată cu două ambreiaje şi 7 trepte, clasicul DSG. La exterior, caracterul sportiv al maşinii este subliniat de barele de protecţie marcante, însemnele roşii GTI, pragurile laterale distincte şi eleronul specific GTI. Volanul sport, panoul de instrumente şi scaune sport se inspiră din designul mai marelui Golf GTI. Pentru experienţe şi mai sportive, se recomandă "Sport Select" (amortizoare ajustabile electronic) cu "Sport Performance Kit" (reglaje şi mai sportive ale diferiţilor parametri, la simpla apăsare a unui buton).

FOTO: Autoblog

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3491 :: 17.82MB