Cei de la Dacia par sa traiasca vremuri bune. Europenii opteaza tot mai mult pentru modelele producatorului mioritc.
Inmatricularile au crescut in luna ianuarie cu 8.8%, de la 18636 unitati la 20285 unitati. Acest lucru este remarcabil avand in vedere criza prin care trece piata auto europeana. Trebuie sa mentionam ca este o piata care a scazut cu 8.7%, reusind sa atinga astfel un nou minim istoric pentru prima luna a anului.
Cat despre Dacia, cota lor de piata a urcat de la 1.9%, cat era in 2012, la 2.3% in luna ianuarie a acestui an, conform datelor furnizate de Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA). Cei de la Renault, grupul care detine Dacia, a inregistrat un declin de 5.6% al inmatricularilor in luna ianuarie. Astfel au fost inmatriculate 76206 modele Renault. Chiar si asa, cota de piata a celor de la Renault a urcat de la 8.3% la 8.6%.
Daca e sa facem un top al celor mai profitabili producatori, locul 1 ar fi ocupat de Volkswagen, locul 2 ar apartine PSA Peugeot Citroen, in timp ce locul 3 ar fi ocupat de Renault.
Per total, piata auto europeana este in declin. Vorbim de o scadere de 8.7%, fiind inmatriculate 885159 unitati, fata de cele 969219 unitati inmatriculate in aceeasi perioada a anului trecut.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!