No SSO cookie

Iata ce modele Dacia prefera companiile romanesti

voteaza
(5/ 1)
Iata ce modele Dacia prefera companiile romanesti
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Va invitam sa aflati care sunt preferintele companiilor romanesti cand vine vorba de celebra marca Dacia.

 
 

Pe piata auto romaneasca sapte din zeci masini ajung in flotele diverselor companii. Printre cele mai bine vandute marci pe acest segment se numara si Dacia.

Cel mai achizitionat model al producatorului este Logan, fiind urmat apoi de Duster. Aceste informatii sunt oferite chiar de constructor.

Cand vine vorba de echipare, cele mai cautate versiuni sunt cele de top, cele care beneficiaza de toate dotarile. Directorul de vanzarile speciale Dacia, Viorel Asaftei a afirmat ca versiunile superioare, echipate cu numeroase echipamente de confort si siguranta se afla in topul companiilor. Printrei cei mai importanti clienti se numara Petrom si Romtelecom.

La nivelul intregii piete, 69% din masini sunt vandute persoanelor juridice, potrivit statisticilor oferite de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA). Asta in conditiile in care vanzarile catre persoanele fizice au scazut in primele zece luni ale acestui an cu mai bine de 55% fata de aceeasi perioada a anului 2011. Potrivit Dacia, peste doua treimi din vanzarile din primele zecel uni au fost catre persoanele juridice, in crestere cu 50% fata de anul 2011.

Cei de la Dacia se asteapta ca in 2013 vanzarile catre persoanele juridice sa reprezinte 80% din totalul vanzarilor.
Acest lucru vine si ca urmare a lansarii noilor modele Logan si Sandero. Prin aceste lansari, producatorul doreste sa isi consolideze pozitia de lider.

Ramane sa vedem care va fi situatia in 2013, daca trendul va fi unul ascendent sau descendent. Cel mai probabil vanzarile pe acest segment vor creste insa ramane sa vedem care va fi procentul.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3158 :: 18.68MB