Iata ca avem vesti noi cu privire la celebrul timbru de mediu. Din cate se pare, acesta va fi aplicat doar in cazul autovehiculelor de pasageri cu cel mult opt locuri.
Pentru calcularea valorii sale se va lua in calcul emisia de dioxid de carbon. Aceasta va fi luata in calcul integral si nu doar 30% ca in prezent. Cuantumul pentru masinile non-euro, Euro 1 si 2 urmeaza sa scada comparativ comparativ cu valorile actuale.
Plata acestui timbru de mediu se va efectua doar o singura data pe toata durata de functionare a autovehiculului, chiar daca acesta ar urma sa fie vandut ulterior.
Aceasta norma va fi aplicata doar in cazul masinilor de tip M1, care sunt destinate transportului de persoane, care au cel mult opt locuri. In cazul celorlalte tipuri de vehicule (tiruri, autocare, microbuze) se va achita in continuare actuala taxa auto.
Aceasta propunere a fost prezentata Guvernului de catre actualul ministru al Mediului, Rovana Plumb.
Aceasta a declarat: "Intentia este sa aplicam principiul conform caruia poluatorul plateste, dar si sa incurajam achizitia de masini mai putin poluante. Acum, pentru masinile vechi si foarte vechi este perceputa o taxa aberanta, ceea ce creeaza un blocaj in achizitionarea de masini mai putin poluante".
Prin intermediul acestui nou sistem, cuantumul taxei pentru masinile non-euro, Euro 1 si 2, cu tehnologii invechite, va fi mai mic decat cel actual. In principiu se va merge pe ideea ca aceste masini au o durata mai scurta de functionare si astfel nivelul de poluare s-ar realiza pentru un interval mai mic.
Ramane sa vedem care va fi deznodamantul acestei propuneri si daca va fi aprobata. Va vom tine la curent.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!