No SSO cookie

Dacia este cel mai cunoscut brand romanesc

voteaza
(5/ 1)
Dacia este cel mai cunoscut brand romanesc
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Va invitam sa aflati mai multe despre Dacia, brandul mioritic, brandul poporului. Avem pentru voi o serie de informatii interesante.

 
 

Dacia este o marca lansata in anii '60, in timpul comunismului. De atunci si pana astazi compania a trecut prin numeroase schimbari. Cele mai evidente insa s-au intamplat in ultimii 20 de ani.

Au fost foarte multe transformari care au bucurat romanii si care au facut ca vanzarile celor de la Dacia sa creasca semnificativ. Producatorul mioritic a reusit sa se tina pe picioare si sa reziste de-a lungul anilor. Nu acelasi lucru il putem spune despre Aro care a fost inchis in anul 2005 datorita unei privatizari esuate.

Conform datelor oferite de producator, aproximativ 300.000 de masini sunt exportate, care insumeaza peste trei miliarde de euro. Astfel, Dacia este pentru cel de-al treilea an consecutiv cel mai mare exportator din Romania. In plus, Dacia se extinde de la anul. Marca isi va face loc pe traditionalista piata britanica iar astfel ne asteptam la vanzari si mai mari.

In decurs de 8 ani de zile, Dacia a reusit sa devina cunoscuta si la nivel international ceea ce este un lucru bun.
Dacia s-a extins s-a deschis o uzina si in Tanger, Maroc. Acest lucru ne arata ca afacerile merg bine.

Dacia s-a occidentalizat destul de mult in ultimii ani. Acest lucru l-am putut vedea si in denumirile modelelor. La inceputuri, denumirile oferite reflectau capacitatea cilindrica a masinii. Acum insa, treaba sta altfel, creativitatea e la putere.

Modelul Logan nu face referire la ceva anume, el a fost cules din rezerva de nume a celor de la Renault.
Modelul Lodgy face referire la faptul ca aceasta este o masina de familie (Lodge inseamna cabana de munte).
Modelul Sandero a fost denumit dupa modelul Renault Sandero care a fost lansat in anul 2007 insa doar in Brazilia.
Numele modelului Dokker vine tot din limba engleza (dock worker) si doreste sa arate capacitatea de incarcare a modelelor.

Dacia s-a reinventat in ultimul deceniu si nu e de mirare ca acum are succes, chiar daca vorbim de un brand "ieftin".

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3652 :: 18.68MB