No SSO cookie

Mazda prezintă primul motor pe benzină din lume care va folosi aprindere prin compresie

voteaza
(0/ 0)
Mazda prezintă primul motor pe benzină din lume care va folosi aprindere prin compresie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mazda Motor Corporation a prezentat astăzi “Sustainable Zoom-Zoom 2030”, o nouă viziune pe termen lung în materie de dezvoltare tehnologică, care are ca țintă anul 2030. Ca parte din noua tehnologie menită să permită realizarea acestei viziuni, compania a anunțat planurile de a introduce un motor de generație viitoare, denumit   SKYACTIV-X, în 2019. SKYACTIV-X va fi primul motor comercial pe benzină care va folosi aprinderea prin compresie.

 
 

Sub conceptul original al viziunii “Sustainable Zoom-Zoom”, anunțate în 2007, compania a făcut eforturi să ofere atât plăcerea de a conduce, cât și performanțe de mediu și de siguranță remarcabile. Având în vedere schimbările rapide ce au loc în industria auto, noua viziune oferă o perspectivă pe termn lung și arată cum Mazda va folosi plăcerea de a conduce, sentimentul fundamental de atracție față de automobile, pentru a ajuta la rezolvarea problemelor cu care se confruntă oamenii, planeta și societatea.

Mazda crede că misiunea sa este să facă posibilă o planetă mai frumoasă și să îmbogățească viețile oamenilor, dar și societatea. Compania va continua să caute modalități să inspire oamenii prin valorile integrate în mașini.

Prin inițiative de conservare, să creăm un viitor sustenabil în care oamenii și mașinile coexistă cu o planetă frumoasă și prosperă.

Abordarea Mazda:

- Extinderea măsurilor pentru reducerea emisiilor de dioxid de carbon din perspectivă “weel-to-wheel”, având în vedere emisiile pe parcursul întregului ciclu de viață al vehiculului
- Stabilirea ca obiectiv a reducerii mediei “well-to-wheel” a emisiilor de dioxid de carbon ale companiei la 50% din nivelul din 2010 până în 2030 și atingerea unei reduceri cu 90% până în 2050
- Atingerea acestor obiective cu ajutorul unei politici ce prioritizează măsuri de eficientizare pentru emisii mai curate, care se aplică în viața de zi cu zi
- În concordanță cu această politică, se vor continua eforturile de a optimiza motorul cu ardere internă, care va propulsa majoritatea automobilelor la nivel global pentru mulți ani de acum înainte și, în consecință, poate avea cea mai mare contibuție la reducerea emisiilor de dioxid de cabon, și combinarea rezultatelor cu tehnologii electrice eficiente
- Din 2019, lansarea de vehicule electrice și alte tehnologii electrice de mobilitate în regiuni care utilizează o pondere mare de energie din surse regenerabile sau restricționează anumite vehicule pentru a reduce poluarea aerului

Crearea unui sistem care să îmbogățească viețile oamenilor prin oferirea unei mobilități nelimitate, oriunde se află, cu ajutorul mașinilor și a unei societăți care oferă siguranță și elimină grijile.

Abordarea Mazda:

- Dezvoltarea de tehnologii de siguranță mai avansate sub filosofia Mazda Proactive Safety, în direcția eliminării accidentelor din trafic
- Îmbunătățirea în continuare a elementelor fundamentale de siguranță, cum ar fi poziția corectă la volan, așezarea pedalelor și vizibilitatea, și standardizarea acestora la toate modelele
- Promovarea în continuare a standardizării echipamentelor avansate de siguranță i-ACTIVESENSE, care ajută șoferii să recunoască și să evalueze posibile pericole; în plus față de Japonia, unde deja devin standard, aceste tehnologii să devină gradual obișnuință și în alte piețe, cu începere din 2018
- Începerea testării pentru tehnologii de condus autonom, aflate în curs de dezvoltare în concordanță cu Mazda Co-Pilot Concept în 2020, cu scopul ca sistemul să devină standard pe toate modelele până în 2025
- Utilizând tehnologii de conectare, sa creăm un nou model de business, care le permite posesorilor auto să asigure suportul necesar oamenilor în zone depopulate și celor greu deplasabili

Să creștem starea de bine a clienților cu satisfacția faptului că protejează planeta și contribuie la societate printr-o mașină care oferă cu adevărat plăcerea de a conduce.

Abordarea Mazda:

- Să țintim o senzație Jinba-ittai îmbunătățită, care va elibera potențialul oamenilor și îi va revitaliza mental
- Plecând de la conceptul de a “insufla viață mașinii”, linia de design KODO va evolua în continuare pentru a duce designul auto la un nivel de artă, care generează emoție tuturor celor ce îl observă

SKYACTIV-X este primul motor comercial pe benzină din lume care folosește aprinderea prin compresie, în interiorul său amestecul de aer și combustibil aprinzându-se spontan prin compresia pistonului. Metoda nouă de combustie, denumită Spark Controlled Compression Ignition, a surmontat două probleme care împiedicau comercializarea motoarelor pe benzină cu aprindere prin compresie: maximizarea zonei în care aprinderea prin compresie este posibilă și obținere unei tranziții ușoare între aprindere cu scânteie și cea prin compresie.

Această nouă metodă de combustie patentată combină avantajele motoarelor pe benzină și diesel pentru a obține performanțe de mediu, putere și accelerație remarcabile. Aprinderea prin compresie și un compresor montat pentru a îmbunătăți economia de combustibil livrează un răspuns superior al motorului și cresc cuplul cu 10-30 de procente față de generația actuală de motoare pe benzină SKYACTIV-G. Aprinderea prin compresie permite o ardere cu amestec foarte sărac care îmbunătățește eficiența motorului cu până la 20-30 de procente față de generația curentă SKYACTIV-G și cu până la 35-45% față de motorul Mazda pe benzină cu aceeași cilindree din 2008.

Cu o eficiență ridicată pe o plajă largă de rotații și nivele de sarcină, motorul permite mai multă flexibilitate în selectarea vitezelor, oferind atât economie de combustibil cât și performanțe de condus superioare.

Privind înainte, Mazda speră să contribuie la crearea unui viitor în care oamenii, planeta și societatea pot coexista cu mașinile, pentru a le îmbogăți oamenilor viețile prin experiențele date de posesia unei mașini ce sărbătorește condusul, și pentru a deveni un brand cu care clienții simt o conexiune emoțională puternică.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3100 :: 17.87MB