No SSO cookie

GENEVA 2016: Standul Hyundai

voteaza
(0/ 0)
GENEVA 2016: Standul Hyundai
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Hyundai prezinta in cadrul Salonului Auto de la Geneva editia speciala GO!, dedicata Campionatului European de Fotbal, in calitate de partener oficial al competitiei.

 
 

Modelele i10, i20 si i30 vor fi expuse in culorile steagului Frantei (albastru, alb si rosu), tara gazda a evenimentului care va avea loc in vara acestui an. Hyundai este partener oficial al Campionatului European de Fotbal inca din anul 2000, asigurand autovehicule pentru transportul jucatorilor, oficialilor si invitatilor.

hyundai_i10-i20-i30_go

 

Modelele editie speciala GO! se disting vizual de cele standard, detaliile de design cu accente de albastru si alb oferind o nota personala fiecarui autovehicul. Toate acestea pentru a veni in intampinarea clientilor cu un stil de viata activ, care doresc sa fie conectati in permanenta la noutatile din jurul lor.

Genesis G90 este un alt model prezent la standul Hyundai. Pentru a oferi un design distinctiv noii game de modele Genesis, Hyundai a dezvoltat divizia Prestige Design, care este coordonata de Peter Schreyer, in calitate de Chief Design Officer (CDO) al Hyundai Motor Group. Genesis G90 este primul model care are la baza filosofia ”Athletic Elegance”, centrata pe eleganta si rafinament. Silueta impunatoare si rafinata a noului G90 este completata de materialele fine ale interiorului, oferind clientilor confort premium.

genesis_g90_3

 

Genesis G90 este echipat cu o serie de sisteme inteligente de siguranta, la care contribuie si rigiditatea sasiului. Printre acestea se numara si sistemul de franare automata la detectarea pietonilor (AEB), sistemul de monitorizare a unghiului mort (BSD), sistemul de asistenta la faza lunga (HBA), dar si camera 360o Around View Monitor.

Lansat recent pe piata din Coreea, G90 va fi disponibil in curand si in SUA, China, Rusia si tari din Orientul Mijlociu. Noului G90 i se vor alatura alte cinci modele Genesis, in urmatorii cinci ani.

Hyundai Tucson, lansat pe piata din Europa in a doua jumatate a anului 2015, va fi disponibil cu un nou propulsor diesel de 1,7 litri, cuplat la o cutie de viteze cu dublu ambreiaj (DCT) in sapte trepte. Modelul, premiat cu cinci stele la testele Euro NCAP, pentru siguranta, beneficiaza de cinci ani garantie fara limita de kilometri.

hyundai_tucson

 

Noul Tucson este modelul Hyundai cu cea mai rapida evolutie a vanzarilor din Europa, inca de la comercializarea din septembrie 2015 fiind comandate peste 115.000 de unitati. Gama de propulsoare de care beneficiaza autovehiculul este una dintre cele mai extinse din segmentul SUV, la aceasta contribuind si noul motor turbo-diesel de 1,7 litri si 104 kW (141 CP). In combinatie cu eficienta transmisiei cu dublu ambreiaj in sapte trepte (7DCT) se inregistreaza emisii de CO2 de 129 g/km, consumul mixt fiind de 4,9 l / 100 km. Propulsorul dezvolta un cuplu maxim de 340 Nm, obtinut inca de la 1.750 rpm.

Noul Hyundai Tucson este un SUV de clasa compacta, in cinci usi, cu o structura solida a caroseriei care include 51% otel de inalta rezistenta. Clientii pot alege intre doua motorizari pe benzina si patru diesel, cu tractiune 2WD sau 4WD, echipate cu o cutie de viteze in sase trepte, manuala sau automata, sau in sapte trepte cu dublu ambreiaj (7DCT).

Hyundai lanseaza, in cadrul Salonului Auto de la Geneva 2016, noul Ioniq, care include versiunile: Ioniq Hibrid, Ioniq Electric si Ioniq Plug-in. Avand la baza o platforma noua, disponibila in trei versiuni de propulsoare electrice hibrid cu emisii reduse, modelul ofera un design remarcabil, experiente peste asteptari, dar si elemente avansate de siguranta si conectivitate.

Noua gama evidentiaza angajamentul Hyundai fata de protejarea mediului inconjurator, fara a face insa compromisuri in privinta designului si confortului. In plus, Ioniq combina eficienta consumului de carburant cu rafinamentul.

ioniq_hybrid_2

 

Versiunile Ioniq Hibrid si Ioniq Plug-in sunt echipate cu motorul pe benzina cu injectie directa Kappa 1.6 GDi care dezvolta o putere de 105 CP si cuplu maxim de 147 Nm. Acesta a fost modificat pentru a putea fi integrat intr-un sistem de propulsie hibrida si este cuplat transmisiei automate cu dublu ambreiaj in sase trepte cu schimbare directa, rapida si lina a vitezelor. Motorul electric al sistemului de propulsie hibrida permite rularea in modul strict electric si livreaza cuplul motor instantaneu. In plus, trenul de rulare cu o configuratie de suspensie independenta multi-link pentru puntea spate imbunatateste in mod decisiv dinamica la rulare.

Motorul electric al modelului Ioniq Hibrid dezvolta 32 kW (43.5 CP), iar cuplul maxim este de 170 Nm. Acesta este propulsat de o baterie litiu-ion polimer, cu o capacitate de 1.56 kWh, pozitionata sub bancheta spate. Impreuna cu propulsorul 1.6 GDi, puterea totala ajunge la 103.6 kW (141 CP) / 265 Nm, cu o viteza maxima de 185 km/h si emisii mixte de CO2 de 79 g/km.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8277 :: 22.15MB