No SSO cookie

Iata cine va trebui sa plateasca timbrul de mediu

voteaza
(5/ 1)
Iata cine va trebui sa plateasca timbrul de mediu
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Recent, in urma unor sedinte oficiale, s-a stabilit modul de aplicare al timbrului de mediu.

 
 

Iata ca avem vesti noi cu privire la celebrul timbru de mediu. Din cate se pare, acesta va fi aplicat doar in cazul autovehiculelor de pasageri cu cel mult opt locuri.

Pentru calcularea valorii sale se va lua in calcul emisia de dioxid de carbon. Aceasta va fi luata in calcul integral si nu doar 30% ca in prezent. Cuantumul pentru masinile non-euro, Euro 1 si 2 urmeaza sa scada comparativ comparativ cu valorile actuale.

Plata acestui timbru de mediu se va efectua doar o singura data pe toata durata de functionare a autovehiculului, chiar daca acesta ar urma sa fie vandut ulterior.

Aceasta norma va fi aplicata doar in cazul masinilor de tip M1, care sunt destinate transportului de persoane, care au cel mult opt locuri. In cazul celorlalte tipuri de vehicule (tiruri, autocare, microbuze) se va achita in continuare actuala taxa auto.

Aceasta propunere a fost prezentata Guvernului de catre actualul ministru al Mediului, Rovana Plumb.

Aceasta a declarat: "Intentia este sa aplicam principiul conform caruia poluatorul plateste, dar si sa incurajam achizitia de masini mai putin poluante. Acum, pentru masinile vechi si foarte vechi este perceputa o taxa aberanta, ceea ce creeaza un blocaj in achizitionarea de masini mai putin poluante".

Prin intermediul acestui nou sistem, cuantumul taxei pentru masinile non-euro, Euro 1 si 2, cu tehnologii invechite, va fi mai mic decat cel actual. In principiu se va merge pe ideea ca aceste masini au o durata mai scurta de functionare si astfel nivelul de poluare s-ar realiza pentru un interval mai mic.

Ramane sa vedem care va fi deznodamantul acestei propuneri si daca va fi aprobata. Va vom tine la curent.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3550 :: 17.87MB