Volkswagen prezintă un automobil super-sport, sub forma prototipului XL Sport. Maşina de 200 CP, cu o viteză maximă de 270 km/h, a fost creată în baza XL1, automobilul cu cel mai eficient consum de combustibil din lume. Highlight-ul tehnic al conceptului de propulsie este un motor V2 modificat de la noul Ducati 1199 Superleggera, cel mai puternic motor de motocicletă cu doi cilindri din lume. Acesta este montat în partea din spate a prototipului XL Sport şi împreună cu o transmisie DSG cu 7 trepte accelerează de la 0 la 100 de km/h în 5,7 secunde şi atinge turaţii de până la 11.000 rpm. Oferind valori de vârf în ceea ce priveşte eficienţa şi caracteristicile aerodinamice, automobilul sport are la bază de asemenea designul XL1. Proporţiile modificate, ampatamentul mai lung, aripile semnificativ evazate şi jantele mai mari conferă maşinii o postură lată, joasă şi impresionantă pe şosea.
După modelul Golf GTE, Volkswagen prezintă acum la
La Golf Alltrack, Volkswagen a creat conexiuni tehnice şi vizuale între caracteristicile de design ale automobilelor pentru pasageri şi ale SUV-urilor, cu o imagine distinctă de off-road. Designul independent, tracţiunea integrală 4MOTION inclusă în echiparea standard, modul de condus off-road şi garda la sol mărită cu până la 20 mm, asigură caracteristicile necesare deplasării în off-road. Golf Alltrack putând fi comandat cu unul dintre următoarele motoare: un nou TSI de 1,8 litri şi 180 CP, un TDI de 1,6 litri cu 110 CP, un TDI de 2,0 litri cu 150 CP şi cu în prezent cel mai puternic motor Golf, TDI-ul de 2,0 litri care furnizează 184 CP. Prin polivalentul Golf Alltrack, Volkswagen face uz de versatila caroserie a versiuni Variant. Este a 12-a versiune a noului Golf prezentată în ultimele 24 de luni.
A patra generaţie GTI continuă istoria de aproape 40 de ani a acestui Polo sportiv. Puterea de 192 CP a noului motor TSI de 1,8 litri este mai mare decât cea a modelului anterior (180 CP). În conformitate cu performanțele caracteristice tuturor modelelor GTI, şi acest nou model accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,7 secunde şi atinge o viteză maximă de 236 km/h. Cuplul maxim este de 320 Nm. Pentru prima dată, va fi oferită o transmisie manuală cu 6 trepte de viteză, ca alternativă la transmisia automată cu două ambreiaje şi 7 trepte, clasicul DSG. La exterior, caracterul sportiv al maşinii este subliniat de barele de protecţie marcante, însemnele roşii GTI, pragurile laterale distincte şi eleronul specific GTI. Volanul sport, panoul de instrumente şi scaune sport se inspiră din designul mai marelui Golf GTI. Pentru experienţe şi mai sportive, se recomandă "Sport Select" (amortizoare ajustabile electronic) cu "Sport Performance Kit" (reglaje şi mai sportive ale diferiţilor parametri, la simpla apăsare a unui buton).
FOTO: Autoblog
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!