No SSO cookie

400.000 Duster produse la Uzinele Dacia

voteaza
(5/ 1)
400.000 Duster produse la Uzinele Dacia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Uzina Vehicule Dacia de la Mioveni a fabricat automobilul Dacia Duster cu numărul  400.000.

 
 

Vehiculul, un Laureate 4x4, de culoare gri platine, echipat cu motorul 1.5 dCi 110 CP, va fi livrat unui client din Franţa, principala piaţă de export a mărcii Dacia.

În prezent, Duster reprezintă în jur de 45% din producţia totală zilnică realizată la Uzinele Dacia.

Modelul Duster a fost lansat în martie 2010 la Salonul Auto de la Geneva, iar raportul calitate/preţ/prestaţii i-a adus numeroase premii acordate de profesionişti ai domeniului auto. Dacia Duster a fost aleasă "Maşina Anului 2011" în România şi Croaţia, a obţinut trofeele "SUV-ul Anului 2011" în România, "Autobest 2011", "Cel mai 4x4 al anului 2012" în Franţa,  "Argus" (la categoria vehicule de familie) în Franţa şi titlul de "Campion la Valoarea Reziduală 2011" în Germania.

Duster s-a impus ca lider de categorie in chiar anul lansarii sale, 2010, fiind recompensat cu numeroase premii.

In total, in procesul de fabricatie al unui Dacia Duster sunt folosite 556 kilograme de tabla si peste 2.600 de piese, dintre care aproximativ 200 specifice. La finalul procesului, caroseria unui Duster ajunge sa cantareasca 329 kilograme.

Caroseria unui vehicul Duster 4x4 necesita 5.300 puncte de sudura pentru asamblare, cu 200 in plus fata de modelul 4x2.

Ultimul pas inainte de a ajunge in zona de control al finisarii este testul pe o mini-pista de incercari de 467 m si pentru a trece in faza urmatoare, Duster-ul trebuie sa faca fata celor 4 tipuri de obstacole:

- „solzi de peste" (zona de obstacole mici pentru identificarea zgomotelor de sub caroserie); 
- o zona compusa dintr-un obstacol cu diferenta de nivel care ajuta la detectarea eventualelor zgomote in habitaclu;
- „spinari de magar", zona cu obstacole dispuse in diagonala care ajuta la depistarea zgomotelor realizate de amortizoare; 
- zona „trotuar" care ajuta la depistarea zgomotelor din zona spate, vibratii ale caroseriei;

În decursul celor aproape trei ani de carieră comercială, 95% din producţia modelului a fost exportată, cu precădere în ţările Europei Occidentale.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2046 :: 22.11MB